Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Lozza, η παλαιότερη μάρκα του ομίλου De Rigo, μπαίνει στο ειδικό μητρώο ιστορικών ιταλικών brands. Ένα διάσημο βραβείο που αποτίνει φόρο τιμής στην εξαιρετική περιπέτεια της μάρκας, που ιδρύθηκε το 1878, έγραψε την ιστορία των γυαλιών στην Ιταλία και στον κόσμο και συνεχίζει να προσδίδει, ακόμη και σήμερα, ποιότητα και δημιουργικότητα μέσα από τις συλλογές της, με προτάσεις εμπνευσμένες από την παράδοση, αλλά πάντα σύγχρονες και καινοτόμες.

Μεταξύ των παραγόντων που οδήγησαν στην επιτυχία της Lozza με την πάροδο του χρόνου είναι η πρωτοκαθεδρία στη χρήση του celluloid, ενός πλαστικού υλικού αιχμής που προέρχεται από κυτταρίνη.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτή τη νέα αναγνώριση για τη Lozza, μια μάρκα που με υπερηφάνεια και μεγάλο σεβασμό φέρναμε στον όμιλο De Rigo πριν από σχεδόν 40 χρόνια»  σχολιάζει η Barbara De Rigo, Chief Marketing Officer.  «Η Lozza αντιπροσωπεύει πάντα ένα σημείο υπερηφάνειας και αναφοράς για ολόκληρο τον τομέα των ιταλικών γυαλιών. Αισθανόμαστε μια βαθιά ευθύνη απέναντι σε αυτό το εμπορικό σήμα και η αναγνώριση της ιστορικής ιταλικής μάρκας μάς κάνει περισσότερο υπερήφανους που μπορούμε να την καθοδηγήσουμε ακόμη και σήμερα προς το μέλλον» προσθέτει η ίδια.

https://www.eye-book.com/2021/07/lozza-becomes-a-historic-brand/