Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Wolf Eyewear συνεργάστηκε με τη Hoya για να σχεδιάσει δύο σκελετούς προκειμένου να συμπληρώσει την γκάμα που αφορά στον φακό διαχείρισης της μυωπίας.

Διαθέσιμοι σε τρεις έντονες χρωματικές αποχρώσεις, οι σκελετοί είναι διαθέσιμοι σε ανεξάρτητους οπτικούς από αυτόν τον μήνα.
Η Wolf Eyewear τόνισε ότι, καθώς αλλάζει ο τρόπος ζωής, τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο σε κοντινές δραστηριότητες και λιγότερες ώρες σε εξωτερικούς χώρους, και σε συνδυασμό με άλλους κληρονομικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες, εκτιμάται ότι 5 δισεκατομμύρια άνθρωποι θα επηρεαστούν από τη μυωπία έως το 2050.

Σχολιάζοντας τους νέους σκελετούς, ο Tom Wolfenden, διευθυντής της Wolf Eyewear, δήλσε: «Με τη μυωπία να γίνεται πιο συχνή στα μικρότερα παιδιά και ως γονέας, ήθελα να αναπτύξω γυαλιά που λειτουργούν με φακούς για να επιβραδύνουν ή να σταματήσουν την ανάπτυξη της πάθησης».

Η Hoya κυκλοφόρησε τον φακό της για τη μυωπία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία νωρίτερα φέτος, με τον Andrew Sanders, επαγγελματικό διευθυντή υπηρεσιών στη Hoya UK, να σχολιάζει: «Ανυπομονούμε πραγματικά να δούμε τη διαφορά που θα κάνει».

Wolf Eyewear expands kids range with frames for Miyosmart (aop.org.uk)