Μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση για το 2022 παρουσιάζει τη μασκότ της εταιρείας Vision Express δίπλα σε έναν χαρακτήρα που βασίζεται σε πραγματικό οπτομέτρη.
Η διαφήμιση του 2022 ακολουθεί τη μασκότ της μάρκας, Marvin the Mole, που παρουσιάστηκε το 2021, σε μια επίσκεψη σε ένα ιατρείο της Vision Express και αποσκοπεί στο να «ζωντανέψει τα οφέλη της εξέτασης ματιών».
Στο ιατρείο ο Marvin ελέγχει τα μάτια του από τη Vikita, με πρότυπο έναν πραγματικό οπτομέτρη της Vision Express.
Ο διευθυντής λιανικής της Vision Express Steve Worboys σημειώνει ότι είναι η πρώτη ομάδα οπτικών που δημιούργησε ένα τηλεοπτικό animatic εμπνευσμένο από έναν πραγματικό οπτομέτρη, επιδεικνύοντας το έργο των «παθιασμένων» οπτομετρών σε περισσότερες από 500 πρακτικές.
Μοιραζόμενη την εμπειρία της ως οπτομέτρης, η Vikita, η οποία συμμετέχει στην τηλεοπτική παραγωγή και εργάζεται στο ιατρείο Vision Express London Oxford Street, είπε: «Ως οπτομέτρης στο Vision Express, το καλύτερο μέρος της δουλειάς μου είναι να φροντίζω την υγεία των ματιών των ανθρώπων».
On screen: Vision Express animation inspired by real optometrist (aop.org.uk)