Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και ανάγκη ανανέωσης της εταιρικής της ταυτότητας, η εταιρεία Optofix προχώρησε σε διαγωνισμό για τον σχεδιασμό του νέου της λογοτύπου δίνοντας την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη διαδικασία μαθητές και μαθήτριες της Α΄& Β΄τάξης της ειδικότητας Γραφικών Τεχνών-Ηλεκτρονικής Σχεδίασης Εντύπου της 2η ΕΠΑΣ Μαθητείας Θεσσαλονίκης - ΔΥΠΑ.

Η συμμετοχή στον διαγωνισμό ξεπέρασε τις προσδοκίες της διοίκησης και διακρίθηκαν αρκετοί λογότυποι. Αυτός που ξεχώρισε ήταν ο λογότυπος της μαθήτριας Χριστίνας Τζέλη, ο οποίος και τελικά επιλέχθηκε από την εταιρεία, εκφράζοντας την αλλαγή στη νέα εποχή, ταυτόχρονα με το ανανεωμένο της website και το όραμά της για μια σύγχρονη επιχειρηματικότητα στον κλάδο των οπτικών.

Με αυτή της την ενέργεια η Optofix θέλει να τονίσει ότι δίνει ίσες ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους να προσφέρουν και να νιώθουν ικανοποίηση και αυτοπεποίθηση για την προσπάθειά τους, χωρίς δισταγμό, στην ανάδειξη της δημιουργικότητας.

Η Optofix ευχαριστεί τη διευθύντρια της Σχολής Αγγελική Φιλιππίδου και τον υπεύθυνο της ειδικότητας Θεόδωρο Πιτουρά, καθώς και τον καθηγητή Θεόφιλο Στουπιάδη.