Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η δέσμευση μεταξύ των επαγγελματιών οφθαλμικής φροντίδας (ECP) που χρησιμοποιούν τους πόρους του Myopia Profile έχει αυξηθεί σημαντικά μετά τη συνεργασία με την EssilorLuxottica για τη δημιουργία και την κοινή χρήση εκπαιδευτικών εργαλείων.

Το Myopia Profile και η EssilorLuxottica δήλωσαν ότι σημειώθηκε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας» τον τελευταίο χρόνο μεταξύ των ECP και τετραπλάσια αύξηση των αναζητήσεων από μέλη του κοινού.

Η Δρ Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile, δήλωσε: «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. '

Σχεδιάστηκε μια σειρά από podcast σχετικά με την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές αρχές για το ξεκίνημα στην παροχή υπηρεσιών σε οπτικές πρακτικές.

Η Olga Prenat, επικεφαλής ιατρικού μάρκετινγκ, επαγγελματικών σχέσεων και εκπαίδευσης φροντίδας της όρασης στην EssilorLuxottica, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τέτοια πρόοδο από τη συνεργασία μας με το Myopia Profile, έναν οργανισμό που μοιράζεται το όραμά μας για το μέλλον, για να ενθαρρύνει περισσότερη υιοθέτηση λύσης ελέγχου της μυωπίας, συμβάλλοντας στην καλύτερη όραση και υγεία των ματιών για τα παιδιά».

Πηγή https://www.opticianonline.net/news/increase-in-searches-for-myopia