Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Μια πρόσφατη αναφορά από την Insider Intelligence διαπιστώνει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B αυξάνονται. Σύμφωνα με την έκθεση της για τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθούν κατά 11,2% το 2022, ξεπερνώντας τα 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια. Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι μακροοικονομικές συνθήκες εξακολουθούν να έχουν αντίκτυπο στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B και εξακολουθούν να υπάρχουν εξαιρετικά περιθώρια ανάπτυξης.

Οι πωλήσεις προϊόντων B2B (οι πωλήσεις φυσικών προϊόντων από τη μια επιχείρηση στην άλλη) θα ανέλθουν συνολικά σε περισσότερα από 16 τρισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2022.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ωστόσο ανέρχεται μόνο στο 10,3% των πωλήσεων προϊόντων το 2022, με το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων να προέρχεται από ηλεκτρονικά είδη.

Αυτό δείχνει μια αύξηση μετά από σχεδόν τρία χρόνια αγώνα λόγω της πανδημίας. Αναμένεται ότι έως το 2024, πάνω από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις προϊόντων θα πραγματοποιηθούν σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, αυτό παραμένει μόνο το ένα πέμπτο των ηλεκτρονικών πωλήσεων B2B.

Πηγή https://www.visionmonday.com/business/research-and-stats/article/ecommerce-sales-reach-16-trillion-in-2022/