Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Το Ινστιτούτο Φακών Επαφής (CLI) δημοσίευσε μια έκθεση που εξετάζει τα πιο πολύτιμα αγαθά και τις υπηρεσίες των καταναλωτών των ΗΠΑ στο πλαίσιο των πληθωριστικών πιέσεων, με τους φακούς επαφής (CLs) και τα γυαλιά να βγαίνουν στην κορυφή.

Η ανάλυση του οργανισμού επιβεβαιώνει την αξία που δίνουν οι ασθενείς στην όραση και τους φακούς επαφής τους, η οποία συσχετίζεται με την ισχυρή αγοραστική δύναμη της κατηγορίας. Αποκαλύπτει επίσης ότι αρκετές συμπεριφορές που σχετίζονται με τους φακούς επαφής μπορεί να αλλάξουν με προσωπικές οικονομικές προκλήσεις και συμβουλεύει την κοινότητα των παρόχων να αντιμετωπίσει προληπτικά αυτές τις πιθανές αλλαγές.

Οι ερωτηθέντες κατέταξαν τους φακούς επαφής τους (84%) και τα γυαλιά τους (75%) ως εξαιρετικά ή πολύ σημαντικά – τις υψηλότερες βαθμολογίες μεταξύ 26 κατηγοριών αγαθών και υπηρεσιών. Όταν ρωτήθηκαν για το πώς οι πληθωριστικές πιέσεις είχαν αλλάξει τις δαπάνες των νοικοκυριών, οι φακοί επαφής (8%) και τα γυαλιά (7%) παρουσίασαν τη μικρότερη αλλαγή.

Οι συγγραφείς συμβούλεψαν τους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας να είναι σε εγρήγορση για οικονομικές αλλαγές συμπεριφοράς που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία των ματιών, με περίπου ένα στα τέσσερα άτομα να λέει ότι μπορεί να αναζητήσει λιγότερο δαπανηρές επιλογές ενόψει της οικονομικής πίεσης, είτε μέσω διαδικτύου (27%) είτε μέσω της φροντίδας των ματιών του επαγγελματία (26%). Οι επικίνδυνες συμπεριφορές περιελάμβαναν τη χρήση των φακών τους για περισσότερες ημέρες από τις εγκεκριμένες (24%) και τη χρήση λιγότερου διαλύματος καθαρισμού κατά το ξέβγαλμα και την αποθήκευση των φακών (11%).

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/cls-and-glasses-highly-valued-amid-economic-pressure/