Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η EssilorLuxottica και το Myopia Profile συνεχίζουν τη συνεργασία τους για την αντιμετώπιση της αυξανόμενης ανάγκης για βέλτιστη πρακτική διαχείρισης μυωπίας μεταξύ των οπτομετρών για να σταματήσει η παγκόσμια αύξηση του επιπολασμού της μυωπίας σε παιδιά και εφήβους.

Η συνεργασία έχει ήδη ενισχύσει τη δέσμευση των επαγγελματιών με τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Myopia Profile, δήλωσε η Dr Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile. Το Myopia Profile σημείωσε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας».

«Υπήρξε μια κολοσσιαία αύξηση της δέσμευσης με τις ψηφιακές μας πλατφόρμες από τότε που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την EssilorLuxottica», δήλωσε η Δρ Gifford. «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. Υπάρχει σίγουρα μια δίψα για γνώση και πληροφορίες σχετικά με τους φακούς γυαλιών που ελέγχουν τη μυωπία και στοχεύουμε να προσφέρουμε περισσότερα από αυτά μέσω της συνεργασίας μας με την EssilorLuxottica».

Οι συνεργάτες είπαν ότι θα κυκλοφορήσουν μια σειρά podcast που θα καλύπτει την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές πρακτικές για να ξεκινήσετε τη διαχείριση της παιδικής μυωπίας. Τα 10 επεισόδια του podcast θα επικεντρωθούν σε πρακτικές συμβουλές για τους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας και θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην πλατφόρμα ανοιχτής μάθησης της EssilorLuxottica, Leonardo.

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/myopia-profile-and-essilorluxottica-renew-partnership/