Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Mojo Vision, η πρώτη εταιρεία ανάπτυξης έξυπνων φακών επαφής AR, σταμάτησε να αναπτύσσει τον Mojo Lens λόγω έλλειψης χρηματοδότησης και αβέβαιου μέλλοντος. Αντίθετα, η Mojo Vision στρέφει την εστίασή της στην τεχνολογία Micro-LED.

Σε μια ανάρτηση στο blog, ο διευθύνων σύμβουλος της Mojo Vision, Drew Perkins, έγραψε ότι η εταιρεία έχει προχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια με την ανάπτυξη του Mojo Lens και έδειξε το πρωτότυπο του φακού. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην άντληση κεφαλαίων που προκαλούνται από την καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας, τις στενές κεφαλαιαγορές και τις μη αποδεδειγμένες δυνατότητες προϊόντων AR. Η Mojo Vision δεν μπόρεσε να βρει ιδιωτική χρηματοδότηση για να επιταχύνει την ανάπτυξη του Mojo Lens.

Όπως αναφέρει ο επίσημος ιστότοπος, «Ο Mojo Lens χρησιμοποιεί μοναδικά, ειδικά κατασκευασμένα μικροηλεκτρονικά και την πιο πυκνή, δυναμική οθόνη microLED στον κόσμο για να δώσει ψηφιακές εικόνες και πληροφορίες». Ο χρήστης του φακού μπορεί να λάβει πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας μέσω AR. Για παράδειγμα, αν τρέχατε έναν μαραθώνιο, μέσω του φακού, θα βλέπατε απρόσκοπτα την πρόοδό σας, τον χάρτη, τον αριθμό των χιλιομέτρων που είχατε τρέξει και παρόμοιες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να ελέγξετε καμία συσκευή.

Η εταιρεία στρέφει τώρα την επιχειρηματική της εστία στην τεχνολογία Micro-Led της Mojo, η οποία αναπτύχθηκε ως βασικό συστατικό του φακού Mojo. Η εταιρεία πιστεύει ότι η Micro-LED θα διαταράξει και θα φέρει τη βιομηχανία οθονών 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων πιο κοντά στην επιτυχία.

 Πηγή https://mpost.io/mojo-vision-halts-ar-smart-contact-lens-development-lays-off-75-of-staff/