Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
Pavlina
previous arrow
next arrow

Η Warby Parker Inc. (Νέα Υόρκη), μια μάρκα γυαλιών που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή, σχεδιάζει να ανοίξει 40 καταστήματα πρόσθετων προϊόντων φέτος. Η εταιρεία έκανε αυτή τη γνωστοποίηση κατά την αναφορά των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο λιανοπωλητής άνοιξε έξι νέα καταστήματα, συνολικά 204 στις ΗΠΑ και τον Καναδά και τον υπόλοιπο χρόνο, σχεδιάζει να ανοίξει τουλάχιστον 36 ακόμη.

«Ενώ συνεχίζουμε να είμαστε προσεκτικοί σχετικά με τις βραχυπρόθεσμες τάσεις, δεδομένης της αβέβαιης μακροοικονομικής προοπτικής, παραμένουμε αισιόδοξοι για το μέλλον της Warby Parker», δήλωσε ο συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος Neil Blumenthal. «Είμαστε ακόμη στα πρώτα στάδια της δημιουργίας του αποτυπώματος του καταστήματός μας και της ανάπτυξης της προσφοράς του ολιστικού οράματός μας και βλέπουμε έναν μακρύ διάδρομο για διαρκή, κερδοφόρα ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια».

Τα κυριότερα σημεία από τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της εταιρείας περιλαμβάνουν καθαρά έσοδα 172 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 12,2 τοις εκατό από πέρυσι, και καθαρές ζημίες GAAP 10,8 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένες κατά 23,3 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με πέρυσι.

Η Warby Parker ιδρύθηκε το 2010 ως επιχείρηση μόνο στο διαδίκτυο. Άρχισε να ανοίγει καταστήματα τρία χρόνια αργότερα.

 Πηγή https://invisionmag.com/warby-parker-plans-40-new-stores-this-year/