Στη μεταπανδημική εποχή, η υγεία και η ευεξία έχουν αναδειχθεί σε κορυφαίες προτεραιότητες σχεδιασμού σε δομημένα περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών που επιθυμούν εμπορικούς χώρους που προωθούν συναισθηματικά, σωματικά και κοινωνικά οφέλη, αναφέρει το Frame. Αυτό αντανακλάται στον αυξανόμενο αριθμό φιλόδοξων έργων λιανικής που βρίσκουν λεπτούς αλλά καθηλωτικούς τρόπους για να αξιοποιήσουν την οικονομία ευεξίας ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Ουσιαστικά, τα ψώνια έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν πολλαπλές διαστάσεις της ευημερίας παρέχοντας δραστηριότητες προσανατολισμένες στον ελεύθερο χρόνο και δημιουργώντας κοινωνική συνοχή για την κοινότητα», λέει ο Mardi Najafi, αντιπρόεδρος στρατηγικής και σχεδιασμού λιανικής στο Figure3, ένα πολυεπιστημονικό στούντιο που λειτουργεί σε όλα τα λιανικά καταστήματα. , χώρο εργασίας, κατοικία και φιλοξενία «Βλέπουμε τώρα σύνθετες ιδέες λιανικής να αναδύονται σε όλο τον κόσμο, όπως η περιοχή Porta Nuova στο Μιλάνο ή το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης, που περιλαμβάνουν την ευεξία ως μέρος της βασικής στρατηγικής τους».
Τέτοια στοιχεία έχουν τη δυνατότητα να αναζωογονήσουν τα κατά τα άλλα προβληματικά σχήματα λιανικής, επιτυγχάνοντας μια ισορροπία μεταξύ διεγερτικών και επανορθωτικών χαρακτηριστικών.
«Η ευκαιρία στις εξελίξεις στο λιανικό εμπόριο είναι να παρέχουμε ένα περιβάλλον που αποπνέει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και επανατοποθετεί το μυαλό του σε νέες δυνατότητες – ένα περιβάλλον που ξεπερνά τον χώρο του», λέει η Melissa Gonzalez, Διευθύντρια στην παγκόσμια εταιρεία αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού MG2 και The Lionesque.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο κοινοτικός χαρακτήρας των εξελίξεων λιανικής θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή τους. «Υπάρχει μια ευκαιρία να εφεύρουμε εκ νέου την εμπειρία του εμπορικού κέντρου και να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά με έναν τρόπο που ενθαρρύνει τη σύνδεση, λειτουργώντας ως η καρδιά και το κεντρικό μέρος συγκέντρωσης για την κοινότητα», λέει ο Najafi.
Πηγή https://invisionmag.com/well-well-well-malls-of-the-future/