Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Νέα έρευνα δείχνει ότι οι αγοραστές στη δεκαετία του 2040 θα εξακολουθούν να προτιμούν τις πραγματικές αγορές από την εικονική πραγματικότητα, αλλά θα λαχταρούν περισσότερη τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών τους. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών και αγορών Klarna περιελάμβαναν ευρήματα όπως το 81 % των Gen Z'ers και των Millennials αναμένουν από την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) να βελτιώσει τις αγορές στα καταστήματα και το 65% ότι η μεγαλύτερη εξατομίκευση θα είναι το κλειδί για την απόφαση αγοράς τους.

Συνολικά, η μελέτη ζήτησε από τους ερωτηθέντες να προβλέψουν τις αγοραστικές τους συνήθειες σε 18 χρόνια από τώρα, όταν η Gen Z'ers θα κλείσει τα 40 και μαζί με τους Millennials θα είναι οι κυρίαρχοι καταναλωτές. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν τις προβλέψεις τους για το πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα επηρεάσουν τις μελλοντικές εμπειρίες αγορών, όπως:

Περισσότερη εξατομίκευση βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των αγοραστών, με το 65% να θέλει η εμπειρία αγορών να γίνει πιο εξατομικευμένη στο μέλλον και το 36% να είναι σίγουρο ότι θα είναι, τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο.

Οι περισσότεροι αγοραστές μόδας δεν δοκιμάζουν ρούχα σωματικά. Μόνο οι μισοί πιστεύουν ότι θα δοκιμάσουν ρούχα με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα (53%). Αντίθετα, το 48% θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά καμαρίνια, το 28% AR και το 23% θα βασιστεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να συμβουλεύσει ποια ρούχα ταιριάζουν καλύτερα στο σώμα και στο στυλ της μόδας.

Οι καλομαθημένοι σύμβουλοι μόδας ρομπότ και οι εικονικοί προσωπικοί βοηθοί αγορών έχουν μεγάλη ζήτηση. Περισσότεροι από τους μισούς (59%) είναι ανοιχτοί στην ιδέα ενός ρομπότ να τους πλησιάζει στο κατάστημα για να κάνει τις μετρήσεις τους και να προτείνει στυλ, με ένα επιπλέον 18% να το εξετάζει ανάλογα με την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του ρομπότ. Επιπλέον, περίπου το ένα τρίτο θέλει πρόσβαση σε εικονικούς «προσωπικούς αγοραστές» που μπορούν να παρέχουν συστάσεις με βάση το στυλ και το γούστο τους όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο.

Εκτός από τις τεχνολογικές εξελίξεις, το μέλλον του πλανήτη και η ανάπτυξη της λεγόμενης κυκλικής οικονομίας βρίσκονται επίσης στην πρώτη γραμμή του μυαλού των καταναλωτών. Αυτό περιλαμβάνει το 52% που επιθυμεί μια πιο βιώσιμη μόδα στο μέλλον και το 57% επιθυμεί η κυκλική οικονομία να λάβει μεγαλύτερο μερίδιο από τη συνολική βιομηχανία αγορών. Επιπλέον, περίπου ένας στους τρεις πιστεύει ότι θα πουλάει (26%) και θα αγοράζει (37%) μεταχειρισμένα αντικείμενα συχνότερα.

 Πηγή https://invisionmag.com/study-shows-next-generation-of-shoppers-expect-seamless-tech/