Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από το Vision Council στις ΗΠΑ αποκάλυψαν πτώση 17,4% στα έσοδα της αγοράς φροντίδας της όρασης, αξίας περίπου 36 δισ. δολαρίων, μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

Αναλύοντας τις τάσεις των καταναλωτών και τις επιδόσεις του κλάδου μεταξύ Δεκεμβρίου 2019 και Δεκεμβρίου 2020, η έκθεση VisionWatch υπολόγισε ότι σχεδόν το 15% του ενήλικου πληθυσμού είχε περιορίσει την αγορά οφθαλμικών προϊόντων ή βοηθημάτων και των γυαλιών για οικονομικούς και υγειονομικούς λόγους.

Παρά τη γενική αύξηση του πληθυσμού, που σημαίνει ότι περίπου 600.000 επιπλέον άτομα θα χρειαστούν κάποια μορφή διόρθωσης της όρασης κατά τη διάρκεια της περιόδου των 12 μηνών, η έκθεση έδειξε ότι η διόρθωση της όρασης δεν συμβαδίζει με την ανάπτυξη.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις, επίσης, αυξήθηκαν με περίπου 9,1 εκατομμύρια ζεύγη γυαλιών να πωλούνται -ετήσια αύξηση 22%.

Decline in US market - Optician (opticianonline.net)