Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Bausch+Lomb και η Prevent Blindness συνεργάστηκαν, για 5η συνεχόμενη χρονιά, κατά την διάρκεια του Φεβρουαρίου, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο για την ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς κηλίδος, η οποία αποτελεί μία από τις κύριες αιτίες απώλειας της όρασης σε ηλικίες άνω των 50 ετών, παρ' όλο που σε πρώιμο στάδιο δεν εμφανίζει συμπτώματα συχνά.

Στο πλαίσιο αυτό, δημοσίευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής τους πληροφορίες για την ασθένεια αυτή.

Επιπλέον, η Bausch+Lomb δημιούργησε την www.SightMatters.com, μία σχετική επιμορφωτική ιστοσελίδα, ενώ δώριζε από 1 δολάριο στην Prevent Blindness για κάθε «κοινοποίηση» ή «like», που γινόταν στις αναρτήσεις της στο Facebook (https://www.facebook.com/SightMattersCommunity), που προωθούσαν την ενέργεια αυτή.

Διαβάστε περισσότερα