Η αυξημένη προσοχή στον παγκόσμιο επιπολασμό της μυωπίας παρακινεί τους γιατρούς, τους γονείς και τους κατασκευαστές να ανταποκριθούν. Ο τελευταίος συμμετέχων είναι η Johnson & Johnson Vision, η οποία ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει πόρους, προϊόντα και υπηρεσίες με το όνομα «Acuvue Abiliti» έως το τέλος του τρέχοντος έτους.
Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη συγκεκριμένα είδη, αλλά σε δελτίο Τύπου της εταιρείας γίνεται αναφορά σε ετήσιες αγορές προϊόντων Abiliti. Η εταιρεία, επίσης, αναφέρει ότι αυτές οι συναλλαγές θα βοηθήσουν στην παροχή δωρεάν ολοκληρωμένης εξέτασης ματιών για τα άτομα με ανάγκη από το «Sight for Kids», ένα κοινό πρόγραμμα από την Johnson & Johnson Vision και το Lions Club.
Η κίνηση έρχεται ως συνέχεια της πρόσφατης ανακοίνωσης συνεργασίας μεταξύ της J&J και της Menicon για την αντιμετώπιση της μυωπίας, με βάση την οποία η Menicon θα αναπτύξει προϊόντα και η J&J θα βοηθήσει στη διανομή, για να διευρύνει την εμβέλειά τους παγκοσμίως. Η εταιρεία συνεργάστηκε, επίσης, προσφάτως με διάφορους οργανισμούς για να εκπονήσει έναν οδηγό, με τον τίτλο «Διαχείριση Μυωπίας: Μια κλινική ανταπόκριση στην αυξανόμενη επιδημία».
J&J Preps Entry into Myopia Control Market (reviewofoptometry.com)