Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Το Vision Council έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της «Έκθεσης επιρροής στο Διαδίκτυο». Η έκθεση καταναλωτών ειδικού ενδιαφέροντος, που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020, εξετάζει τον ρόλο του διαδικτύου μεταξύ των καταναλωτών που αγόρασαν πρόσφατα διαφορετικούς τύπους γυαλιών. Το Vision Council προώθησε την έρευνα σε 4.909 ενήλικες καταναλωτές.

Εκτός από την καταγραφή άμεσων διαδικτυακών αγορών γυαλιών, φακών επαφής, γυαλιών ηλίου και έτοιμων πρεσβυωπικών, η έκθεση διερευνά τις διάφορες λειτουργίες «παραθύρων αγορών» που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν προσωπική αγορά σε κατάστημα λιανικής, συμπεριλαμβανομένης της εύρεσης παρόχου γυαλιών, της εξέτασης διαφορετικών μορφών γυαλιών και της σύγκρισης τιμών.

Η έκθεση εξετάζει, επίσης, διάφορα εμπόδια που εμποδίζουν τους ανθρώπους να αγοράζουν γυαλιά στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με την αναμενόμενη μελλοντική διαδικτυακή δραστηριότητα αγοράς γυαλιών. Η έκθεση παρέχει μια τάση σύγκρισης με προηγούμενες έρευνες από το 2017 και το 2018, καθώς και τις δημογραφικές διαφορές στα μοτίβα απαντήσεων για τους αγοραστές στο διαδίκτυο το 2020.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 2020, περισσότερο από το 44% των ενηλίκων που αγόρασαν γυαλιά χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να τους βοηθήσει στην απόκτηση συνταγογραφούμενων γυαλιών, από 22% το 2017. Η έκθεση διαπίστωσε, ακόμη, ότι το 20% των πρόσφατων αγοραστών γυαλιών ισχυρίστηκε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για οποιαδήποτε βοήθεια όταν αγοράσει ξανά γυαλιά στο μέλλον. Το υπόλοιπο 80% των πρόσφατων αγοραστών ανέφερε ότι θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο σε κάποιον βαθμό κατά την αγορά γυαλιών στο μέλλον.

The Vision Council Releases Results of the 2020 Internet Influence Report – Eyewire News