Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Περισσότερα από 230 εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο κάτω των 15 ετών δεν έχουν πρόσβαση στα γυαλιά που χρειάζονται. Για να έχουν θετικό αντίκτυπο στην υγεία των ματιών των παιδιών παγκοσμίως, τα «Μαζί για το καλό» της Nickelodeon International και η OneSight, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση με παγκόσμιο όραμα, ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους σε μια νέα, πολυεδαφική καμπάνια με τίτλο «Framing the Future».
Ξεκινώντας την 1η Αυγούστου και με αποκορύφωμα την Παγκόσμια Ημέρα της Όρασης, 14 Οκτωβρίου, η καμπάνια «Framing The Future» θα εκπαιδεύσει τα παιδιά και τις οικογένειες στη σημασία της υγείας των ματιών, της καθαρής όρασης και της πρόσβασης στην φροντίδα της όρασης σε παγκόσμια κλίμακα.
Με εκπομπή σε περισσότερα από 67 εκατομμύρια νοικοκυριά, σε 69 περιοχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Νότια Αφρική, τη Νοτιοανατολική Ασία, τη Λατινική Αμερική και τη Βραζιλία, η καμπάνια ενθαρρύνει την ενσυναίσθηση, τη δράση και την υπεράσπιση, επισημαίνοντας λύσεις, σε μια αποστολή να βοηθήσει τα παιδιά που δεν μπορούν να δουν καθαρά να πάρουν τα γυαλιά που χρειάζονται, για να μάθουν περισσότερα και να ζήσουν καλύτερα. Η καμπάνια θα υποστηρίζεται από έναν ψηφιακό σύνδεσμο (eyes.nickelodeon.tv), επίσης προσβάσιμο στις ΗΠΑ μεταξύ άλλων περιοχών, όπου τα παιδιά μπορούν να δεσμευτούν ότι θα κάνουν μερικές μικρές ενέργειες, όπως η προστασία των ματιών τους από τον ήλιο και τα διαλείμματα από τις συσκευές τους. Αυτές οι ενέργειες θα έχουν ως αποτέλεσμα τη δέσμευσή τους να είναι Junior Glasses Champions, υποστηρίζοντας τα υγιή μάτια και την καθαρή όραση για όλους. Ο σύνδεσμος θα περιέχει επίσης κουίζ, δημοσκοπήσεις, φύλλα δραστηριοτήτων, διαγράμματα ματιών, βίντεο και γεγονότα και πόρους για την υγεία των ματιών.
Το δίκτυο θα προβάλει επίσης έναν 3ωρο μαραθώνιο «Eye Spy Toons» τον Αύγουστο, προβάλλοντας επεισόδια με τους θεαματικούς χαρακτήρες του Nickelodeon, από τους SpongeBob SquarePants, The Loud House και ALVIN. Οι θεατές θα κληθούν να βρουν και να μετρήσουν τον αριθμό των χαρακτήρων που φορούν γυαλιά, ενώ τα παραμύθια για την υγεία των ματιών εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του μαραθωνίου.

Nickelodeon and OneSight Team Up for Kids Eye Health Campaign – Eyewire News