Johnson&Johnson
Ducati
BANERGIAOPTOMETRYNEWS.png
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
T30_cover
previous arrow
next arrow

Η Essilor εισήγαγε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ για την επωνυμία Varilux της, με νέα εκπαίδευση για επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας (ECP), βελτιωμένη εγγύηση ικανοποίησης των ασθενών και νέα στοιχεία του σημείου πώλησης.

Ως μέρος της νέας στρατηγικής της με τρεις άξονες, η Essilor θα φιλοξενήσει μια σειρά από διαλέξεις ζωντανής ροής μέσω της πλατφόρμας εκμάθησης Leonardo, αφιερωμένες στη συνταγογράφηση και τη διανομή πολυεστιακών φακών.

Ξεκινώντας τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου, η εταιρεία θα παραδώσει μια εβδομάδα εκπαίδευσης που θα περιλαμβάνει συμβουλές βέλτιστων πρακτικών από διεθνή ECP, μια συνεδρία για την επιστήμη της διάθλασης πολυεστιακών φακών από τον διευθυντή του κολεγίου ABDO, Dr Robert Cubbridge, και συμβουλές επικοινωνίας από την ψυχολόγο υγείας Dr Fiona Fylan.

Η Charlotte Timbury, υπεύθυνη προϊόντων κατηγορίας Varilux στην EssilorLuxottica στη Βόρεια Ευρώπη, σχολίασε: «Οι διαλέξεις έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην εκπαίδευση και ενίσχυση της γνώσης της ποικιλίας μεταξύ των ECP με βασικούς ακαδημαϊκούς και ηγέτες του κλάδου που καλύπτουν μια σειρά θεμάτων στον κόσμο των πολυεστιακών κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. ”

Εκτός από τη σειρά διαλέξεων, η Essilor έχει εισαγάγει μια νέα εγγύηση προσαρμογής ασθενών, μέσω της οποίας οι ασθενείς που αγοράζουν φακούς Varilux μέχρι το τέλος του έτους θα επωφελούνται από 12μηνη εγγύηση συνολικής ικανοποίησης.

Ο Timbury περιέγραψε τη νέα εγγύηση ως επιβεβαίωση της «εμπιστοσύνης που έχουμε» στην απόδοση των φακών.

Πηγή: https://www.aop.org.uk/ot/industry/eyewear-and-lenses/2022/11/01/essilor-launches-winter-marketing-strategy-for-varilux