Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Τρεις ημέρες διεθνούς δικτύωσης σε μια εμπνευσμένη ατμόσφαιρα, επιτυχίες πωλήσεων στην αρχή της χρονιάς, τάσεις που μεταδίδονται σε νέες μορφές και προώθηση της καινοτομίας για την οπτική και τη σχεδίαση - αυτό ήταν το opti 2023 στο εκθεσιακό κέντρο του Μονάχου.

326048452_1506604349865615_6458399464354206783_n.jpgΣτην έκθεση βρεθηκαν και οι Πρόεδροι 

President's meeting at #opti23

#ecoo Dr Matjaž Mihelčič, ECOO President
#eaoo Liliana Stankova EAOO President
#zva Thomas Truckenbrod ZVA President


Η opti εμπνεύστηκε στην αρχή της χρονιάς και έβαλε την οικογένεια οπτικών στη διάθεση για επιτυχημένη συνεργασία και ανάπτυξη παραγγελιών το 2023. Με αύξηση επισκεπτών 19,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, η opti είναι σε αισιόδοξο πνεύμα μαζί με ολόκληρη τη βιομηχανία οπτικών & σχεδιασμού. Φέτος, περίπου 15.500 επισκέπτες από 67 χώρες συγκεντρώθηκαν στο Μόναχο για να επωφεληθούν από το ποικίλο φάσμα καινοτόμων μορφών για γνώση, πωλήσεις και ανταλλαγές σε μια θετική ατμόσφαιρα. Συνολικά 307 εκθέτες από 28 χώρες εξέθεσαν στην opti 2023.


"Ηopti επέστρεψε και βρίσκεται σε πορεία για επιτυχία! Τρεις εμπνευσμένες εμπορικές εκθέσεις με επισκέπτες και εκθέτες από όλο τον κόσμο έφτασαν στο τέλος τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ρητά όλους που πίστεψαν στο opti μαζί μας και έκαναν την επιτυχία δυνατή!" είπε ο 
Klaus Plaschka, Επικεφαλής Μάρκετινγκ της GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH.

Σύνοψη της εμπορικής έκθεσης και ενδιαφέρον επισκεπτών

Ο νέος αστερισμός της αίθουσας δημιούργησε μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Προσωπικό συμπέρασμα του Thomas Truckenbrod (Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Οπτικών και Οπτομετρών): "Η εμπορική έκθεση είναι ζωντανή. Και πώς! Για μένα, η opti ήταν μια επιτυχημένη επανεκκίνηση μιας ουσιαστικής εμπορικής έκθεσης για την οπτική βιομηχανία στο Μόναχο. Ο μικρός αριθμός Οι αίθουσες, στις οποίες ένιωσα ότι είχαν μεγάλη προσέλευση, συνέβαλαν σε μια ευχάριστη αίσθηση εμπορικής έκθεσης. Παρά όλες τις συνθήκες, η σταθερά θετική διάθεση μας δίνει ελπίδα για μια εμπορικά επιτυχημένη χρονιά."

Μια εντύπωση που επιβεβαιώνεται παντού. Karsten Möhrer, Διευθυντής Πωλήσεων Γυαλιών στην Eschenbach Optik: "Οι πωλήσεις ανά άτομο που μπόρεσε να επιτύχει το τμήμα πωλήσεών μας στην opti 2023 είναι πολύ ικανοποιητικές. Χάρη στην προσαρμοσμένη ιδέα περίπτερου, καταφέραμε να απορροφήσουμε βέλτιστα τη συχνότητα επισκεπτών στο Μόναχο. Η συμμετοχή της ESCHENBACH στην opti 2023 ήταν έτσι μια επιτυχία!"

Οι εκθέτες αντλούν ένα συνολικό θετικό ισοζύγιο στον όγκο των επισκεπτών και των παραγγελιών. "opti 2023; Φανταστικό! Καταπληκτικό! Η εμπορική έκθεση ήταν εξαιρετικά επιτυχημένη για εμάς.  Συμφωνήσαμε από την αρχή ότι θα θέλαμε να είμαστε ξανά παρόντες τον Ιανουάριο. Είτε πελάτες, συνεργάτες του κλάδου, πανεπιστήμια ή νέοι παράγοντες της αγοράς – Η opti είναι η βέλτιστη και πιο σημαντική πλατφόρμα για να διατηρούμε προσωπικές επαφές. Είμαστε ακόμη πιο χαρούμενοι που η ανταπόκριση ήταν τόσο εκπληκτική!», συνοψίζει ο Mario Rehnert, Επικεφαλής Μάρκετινγκ της Hecht Kontaktlinsen GmbH.

Καινοτόμες δυνατότητες προγράμματος

Οι παρορμητικές διαλέξεις που ακολουθήθηκαν από συζητήσεις στο SUSTAINABILITY HUB και το MYOPIA HUB πρόσφεραν στους ενδιαφερόμενους επισκέπτες την ευκαιρία να μάθουν για τάσεις, μεθόδους έρευνας και τεχνολογίες καθώς και να συζητήσουν μεμονωμένες ερωτήσεις και προκλήσεις σε μια ομάδα. Περιηγήσεις εκθετών, που διοργανώθηκαν από την epitop GmbH και άλλους εκθέτες, εξέτασαν διάφορα βασικά θέματα στην οφθαλμική οπτική, για παράδειγμα «Έξυπνη απεικόνιση στον οφθαλμικό έλεγχο». Έτσι, η opti έδωσε σημαντικές ωθήσεις στην αγορά. Ειδικότερα, το opti TREND "Myopia Management" θεωρήθηκε από το 78% των επισκεπτών ως σημαντικό για την καθημερινή του επαγγελματική ζωή, και όσον αφορά το MYOPIA HUB, περισσότερα από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων έδωσαν opti κορυφαία βαθμολογία.

Οι συνεδρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν επίσης δημοφιλείς, με τη Sarah Schleicher, Γερμανίδα οπτικός και blogger γυαλιών (19.000 followers στο Instagram) και τη Γαλλίδα οπτικό Anne-Sophie Lapetite (100.000 θαυμαστές Instagram) από το AnSoStyle να απαντούν σε ερωτήσεις.

Προώθηση της καινοτομίας και των νέων ταλέντων

Ένα άλλο highlight ήταν η παρουσίαση του δεύτερου βραβείου opti BOX AWARD. Νικητής είναι η LARS Brillen - Swiss Made, μια start-up εταιρία που έχει σκοράρει με τα τρισδιάστατα εκτυπωμένα γυαλιά της και δίνει σημασία στη διαχρονικότητα και τη βιωσιμότητα. Επιλέχθηκαν από μια διεθνή κριτική επιτροπή ειδικών, που τιμούν με το βραβείο ανερχόμενους σχεδιαστές για τα μοναδικά προϊόντα τους, αξιολογώντας τα νέα κριτήρια «καινοτομίας», «σχεδιασμού», «λειτουργικότητας» και «βιωσιμότητας». Ο LARS Brillen ακολουθεί έτσι τα βήματα της σχεδιάστριας γυαλιών Beate Leinz, η οποία κέρδισε το πρώτο opti BOX AWARD. Η νικήτρια ομάδα από το LARS Brillen: "Ταξιδέψαμε στην opti για να μάθουμε: θέλαμε να παρουσιάσουμε τη συλλογή μας και να λάβουμε σχόλια για τον πατενταρισμένο μεντεσέ μας και τα μοντέλα μας. Το γεγονός ότι λάβαμε τόσα υπέροχα σχόλια για τη συλλογή μας κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, είχαμε πολλές ενδιαφέρουσες συνομιλίες με πιθανούς πελάτες, μπορέσαμε να συζητήσουμε τεχνικά ζητήματα με άλλους σχεδιαστές προϊόντων και να ανταλλάξουμε ιδέες για τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες – και ακόμη και να ταξιδέψουμε πίσω με το βραβείο opti BOX στην τσέπη μας, ξεπερνά κάθε προσδοκία μας!»

opti 2024 – ο κλάδος ανυπομονεί

Μια εμπορική έκθεση που κάνει τους πελάτες να θέλουν περισσότερα: το 83% των επισκεπτών ήδη ανυπομονεί για το επόμενο opti. Για τους περισσότερους οπτικούς, η ημερομηνία στο Μόναχο είναι ήδη καθορισμένη στα ημερολόγιά τους. Το opti 2024 θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο από τις 12 έως τις 14 Ιανουαρίου 2024.

Πηγή: https://www.opti.de/en/press/press-releases/meldung/opti-2023-die-internationale-messe-fuer-optik-design-made-in-germany-auf-erfolgskurs/