Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow
Η Διεθνής Έκθεση Γυαλιών είναι ένα βήμα μπροστά και η πρώτη στον τομέα της έκθεσης που εξερευνά τις δυνατότητες ενός εργαλείου που μεταμορφώνει τον κόσμο της διαφήμισης.

Η MIDO, που θα πραγματοποιηθεί στο Fiera Milano Rho από τις 3 έως τις 5 Φεβρουαρίου 2024, εγκαινιάζει τη νέα παγκόσμια καμπάνια επικοινωνίας: «THE EYEWEAR UNIVERSE», που δημιουργήθηκε συνδυάζοντας την ανθρώπινη δημιουργικότητα με την καινοτόμο δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, την πρώτη εκστρατεία εμπορικής έκθεσης που θα αναπτυχθεί με αυτή την τεχνολογία.

«Η MIDO οδήγησε με συνέπεια και συχνά περίμενε το κύμα των νέων τάσεων, όχι μόνο την βιομηχανία γυαλιών», δήλωσε ο πρόεδρος της MIDO, Τζιοβάνι Βιταλόνι. «Άλλαξε την παραδοσιακή έννοια των εμπορικών εκθέσεων, μεταμορφώνοντας τον εαυτό της σε ένα πραγματικά παγκόσμιο γεγονός, όσον αφορά τα εκθέματα και τα δρώμενα γύρω τους, καθώς και στον τομέα της συνεχούς εκπαίδευσης (όπως οι συναντήσεις Otticlub, διαθέσιμες όλο το χρόνο στο διαδίκτυο). Έχει σταθερά εμπιστοσύνη στην τεχνολογική και ψηφιακή καινοτομία και ήταν μία από τις πρώτες εκθέσεις στον κόσμο που ανέπτυξε μια εφαρμογή που θα χρησιμοποιηθεί στην έκθεση και θα χρησιμοποιήσει επίσης την τεχνητή νοημοσύνη σε μια διαφημιστική καμπάνια. Σήμερα, καλωσορίζουμε την ευκαιρία που μας προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη για να εξερευνήσουμε τα νέα σύνορα της οπτικής επικοινωνίας, γνωρίζοντας πολύ καλά τον βαθμό στον οποίο η ανθρώπινη δημιουργικότητα είναι αναντικατάστατη και ότι η κατανόηση των νέων τεχνολογιών σημαίνει να γνωρίζουμε πώς να τις διαχειριζόμαστε έξυπνα».

Το θέμα που επιλέχθηκε για την καμπάνια είναι το «The Eyewear Universe», που παρουσιάζεται με γραφικά μέσα από σφαιρικά σχέδια που διαμορφώνουν εικόνες και αποτελούν μέρος ενός νέου σύμπαντος. Πλανήτες διαφορετικών μεγεθών και χρωμάτων δημιουργούν το σκηνικό, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός φανταστικού κόσμου: των γυαλιών.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η δημιουργική διεύθυνση είναι του σχεδιαστή και καλλιτέχνη Max Galli, σε συνεργασία με το Mixer Group. «Αυτή η καμπάνια είναι ένα σημείο καμπής στον τομέα της διαφήμισης», παρατήρησε ο Max Galli, Creative Director. Μια δυνατή ιδέα, η ικανότητα να διακρίνει κανείς την ομορφιά μιας εικόνας σε σύγκριση με μια άλλη είναι ικανότητες που εξακολουθούν να κάνουν τη διαφορά. Δημιουργήσαμε την καμπάνια παρέχοντας στην τεχνητή νοημοσύνη όλα τα στοιχεία που θα χρειαζόταν – χωρίς τη συμβολή μας, δεν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί κάτι παρόμοιο».

Το "The Eyewear Universe" θα εμφανιστεί παγκοσμίως σε έντυπη μορφή και στο διαδίκτυο τους επόμενους μήνες.
Για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα του MIDO, επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.mido.com και
τα επίσημα κοινωνικά κανάλια Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) και LinkedIn.

MIDO | The Eyewear Universe

Agency: Mixer Group
Creative Direction: Max Galli
Art Direction: Sergio Copetti
Photo AI: Silvia Badalotti
Copy: Lorella Montanaro
Client Director: Martina Vailati