Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η γενιά SILMO έδωσε δυναμικό παρών. Το αυξημένο ενδιαφέρον και ο διάχυτος ενθουσιασμός καθ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης αποτυπώνονται και στους αριθμούς : 31.337 επισκέπτες αγοραστές ( + 16,5% έναντι του 2022) εκ των οποίων 15.902 από το εξωτερικό ( +18,3% έναντι του 2022) και 15.535 από τη Γαλλία ( + 14,7% έναντι του 2022). Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν 929 εταιρείες, ήτοι 9400 άτομα παρόντα στα περίπτερα –  μη καταγεγραμμένα στους επισκέπτες - τα οποία ήταν παρατεταγμένα στα Hall 6 και 7 έκτασης 75000m2, του εκθεσιακού κέντρου Paris-Nord Villepinte.

Η φετινή διοργάνωση συγκέντρωσε όλα τα συστατικά της επιτυχίας, προσφέροντας σε επισκέπτες και εκθέτες, πληθώρα εκδηλώσεων και εξασφαλίζοντάς τους μια θερμή υποδοχή και μια φιλική ατμόσφαιρα χάρη στην αναδιαμόρφωση της έκθεσης.

Η συμβολή των εκθετών στην επιτυχία της έκθεσης υπήρξε καθοριστική : η ποιότητα των περιπτέρων, των προϊόντων, των υπηρεσιών καταδεικνύει το ενδιαφέρον τους για το μέλλον του κλάδου, σε μια έκθεση, σημείο αναφοράς.

Ο θεσμός των Βραβείων SILMO dOr παραμένει βασικός πυλώνας της έκθεσης.   Στα φετινά 30α Βραβεία SILMO d’Or, ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής ήταν ένας άνθρωπος εκτός του οπτικού κλάδου, ο σχεδιαστής μόδας Nicolas Fafiotte, ο οποίος έφερε μια νέα και διαφορετική ματιά στην όλη διαδιακασία.

Εκτός των καθιερωμένων βραβείων, φέτος απονεμήθηκε για πρώτη φορά το Βραβείο Υπεύθυνης Εταιρείας. Με την εταιρική κοινωνική και περιβαλλοντική  υπευθυνότητα στο επίκεντρο των σημερινών κοινωνικών διακυβευμάτων, οι διοργανωτές της SILMO αποφάσισαν τη δημιουργία ενός νέου βραβείου το οποίο απευθύνεται σε όλους τους εκθέτες και έχει ως σκοπό να αναδείξει μια εταιρεία του οπτικού χώρου για τη συμβολή της στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και τη βελτιστοποιήση του κοινωνικού της αντικτύπου.

Νικητής της φετινής χρονιάς, η ΜΥΚΙΤΑ, μια εταιρεία με έδρα το Βερολίνο, η οποία ιδρύθηκε το 2003 και η οποία δεσμεύτηκε να μειώσει το αποτύπωμα των προϊόντων και των δραστηριοτήτων της.

Στον πυρήνα των θεματικών της έκθεσης ήταν για άλλη μια φορά, το μέλλον του κλάδου. Ο χώρος SILMO NEXT ήταν αφιερωμένος στο μέλλον, παρουσιάζοντας τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες, τις εξελίξεις στον τομέα των γυαλιών Smartwear, των εμπειριών phygital και του eco-responsible design. Επιπλέον, ο χώρος FUTUROLOGY προσέφερε στους επισκέπτες τη μοναδική εμπειρία να δοκιμάσουν έξυπνα προϊόντα, να ανακαλύψουν τις νέες τάσεις σε θέματα εικονικής πραγματικότητας.

Η SILMO Paris παραμένει ένα σταυροδρόμι δημιουργικότητας, συνδυάζοντας την ιστορία με το design και την τεχνογνωσία.

Μπορείτε να παρακολoυθήσετε τα highlights της φετινής έκδοσης, στο www.silmoparis.com , στο youtube και φυσικά στα social media.

Κλείνοντας η φετινή διοργάνωση, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 20–23 Σεπτεμβρίου 2024 με μια ολυμπιακή έκδοση!

Μέχρι τότε μπορείτε να επισκεφτείτε τη SILMO Istanbul από 23-26 Νοεμβρίου 2023.

H Silmo Paris 2023 σε φωτογραφίες

53222145709 1002b0b7e8 w