Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Essilor Luxottica παρουσίασε την τελευταία της κυκλοφορία, το HELIX, ένα νέο τμήμα της εταιρείας που επικεντρώνεται στο να βοηθά τους ECP να αξιοποιήσουν την σύγχρονη τεχνολογία για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των πρακτικών τους.

Εξυπηρετώντας όλες τις ψηφιακές ανάγκες του ECP σε μια έξυπνη πλατφόρμα, από την κράτηση και την παραγγελία μέχρι την τηλεοπτομετρία και τη διαχειριζόμενη φροντίδα όρασης,το HELIX θα βοηθήσει τους γιατρούς να μειώσουν το τεχνολογικό και διοικητικό βάρος που συναντάμε στις σημερινές πρακτικές.

Στο Vision Expo West στο Λας Βέγκας, ο αρχισυντάκτης του Independent Strong, John Sailer, πήρε συνέντευξη από τους Fabrizio Uguzzoni, Kim Schuy και Alison Mounce της Essilor Luxottica για να αποκτήσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα.

Η κυκλοφορία του HELIX αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Essilor Luxottica, να προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών για την περαιτέρω βελτίωση της οφθαλμικής φροντίδας των ασθενών και για να βοηθήσει τους γιατρούς να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Οι λύσεις HELIX θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους ECP στη Βόρεια Αμερική που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία.

Αυτό το νέο τμήμα θα εκμεταλλευτεί τη δύναμη των ψηφιακών λύσεων της Essilor Luxottica στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των VisionWeb, CLX, 4PatientCare και Revenue Cycle Management, αναβαθμίζοντας μια ιστορικά κατακερματισμένη προσέγγιση με μια πιο ενοποιημένη, σύγχρονη και βασισμένη στα δεδομένα. Οι  ECP μπορούν σύντομα να επωφεληθούν από την ύπαρξη ενός διαισθητικού  περιβάλλοντος χρήσης όπου μπορούν να πλοηγούνται εμπρός και πίσω μεταξύ των εργαλείων, απρόσκοπτα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας τους. Αυτή η ευκολία χρήσης, που τελικά συμπληρώνεται από μία ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, θα αποφορτίσει τους ECP, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στους ασθενείς τους και σε ό,τι είναι σημαντικό για αυτούς.

Υπάρχει μια ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας σήμερα, η οποία είναι απίστευτη για τη βιομηχανία φροντίδας των  ματιών, αλλά και πραγματικά χρονοβόρα για τους ECP που ασχολούνται με πολλαπλές πλατφόρμες, συστήματα, τιμολόγια και αντιπροσώπους υπηρεσιών. Με το HELIX, θα ξανασχεδιάσουμε πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι ECP μπορούν να αξιοποιήσουν τη σύγχρονη τεχνολογία για να λειτουργήσουν χωρίς τους προβληματισμούς που ακούμε τόσο συχνά. Έχουμε ήδη ισχυρά και ιστορικά αποτελεσματικά ψηφιακά εργαλεία στο χαρτοφυλάκιό μας, συμπεριλαμβανομένου του VisionWeb. Όταν αυτά τα τοποθετούμε σε ένα ενιαίο περιβάλλον, όπου όλα τα εργαλεία μιλούν μεταξύ τους απρόσκοπτα, θα είναι σαν να βάζετε μια νέα μηχανή στην καθημερινή πρακτική σας. Αυτό, με τη σειρά του, δίνει στους ECP περισσότερο χρόνο να αφιερώσουν στους ασθενείς τους», δήλωσε ο Fabrizio Uguzzoni, Πρόεδρος Professional Solutions για την EssilorLuxottica NA.

Η πρώτη προσφορά από το HELIX, μια πλατφόρμα επόμενης γενιάς που ονομάζεται Vision(X), θα είναι διαθέσιμη στους ECP των ΗΠΑ από το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Οι ισχύοντες πελάτες των Vision Web, Uprise, 4PatientCare, CLX και άλλων ψηφιακών λύσεων Essilor Luxottica στις ΗΠΑ θα συνεχίσουν να λειτουργούν ως συνήθως με την πλήρη υποστήριξη της ομάδας μας, HELIX. Οι πελάτες μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το HELIX και το Vision(X) εδώ. Κάντε κλικ παρακάτω για να ακούσετε τη συνέντευξη του VEW με τους Fabrizio Uguzzoni, Kim Schuy και Alison Mounce της EssilorLuxottica.

Διαβάστε το άρθρο