Μιλάνο, 6 Φεβρουαρίου 2024
Η διεθνής εμπορική έκθεση γυαλιών φιλοξένησε περισσότερους από 1.200
εκθέτες στα 7 περίπτερα του εκθεσιακού χώρου και καλωσόρισε περισσότερους από 40.000 συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια του
3ημέρου, αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι. Η άνοδος κατανεμήθηκε εξίσου μεταξύ Ιταλών και διεθνών συμμετεχόντων. Οι τελευταίοι συγκεκριμένα, προέρχοταν από 160 χώρες, από την Ασία έως τις Ηνωμένες Πολιτείες και από όλη την Ευρώπη.
«Πριν από τα εγκαίνια της έκθεσης, ελπίζαμε σε αύξηση των επισκεπτών σε σύγκριση με πέρυσι. Χάρη στις προσπάθειες όλων και την εμπιστοσύνη του κλάδου σε εμάς κάθε χρόνο, πετύχαμε τον φιλόδοξο στόχο που
είχαμε ορίσει στους εαυτούς μας», παρατήρησε ο πρόεδρος της MIDO, Τζιοβάνι Βιταλόνι. «Σε όλο τον εκθεσιακό χώρο,
είδαμε ενεργές πωλήσεις και έντονο ενδιαφέρον από αγοραστές που ήταν εδώ χάρη, εν μέρει, και στη δική μας
συνεργασία με την ITA-Italian Trade Agency, όπου το Made in Italy είναι συνώνυμο της ποιότητας, αριστείας και διαφάνειας. Η παρουσία ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας εξασφάλισε ζωντάνια και ποικιλομορφία προσφοράς και ζήτησης, επικυρώνοντας την MIDO ως τη μοναδική βιομηχανία με αυτό το χαρακτηριστικό.
Η ορατότητα σε παραδοσιακά μέσα (εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση), κοινωνικά δίκτυα και ψηφιακές πλατφόρμες, στην Ιταλία και σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι επίσης ένα μέτρο επιτυχίας της Έκθεσης. Αυτή την χρονιά,περίπου 400 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι συμμετείχαν στην έκθεση και δημοσίευσαν περισσότερα από 150 άρθρα, μόλις κατά τη διάρκεια των 3 ημερών της MIDO, στα Ιταλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Αργεντίνικα, Βρετανικά, Αμερικανικά,Ινδικά και Ολλανδικά μέσα ενημέρωσης, για να αναφέρουμε μόνο μερικά.
Εξίσου σημαντική ήταν η διαδικτυακή δραστηριότητα των πολλών χρηστών που αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο με την έκθεση.
Τα κοινωνικά κανάλια προσέγγισαν 50% περισσότερα άτομα από πέρυσι και το περιεχόμενο της εκδήλωσης δημιούργησε
περισσότερες από 2 εκατομμύρια εντυπώσεις. Οι αλληλεπιδράσεις ξεπέρασαν τις 250.000 και 25% περισσότεροι χρήστες
κατέβασαν την εφαρμογή, μια σημαντική αύξηση στο ποσοστό χρήσης, χάρη και στο νέο εργαλείο για εκθέτες που τους επέτρεψε να καταγράψουν τους επισκέπτες στα περίπτερά τους.
Η MIDO 2024 \ Ψηφιακή έκδοση, με σχεδόν 12.000 συνδρομητές, σημείωσε αύξηση στις σελίδες προβολής, από 650 το 2023 σε 845 φέτος, υπογραμμίζοντας το πόσο πιο επωφελή θεωρούν οι εκθέτες τον συνδυασμό της προσωπικής συμμετοχής με την εικονική δραστηριότητα.
Ανάμεσα στους διαδρόμους και στα περίπτερα της MIDO, η σφράγιση συμφωνιών και η δικτύωση αποτελούν την ουσιαστική προστιθέμενη αξία,τον κινητήρα που κάθε χρόνο οδηγεί πολλές εταιρείες, από όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν στην
Έκθεση του Μιλάνο.
Γραφείο Τύπου MIDO
CAROLINA MAILANDER COMMUNICATION
Marcella Laterza +39 335 7559154 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Chiara Ferraro +39 345 0059935 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Stella Casazza +39 349 3579552 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αλλά η MIDO είναι επίσης πολιτισμός, σταυροδρόμι, ανταλλαγή απόψεων για το μέλλον του κλάδου και αλληλεπίδραση μεταξύ πρακτικών και δυνητικών λύσεων. Αυτό εξηγεί γιατί τα συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν στο
χώρο του OTTICLUB είναι τόσο πολύτιμα. Σε αυτήν την πάντα γεμάτη αρένα, οι συζητήσεις του 2024 με καλεσμένους υψηλού προφίλ όπως ο Ντιέγκο Ντάλα Πάλμα, ο Ίκο Μιγλιόρε και ο Έρνστ Κνάμ περιστρέφονταν γύρω από την ομορφιά,το σχέδιο και το πάθος. Οι καλεσμένοι που έδωσαν συνέντευξη στον Francesco Morace για τη σειρά συναντήσεων MIDday Talks,θεώρησαν το νέο, λιγότερο στερεότυπο μοντέλο ομορφιάς, αυτή τη στιγμή, στην πρώτη γραμμή του
κόσμου της αισθητικής, δομημένη βιώσιμη ελαφρότητα στο σχεδιασμό και βιοτεχνική ευφυΐα ,μια απαραίτητη επιστροφή στις ρίζες.Οι MIDday Talks θα συνεχιστούν καθ' όλη τη διάρκεια του 2024.
Η βιωσιμότητα βρέθηκε επίσης στο επίκεντρο με την παρουσίαση του CSE: Πιστοποιημένο βιώσιμο Πρόγραμμα γυαλιών- εθελοντική διεθνής πιστοποίηση βιωσιμότητας προϊόντος - εγγεγραμμένο καιπροωθημένο από το ANFAO. Αφιερώθηκε επίσης χρόνος στο τρέχον και καυτό θέμα της ένταξης,στο Πρόγραμμα Ενδυνάμωσης Οπτικών Γυναικών Ηγεσίας.Κατά τη διάρκειά του παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματά που επιτεύχθηκαν μέσα σε ένα χρόνο από την έναρξη του προγράμματος που υποστηρίζει γυναίκες σε ηγετικές θέσεις στη βιομηχανία γυαλιών και διοργανώθηκε από την ANFAO, με χορηγία του Fondazione Marisa Bellisario και υποστηρίζεται από την Ente Bilaterale Occhialeria. «Η βιωσιμότητα και η ένταξη είναι δύο αγαπημένα θέματα στην ANFAO και αυτό το ξεκαθαρίσαμε φέτος με την παρουσίαση των δύο βασικών προγραμμάτων που αναδεικνύουν τις πραγματικές, ορατές προσπάθειες του Συλλόγου, σε καθημερινή βάση, στον κλάδο των γυαλιών στοχεύοντας στη βελτίωσή του και στο να τον κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό», δήλωσε η ANFAO
Πρόεδρος Lorraine
Οι ιατροεπιστημονικές απόψεις για τα γυαλιά εξετάστηκαν σε 3 στρογγυλά τραπέζια και επικεντρώθηκαν στη μυωπία
και την πρεσβυωπία. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης προτάθηκε μια σημαντική κοινή συμφωνία επι του θέματος «Πρεσβυωπία και συνταγή πολυεστιακών φακών: η ιδανική διαδρομή του ασθενούς από τον οφθαλμίατρο στο οπτικό κέντρο και αντίστροφα», που προωθείται από την ANFAO Lens Group, Federoƫca και Fabiano Gruppo Editoriale. Για πρώτη φορά παρουσιάστηκε ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα στο πλαίσιο του οποίου,ο οφθαλμίατρος μπορεί να παρέχει στον οπτικό, μέσω μιας νέας συνταγής ,που βασίζεται σε μεγαλύτερο επίπεδο πληροφοριών που μπορεί να έχει στη διάθεσή της η ιατρική σφαίρα αυτήν τη στιγμή,διαθέσιμες λύσεις και ότι ο οπτικός αντίστοιχα, όταν προκύπτουν συγκεκριμένες καταστάσεις που απαιτούν ιατρική παρέμβαση, μπορεί, με τη συγκατάθεση του ασθενούς, να μεταφερθεί στον οφθαλμίατρο, ο οποίος στη συνέχεια θα είναι σε θέση να
εξετάσει τις συνθήκες με βάση σημαντικές πληροφορίες του ιστορικού.
Τέλος,τη δεύτερη μέρα, τα ΒΡΑΒΕΙΑ MIDO, ένα πρωταρχικό σημείο ενδιαφέροντος, που τίμησε τα κέντρα οπτικών, εκθέτες και επαγγελματίες του κλάδου που δεσμεύονται καθημερινά, σε διάφορους τομείς, για να βελτιώσουν τον εαυτό τους και το επάγγελμά τους προς όφελος ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όλοι
οι νικητές των βραβείων βρίσκονται στον επίσημο ιστότοπο mido.com.