Johnson&Johnson
Ducati
BANERGIAOPTOMETRYNEWS.png
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
T30_cover
previous arrow
next arrow

Τα τελευταία χρόνια, η κοινότητα χρηστών φακών επαφής έχει βομβαρδιστεί με διαφημίσεις που υπόσχονται χαμηλές τιμές και βολικές "αποστολές στην πόρτα σας" από διαδικτυακούς προμηθευτές φακών επαφής που προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες να αγοράσουν τους φακούς τους στο διαδίκτυο αντί για τη δοκιμασμένη και αληθινή μέθοδο παραγγελίας μέσω του αξιόπιστου οπτικού τους. Παρά τις μερικές φορές πειστικές προτάσεις που κάνουν αυτοί οι ιστότοποι, υπάρχουν ορισμένα πλεονεκτήματα για την αγορά από τον έμπιστο οπτικό σας, τα οποία χάνετε όταν αγοράζετε μέσω διαδικτύου, επειδή αυτά τα ηλεκτρονικά καταστήματα είτε δεν επιθυμούν, είτε δεν μπορούν να προσφέρουν το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών. Παρακάτω, περιγράφουμε ορισμένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της παραγγελίας μέσω του οπτικού-οπτομέτρη σας:

Η δύναμη των εκπτώσεων

Ένας από τους βασικούς άξονες της διαφήμισης για τους διαδικτυακούς πωλητές φακών επαφής είναι η υπόσχεση για χαμηλές τιμές και εξαιρετικές προσφορές. Ο ισχυρισμός είναι ότι δεν μπορείτε να λάβετε τις ίδιες χαμηλές τιμές εάν παραγγείλετε από τον οπτομέτρη σας. Η προσφορά ακούγεται εξαιρετική, σίγουρα, αλλά τελικά αποδεικνύεται αρκετά ψευδής. Η αλήθεια είναι ότι, ενώ η αρχική τιμή σε ορισμένους διαδικτυακούς ιστότοπους μπορεί να δίνει την εμφάνιση χαμηλότερων τιμών, το τελικό κόστος συχνά καταλήγει να σας κοστίζει περισσότερο από ό,τι θα κόστιζε η παραγγελία από τον οπτικό σας. Πολλοί προμηθευτές φακών έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώνουν ειδικές εκπτώσεις για τους πελάτες τους, επιτρέποντας στους οπτικούς να μειώσουν το κόστος για εσάς στο κατώτατο όριο. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες συχνά δεν γνωρίζουν αυτές τις εκπτώσεις ή ζητούν από τους πελάτες τους να εξαργυρώσουν αυτές τις εκπτώσεις μόνοι τους. Πολλοί άνθρωποι δεν θα ξέρουν πού ή πώς να εξαργυρώσουν αυτές τις εκπτώσεις, χάνοντας χρήματα που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν αγοράζοντας από ένα κατάστημα.

Πολιτική Ανοιχτού Κουτιού

Οι βαθμοί συχνά αλλάζουν, και μάλιστα αρκετά συχνά. Συμβαίνει έτσι απλά. Ωστόσο, για όσους δυστυχώς έχουν παραγγείλει τους φακούς επαφής τους μέσω διαδικτύου, εάν έχουν ήδη ανοίξει το κουτί, έχουν πλέον ξεμείνει με αυτούς τους φακούς, παρόλο που δεν είναι πλέον η σωστή συνταγή.

Οι επιλογές σε αυτό το σημείο είναι είτε να συνεχίσετε να τους φοράτε χωρίς να έχετε την σωστή όραση (κάτι που μερικές φορές μπορεί αποβεί επικίνδυνο π.χ. στην οδήγηση), είτε να πληρώσετε ξανά για ολοκαίνουριους φακούς επαφής για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την όραση σας.

Από την άλλη πλευρά, τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα οπτικά καταστήματα θα έχουν μια «πολιτική ανοιχτού κουτιού» για φακούς επαφής που αγοράζουν από αυτά. Αυτό σημαίνει ότι αν αλλάξει η συνταγή σας, απλά έρχεστε στο κατάστημα και ανταλλάσσετε την παλιά συνταγή με την ενημερωμένη σας, δωρεάν, ακόμα κι αν το κουτί είναι ήδη ανοιχτό.

Προσωπικές σχέσεις και τεχνογνωσία

Ίσως η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ της ηλεκτρονικής αγοράς και της αγοράς στο κατάστημα έγκειται στον ρόλο του οπτικού- οπτομέτρη σας, σε σύγκριση με τον διαδικτυακό προμηθευτή, και στο πώς σας βλέπει ο καθένας.

Ο ρόλος του οπτικού-οπτομέτρη σας είναι κυρίως να σας βοηθήσει να δείτε καλύτερά και να προστατεύσει τη συνολική υγεία των ματιών σας , με τον καλύτερο και πιο άνετο δυνατό τρόπο. Ένα μεγάλο μέρος της εκπλήρωσης αυτού του ρόλου είναι η γνωριμία με κάθε ασθενή ξεχωριστά και η διατήρηση αυτής της προσωπικής σύνδεσης με τρόπο που ενθαρρύνει έναν συνεχή διάλογο σχετικά με τις ανάγκες του ασθενούς και τη μακροπρόθεσμη οπτική υγεία του. Αντίθετα, είναι απίθανο να έχετε καμία προσωπική σχέση με τον ανώνυμο εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών σε διαδικτυακό κατάστημα φακών επαφής και ο εν λόγω εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για να κατανοήσει τις ζωτικές ανάγκες της οπτικής σας υγείας.

Ο οπτικό σας διατηρεί μια σχέση με επίκεντρο τη συνολική οπτική σας υγεία, ενώ ένας διαδικτυακός πωλητής φακών επαφής διατηρεί μια σχέση με επίκεντρο το πορτοφόλι σας και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τη συνολική υγεία των ματιών σας.

Η κακή εφαρμογή, η μόλυνση των ματιών ή η ξηροφθαλμία που προκύπτει από τους φακούς επαφής σας είναι πιο πιθανό να αντιμετωπιστεί επιτυχώς μιλώντας σε έναν πιστοποιημένο επαγγελματία, εκπαιδευμένο με τον οποίο έχετε προσωπική σχέση, αντί να μιλήσετε σε έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών με τον οποίο δεν είχατε σχέση ποτέ και πιθανότατα δεν θα συναντήσετε ποτέ, ο οποίος είναι εκεί αποκλειστικά για να εκπληρώσει παραγγελίες και τίποτα περισσότερο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον οπτικό σας σήμερα.

Τα τελευταία χρόνια, η κοινότητα χρηστών φακών επαφής έχει βομβαρδιστεί με διαφημίσεις που υπόσχονται χαμηλές τιμές και βολικές "αποστολές στην πόρτα σας" από διαδικτυακούς προμηθευτές φακών επαφής που προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες να αγοράσουν τους φακούς τους στο διαδίκτυο αντί για τη δοκιμασμένη και αληθινή μέθοδο παραγγελίας μέσω του αξιόπιστου οπτικού τους. Παρά τις μερικές φορές πειστικές προτάσεις που κάνουν αυτοί οι ιστότοποι, υπάρχουν ορισμένα πλεονεκτήματα για την αγορά από τον έμπιστο οπτικό σας, τα οποία χάνετε όταν αγοράζετε μέσω διαδικτύου, επειδή αυτά τα ηλεκτρονικά καταστήματα είτε δεν επιθυμούν, είτε δεν μπορούν να προσφέρουν το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών. Παρακάτω, περιγράφουμε ορισμένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της παραγγελίας μέσω του οπτικού-οπτομέτρη σας:

Η δύναμη των εκπτώσεων

Ένας από τους βασικούς άξονες της διαφήμισης για τους διαδικτυακούς πωλητές φακών επαφής είναι η υπόσχεση για χαμηλές τιμές και εξαιρετικές προσφορές. Ο ισχυρισμός είναι ότι δεν μπορείτε να λάβετε τις ίδιες χαμηλές τιμές εάν παραγγείλετε από τον οπτομέτρη σας. Η προσφορά ακούγεται εξαιρετική, σίγουρα, αλλά τελικά αποδεικνύεται αρκετά ψευδής. Η αλήθεια είναι ότι, ενώ η αρχική τιμή σε ορισμένους διαδικτυακούς ιστότοπους μπορεί να δίνει την εμφάνιση χαμηλότερων τιμών, το τελικό κόστος συχνά καταλήγει να σας κοστίζει περισσότερο από ό,τι θα κόστιζε η παραγγελία από τον οπτικό σας. Πολλοί προμηθευτές φακών έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώνουν ειδικές εκπτώσεις για τους πελάτες τους, επιτρέποντας στους οπτικούς να μειώσουν το κόστος για εσάς στο κατώτατο όριο. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες συχνά δεν γνωρίζουν αυτές τις εκπτώσεις ή ζητούν από τους πελάτες τους να εξαργυρώσουν αυτές τις εκπτώσεις μόνοι τους. Πολλοί άνθρωποι δεν θα ξέρουν πού ή πώς να εξαργυρώσουν αυτές τις εκπτώσεις, χάνοντας χρήματα που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν αγοράζοντας από ένα κατάστημα.

Πολιτική Ανοιχτού Κουτιού

Οι βαθμοί συχνά αλλάζουν, και μάλιστα αρκετά συχνά. Συμβαίνει έτσι απλά. Ωστόσο, για όσους δυστυχώς έχουν παραγγείλει τους φακούς επαφής τους μέσω διαδικτύου, εάν έχουν ήδη ανοίξει το κουτί, έχουν πλέον ξεμείνει με αυτούς τους φακούς, παρόλο που δεν είναι πλέον η σωστή συνταγή.

Οι επιλογές σε αυτό το σημείο είναι είτε να συνεχίσετε να τους φοράτε χωρίς να έχετε την σωστή όραση (κάτι που μερικές φορές μπορεί αποβεί επικίνδυνο π.χ. στην οδήγηση), είτε να πληρώσετε ξανά για ολοκαίνουριους φακούς επαφής για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την όραση σας.

Από την άλλη πλευρά, τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα οπτικά καταστήματα θα έχουν μια «πολιτική ανοιχτού κουτιού» για φακούς επαφής που αγοράζουν από αυτά. Αυτό σημαίνει ότι αν αλλάξει η συνταγή σας, απλά έρχεστε στο κατάστημα και ανταλλάσσετε την παλιά συνταγή με την ενημερωμένη σας, δωρεάν, ακόμα κι αν το κουτί είναι ήδη ανοιχτό.

Προσωπικές σχέσεις και τεχνογνωσία

Ίσως η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ της ηλεκτρονικής αγοράς και της αγοράς στο κατάστημα έγκειται στον ρόλο του οπτικού- οπτομέτρη σας, σε σύγκριση με τον διαδικτυακό προμηθευτή, και στο πώς σας βλέπει ο καθένας.

Ο ρόλος του οπτικού-οπτομέτρη σας είναι κυρίως να σας βοηθήσει να δείτε καλύτερά και να προστατεύσει τη συνολική υγεία των ματιών σας , με τον καλύτερο και πιο άνετο δυνατό τρόπο. Ένα μεγάλο μέρος της εκπλήρωσης αυτού του ρόλου είναι η γνωριμία με κάθε ασθενή ξεχωριστά και η διατήρηση αυτής της προσωπικής σύνδεσης με τρόπο που ενθαρρύνει έναν συνεχή διάλογο σχετικά με τις ανάγκες του ασθενούς και τη μακροπρόθεσμη οπτική υγεία του. Αντίθετα, είναι απίθανο να έχετε καμία προσωπική σχέση με τον ανώνυμο εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών σε διαδικτυακό κατάστημα φακών επαφής και ο εν λόγω εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για να κατανοήσει τις ζωτικές ανάγκες της οπτικής σας υγείας.

Ο οπτικό σας διατηρεί μια σχέση με επίκεντρο τη συνολική οπτική σας υγεία, ενώ ένας διαδικτυακός πωλητής φακών επαφής διατηρεί μια σχέση με επίκεντρο το πορτοφόλι σας και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τη συνολική υγεία των ματιών σας.

Η κακή εφαρμογή, η μόλυνση των ματιών ή η ξηροφθαλμία που προκύπτει από τους φακούς επαφής σας είναι πιο πιθανό να αντιμετωπιστεί επιτυχώς μιλώντας σε έναν πιστοποιημένο επαγγελματία, εκπαιδευμένο με τον οποίο έχετε προσωπική σχέση, αντί να μιλήσετε σε έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών με τον οποίο δεν είχατε σχέση ποτέ και πιθανότατα δεν θα συναντήσετε ποτέ, ο οποίος είναι εκεί αποκλειστικά για να εκπληρώσει παραγγελίες και τίποτα περισσότερο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον οπτικό σας σήμερα.

Optometry News