Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Μία εκστρατεία για να ενθαρρύνει περισσότερες συζητήσεις σχετικά με τη μυωπία μεταξύ των Οπτομετρών και των γονέων έχει ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, παράλληλα με μια αναφορά που καλεί την κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει εκστρατείες ευαισθητοποίησης και αντίστοιχες θεραπείες.

Η καμπάνια #MyopiaChat ελπίζει να εμπνεύσει 1 εκατομμύριο συζητήσεις σχετικά με τη μυωπία μεταξύ γονέων και επαγγελματιών οφθαλμικής φροντίδας στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2022. Επιπλέον, η πολύπλευρη εκστρατεία σκοπεύει να... πυροδοτήσει συζητήσεις μεταξύ των γονέων, καθώς και εντός της οπτικής βιομηχανίας. καθώς και με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία ξεκίνησε από τον Tom Griffiths, έναν επιχειρηματία που πρόσφατα εντάχθηκε στο Scotlens αφού είδε τα οφέλη των συσκευών ελέγχου της μυωπίας στον γιο του.

Campaign calls for more conversations about myopia (aop.org.uk)