Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Hoya Vision Care Australia & New Zealand ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία εκπαίδευσης καταναλωτών , την «Myopia Care for Kids».

Η καμπάνια περιλαμβάνει ψηφιακές οθόνες και κοινωνικές διαφημίσεις σε όλη τη Νέα Ζηλανδία. Στο Βόρειο Νησί εκτελείται επίσης πιλοτικό πρόγραμμα μέσων εκτός σπιτιού, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων για καταφύγια λεωφορείων. Η υπεύθυνη μάρκετινγκ της Hoya, Krista Hoey, είπε ότι οι στόχοι της εκστρατείας είναι να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την αυξανόμενη αύξηση της μυωπίας στα παιδιά, η οποία συνήθως ξεκινά σε παιδιά ηλικίας 6-14 ετών. να παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον φακό γυαλιών Miyosmart που αναπτύχθηκε ειδικά για παιδιά για την επιβράδυνση της εξέλιξης της μυωπίας σε παιδιά ηλικίας 8-13 ετών και να οδηγήσει τους καταναλωτές σε πρακτικές διαπιστευμένες από τη Miyosmart.

Ενθαρρύνουμε τους γονείς να έχουν συνομιλίες με τον επαγγελματία οπτομέτρη τους και να μάθουν περισσότερα για τη μυωπία του παιδιού τους, είπε ο Hoey. «Αυτές οι συζητήσεις σχετικά με την εξέλιξη και τη διαχείριση της μυωπίας είναι σημαντικές γιατί γνωρίζουμε ότι η μυωπία αντιμετωπίζεται καλύτερα έγκαιρα για να αποφευχθούν μακροπρόθεσμα προβλήματα όρασης», είπε.

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/miyosmart-consumer-campaign-underway/