Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη αύξηση του ποσοστού εμφάνισης μυωπίας, κάτι που οφείλεται στην αλλαγή της καθημερινότητας των ανθρώπων (αυξημένη χρήση υπολογιστή κ.ά.). Σήμερα το πρόβλημα αφορά 2,6 δισεκατομμύρια ανθρώπους και υπολογίζεται ότι το 2050 θα αφορά 5 δισεκατομμύρια (δηλαδή τον μισό πληθυσμό της γης! ).

Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα στοιχεία, δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των οπτικών, η EssilorLuxottica και η CooperCompanies (CooperVision και CooperSurgical), ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με την εταιρεία SightGlass Vision, η οποία ειδικεύεται στον τομέα του myopia control.

Έτσι, η SightGlassVision θα έχει στη «φαρέτρα» της τον καινοτόμο οφθαλμικό φακό Stellest lens της Essilor, τους φακούς επαφής MiSight της CooperVision, καθώς και τις λύσεις της ορθοκερατολογίας.

Στόχος αυτής της σύμπραξης είναι η ανάπτυξη και άλλων καινοτόμων λύσεων πάνω στην αντιμετώπιση της εξέλιξης της μυωπίας.

Παράλληλα, όμως, θα εντείνουν τις προσπάθειές τους με σκοπό την ενημέρωση όλου του κόσμου σχετικά με τις αρνητικές επιδράσεις και τους κινδύνους της αύξησης της μυωπίας, η οποία αυξάνει με τη σειρά της τις πιθανότητες εμφάνισης μη αναστρέψιμων καταστάσεων όπως εκφυλισμός ωχράς κηλίδος, αποκόλληση αμφιβληστροειδούς κ.ά., που οδηγούν σε απώλεια της όρασης.

EssilorLuxottica : EssilorLuxottica et CooperCompanies annoncent la création d’une joint-venture pour l’acquisition de SightGlass Vision Paris Stock Exchange:EL (globenewswire.com)