Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Οι κατασκευαστές φακών επαφής, φακών γυαλιών και οπτικού εξοπλισμού παρέχουν λύσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος της διαχείρισης της μυωπίας και βοηθούν τους επαγγελματίες να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους ασθενείς

Ο τρόπος με τον οποίο οι επαγγελματίες προσεγγίζουν τη μυωπία στα παιδιά αλλάζει ραγδαία, καθώς το επάγγελμα προσανατολίζεται προς τη διαχείριση της μυωπίας ως πρότυπο φροντίδας, προσπαθώντας να καθυστερήσει ή να καταστείλει ενεργά την εξέλιξή της. Οι κατασκευαστές, πέρα ​​από τη φροντίδα των ματιών, έχουν υποστηρίξει τη συγκεκριμένη κίνηση, μέσω της υποστήριξης της έρευνας, της δημιουργίας νέων οδηγών και συστάσεων για την αντιμετώπιση της μυωπίας, καθώς και της κυκλοφορίας νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Επιταχυνόμενες λύσεις
Οι προμηθευτές σε ολόκληρο τον κλάδο ανέφεραν ότι παρατηρούν αύξηση των συζητήσεων και ενδιαφέρον για τη διαχείριση της μυωπίας. Μιλώντας στην OT, ο Mark Draper, διευθυντής μάρκετινγκ και εθνικών λογαριασμών για την CooperVision UK & Ireland, επιβεβαίωσε ότι η ευαισθητοποίηση για τη διαχείριση της μυωπίας ως πρότυπο περίθαλψης «αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια».
«Η διαχείριση της μυωπίας είναι ένα ταχέως εξελισσόμενο πεδίο έρευνας», δήλωσε ο Draper, επισημαίνοντας τον αυξανόμενο αριθμό δημοσιεύσεων και επιστημονικών παρουσιάσεων σε επιστημονικά συνέδρια, στα οποία η CooperVision συνέβαλε με τα αποτελέσματα της τριήμερης κλινικής μελέτης MiSight 1 ημέρας το 2019, και αρκετά βασικά έγγραφα, συμπεριλαμβανομένης της μελέτης ReCSS από τους Chalmers et al, 2021, με πρόσθετη έρευνα που θα έρθει σε εύθετο χρόνο.
Η κυκλοφορία του φακού επαφής MiSight 1 day και του προγράμματος Brilliant Futures Myopia Management της CooperVision βοήθησε να καταστεί δυνατή η πρόσληψη της διαχείρισης της μυωπίας, πρότεινε ο Draper. Το πρόγραμμα ξεκίνησε πέρυσι με στόχο την εισαγωγή «ενός νέου προτύπου φροντίδας για παιδιά με μυωπία» και ενσωματώνει τους καθημερινούς φακούς επαφής MiSight 1 day με την τεχνολογία ActivControl, μαζί με εργαλεία, υποστήριξη και εκπαίδευση για επαγγελματίες και ασθενείς.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα επαγγελματικό πρόγραμμα διαπίστευσης, το οποίο παρέχεται μέσω της διαδικτυακής ακαδημίας εκμάθησης της CooperVision, το οποίο σκοπεύει να εξοπλίσει τους επαγγελματίες να κατανοήσουν και να αναπτύξουν μια πρακτική διαχείρισης μυωπίας πριν αποκτήσουν πρόσβαση στο Brilliant Futures. Ο Draper επιβεβαίωσε ότι 2.324 ασκούμενοι έχουν πλέον διαπιστευθεί μέσω του προγράμματος.
Η επικοινωνία για το θέμα της μυωπίας είναι φυσικά ένα βασικό μέρος του «παζλ» της διαχείρισης της μυωπίας και ένας τομέας στον οποίο εργάζεται η εταιρεία, με τον Krupa Patel, επικεφαλής των επαγγελματικών υπηρεσιών του CooperVision στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, να λέει στην OT ότι η εταιρεία «θα υποστηρίξει επαγγελματίες ξεκινώντας μια εκστρατεία για τους καταναλωτές αυτό το καλοκαίρι, ευαισθητοποιώντας για τη διαχείριση της μυωπίας τους γονείς».

An ecosystem for myopia management (aop.org.uk)