Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Cooper Vision ξεκινά μια νέα δημόσια καμπάνια αυτόν τον μήνα για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση για τη μυωπία και να ενθαρρύνει τους γονείς να κλείσουν οφθαλμολογικό έλεγχο για τα παιδιά τους.

Εκτός από το να βοηθήσει τους γονείς να αναγνωρίσουν τα σημάδια της μυωπίας, η εκστρατεία -η οποία θα χρησιμοποιήσει ψηφιακά, έντυπα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης- σκοπεύει να βοηθήσει τους γονείς να κατανοήσουν ότι η εξέλιξη της μυωπίας μπορεί να επιβραδυνθεί.

Για την υποστήριξη των επαγγελματιών οφθαλμικής φροντίδας (ECP), η Cooper Vision συγκέντρωσε επαγγελματίες οπτικούς για συζήτηση σχετικώς με τις τρέχουσες πρακτικές και έρευνες διαχείρισης της μυωπίας, καθώς και τον αντίκτυπο της πανδημίας και τις ενέργειες που απαιτούνται για την υποστήριξη περισσότερων ECP για την ενεργό άσκηση της διαχείρισης της μυωπίας. Τα ευρήματα από τη συνάντηση θα κοινοποιηθούν στα τέλη του καλοκαιριού, μαζί με τους πόρους της εκστρατείας για τις πρακτικές.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η CooperVision μοιράστηκε τα αποτελέσματα της έρευνας όπου διαπιστώθηκε ότι από τους 1.000 γονείς που ερωτήθηκαν, ένας στους τέσσερις (25%) δεν είχε ρωτήσει ποτέ τα παιδιά τους για την όρασή τους, καθώς δεν το είχαν σκεφτεί ποτέ ή δεν είχαν ανάγκη να ρωτήσουν, ενώ πάνω από το ένα τρίτο (36%) των γονέων δεν γνώριζε ή δεν πίστευε ότι η όραση των παιδιών πρέπει να ελέγχεται μεταξύ των τεσσάρων και των πέντε ετών.

Πάνω από τους μισούς (54%) γονείς δεν γνώριζαν ή δεν πίστευαν ότι υπάρχουν μακροπρόθεσμοι κίνδυνοι από τη μυωπία, που μπορεί να περιλαμβάνουν καταρράκτη, γλαύκωμα ή αποκόλληση αμφιβληστροειδούς.

Η CooperVision συνεργάστηκε με τη γιατρό Sara Kayat, από το ITV's This Morning, καθώς και τον οφθαλμίατρο Dr Keyur Patel, ώστε να τονίσουν τη σημασία των τακτικών οφθαλμικών εξετάσεων και να εκπαιδεύσουν τους γονείς γύρω από τo θέμα της μυωπίας και πώς να επιβραδύνουν την εξέλιξή της.

Η μουσικός Myleene Klass θα υποστηρίξει την καμπάνια, μοιράζοντας τις δικές της εμπειρίες σχετικά με τη μυωπία και θα ενθαρρύνει τους γονείς να κλείσουν οφθαλμολογικό έλεγχο για τα παιδιά τους.

CooperVision to launch public myopia campaign (aop.org.uk)