Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Νέα έρευνα από την Johnson & Johnson Vision, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Prioritize Your Eyes», διαπίστωσε ότι, παρ' όλο που ανησυχούν για την όρασή τους, μερικοί ενήλικες καθυστερούν να κάνουν τον ετήσιο προληπτικό οφθαλμολογικό έλεγχο.

Η ετήσια παγκόσμια έρευνα για την υγεία των ματιών αποκάλυψε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των Βρετανών ενηλίκων που ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι η όρασή τους έχει επιδεινωθεί από την έναρξη της πανδημίας. Το 88% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι φοβόταν ότι θα χάσει την όρασή του περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη αίσθηση, ενώ το 68% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν σχεδίαζαν να προγραμματίσουν μια οφθαλμολογική εξέταση το επόμενο έτος.

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι μόλις το 40% των ερωτηθέντων έκανε οφθαλμολογική εξέταση το περασμένο έτος, υποδηλώνοντας ότι αυτό οφείλεται εν μέρει στην πανδημία.

Ο Jakob Sveen, διευθύνων σύμβουλος της Johnson & Johnson Vision για τη Βόρεια Ευρώπη και γενικός διευθυντής για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, σχολίασε ότι μέσω της έρευνας και της εκστρατείας η εταιρεία σκοπεύει να εκπαιδεύσει το κοινό σχετικά με τη σημασία της τακτικής επίσκεψης στον οπτομέτρη του.

Survey explores uptake of eye examinations during the pandemic (aop.org.uk)