Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Νέα έρευνα διαπιστώνει ότι οι ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου υποτιμούν την ανάγκη για τακτικές εξετάσεις των οφθαλμών. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Johnson & Johnson Vision, βρήκε μια «αποσύνδεση» μεταξύ του τρόπου με τον οποίο το κοινό βλέπει τη σημασία της υγείας των ματιών και του πόσο συχνά προσέρχονται σε μια οπτομετρική εξέταση  Η έρευνα διαπίστωσε ότι, ενώ οι περισσότεροι ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου αναγνωρίζουν ότι οι οφθαλμολογικές εξετάσεις είναι σημαντικές για τη γενική υγεία τους, μόνο το ένα τρίτο εξετάζει τα μάτια τους μία φορά τον χρόνο.

Ο πιο συνηθισμένος λόγος για την αναβολή των ραντεβού ήταν επειδή οι ερωτηθέντες θεώρησαν ότι η όρασή τους δεν είχε αλλάξει, ενώ ο αντίκτυπος της COVID-19 έπαιξε σημαντικό ρόλο στις καθυστερήσεις στα ραντεβού, σύμφωνα με την Johnson & Johnson Vision.

Η εταιρεία πραγματοποίησε την έρευνα σε 1.002 ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου, πριν από την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης στις 8 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της εκστρατείας Priorit Your Eyes της Johnson & Johnson Vision, η οποία αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για την υγεία των ματιών. Οι ερωτηθέντες φάνηκαν να αναγνωρίζουν τη σημασία της υγείας των ματιών και τον αντίκτυπό της στη συνολική ευεξία, με αποτελέσματα που δείχνουν ότι το 86% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι η εξέταση των ματιών είναι σημαντική για τη συνολική υγεία τους. Εν τω μεταξύ, το 70% αναγνώρισε ότι η υγιής όραση βελτιώνει την ποιότητα ζωής και το 67% αναγνώρισε ότι η εξέταση των ματιών μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη προβλημάτων όρασης. Ωστόσο, μόνο το 34% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι πραγματοποιούν εξέταση κάθε χρόνο. Κάτω από τους μισούς από τους ερωτηθέντες πίστευαν ότι θα μπορούσαν να αποτρέψουν την επιδείνωση της όρασης, με το 48% να πιστεύει ότι η απώλεια όρασης είναι μέρος της διαδικασίας γήρανσης στην οποία δεν έχουν έλεγχο.

Ο Δρ. Ιωάννης Γ. Τρανούδης, senior director EMEA professional education solutions της Johnson & Johnson Vision, σημείωσε την ευελιξία που έχουν δείξει οι επαγγελματίες οφθαλμικής υγείας (ECPs) στην επικοινωνία και στην υποστήριξη ασθενών.

Ερωτηθείς ποια αρχικά βήματα θα μπορούσαν να κάνουν οι πρακτικές για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης των ασθενών σχετικά με την εξέταση των ματιών, ο Δρ Τρανούδης τόνισε: «Μέσα στην καραντίνα είδα πολλούς επαγγελματίες φροντίδας ματιών να αυξάνουν την επικοινωνία τους με τους ασθενείς μέσω ψηφιακών καναλιών, συμπεριλαμβανομένων ενημερώσεων μέσω emails, ενημερωτικών δελτίων, των ιστότοπών τους και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης».

«Θα ήθελα να ενθαρρύνω ότι, όταν μια πρακτική είναι προετοιμασμένη, να επικοινωνεί στους ασθενείς τη σημασία μιας ετήσιας οπτομετρικής εξέτασης», προσθέτει ο ίδιος.

Survey finds UK adults underestimate the need for regular eye examinations