Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Το γνωστό περιοδικό «Invision» διεξήγαγε έρευνα ανάμεσα σε περισσότερους από 275 ιδιοκτήτες οπτικών καταστημάτων στις ΗΠΑ και στον Καναδά το χρονικό διάστημα Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2020. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας κατέδειξαν ότι 1στους 4 οπτικούς κατά τη διάρκεια της πανδημίας και προκειμένου να αντιμετωπίσει τα συμπτώματα του άγχους, κατέφυγε στη χρήση του αλκοόλ κι άλλων ουσιών. Συγκριτικά ανάμεσα στα δύο φύλα των συμμετεχόντων, υπερτερούν οι άνδρες στην αύξηση της κατανάλωσης, με μικρή διαφορά έναντι των γυναικών (25% άνδρες έναντι 23% γυναίκες).

Το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης έρευνας ήρθε σε πλήρη συμφωνία με την πρόσφατη δημοσίευση έρευνας που εκπονήθηκε από το περιοδικό «The journal of the American Medical association», η οποία πραγματοποιήθηκε σε μεγαλύτερο δείγμα του αμερικανικού πληθυσμού και καταδεικνύει πως υπάρχει αύξηση της κατανάλωσης του αλκοόλ κατά 14% σε σχέση με το 2019. Η έρευνα δε διευκρίνισε την αιτία της αύξησης του αλκοόλ, με τους ψυχολόγους να υποστηρίζουν πως οι άνθρωποι στρέφονται στο αλκοόλ γιατί έτσι θεωρούν ότι αντιμετωπίζουν το άγχος, την κατάθλιψη και την απομόνωση λόγω της πανδημίας.

https://invisionmag.com/24-of-ecps-are-drinking-more-this-year-because-of-covid-19/