Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η εταιρεία ψηφιακής θεραπείας Luminopia έλαβε την έγκριση από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) για το Luminopia One, το οποίο χρησιμοποιεί τηλεοπτικές εκπομπές για τη βελτίωση της όρασης σε παιδιά με αμβλυωπία.

Το Luminopia One έχει σχεδιαστεί για χρήση με παιδιά ηλικίας 4 έως 12 ετών με αμβλυωπία που σχετίζεται με ανισομετρωπία και/ή με ήπιο στραβισμό, έχοντας λάβει οδηγίες θεραπείας από επαγγελματία οφθαλμικής φροντίδας. Τα παιδιά παρακολουθούν θεραπευτικά τροποποιημένες τηλεοπτικές εκπομπές μέσα σε ένα ακουστικό εικονικής πραγματικότητας (VR), ενώ οι αλγόριθμοι τροποποιούν τα βίντεο σε πραγματικό χρόνο για να προωθήσουν την ασθενέστερη χρήση των ματιών.

«Η αμβλυωπία είναι μία από τις πιο συχνές παθήσεις που διαχειρίζομαι ως κλινικός ιατρός και οι ασθενείς, οι γονείς και οι γιατροί συχνά παλεύουν με τις τρέχουσες θεραπείες», δήλωσε ο σύμβουλος της Luminopia, Δρ David Hunter, επικεφαλής οφθαλμίατρος και πρόεδρος οφθαλμολογίας Richard Robb στο Boston Children's, Νοσοκομείο ΗΠΑ. «Η ιδέα της συνταγογράφησης τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών για τη θεραπεία της αμβλυωπίας στα παιδιά, αντί για οφθαλμικά επιθέματα ή οφθαλμικές σταγόνες, είναι μια συναρπαστική προοπτική» προσθέτει ο ίδιος.

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η θεραπεία θα πρέπει να συνταγογραφείται για μία ώρα την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα, για περιόδους 12 εβδομάδων.

Αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

TV shows to tackle amblyopia - eyeonoptics