Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Καλλιτέχνες συνεργάστηκαν με το King's Business School και άλλους ακαδημαϊκούς σε μια έκθεση τέχνης για να τονώσουν τη συζήτηση σχετικά με το πώς να γίνει η τέχνη πιο προσιτή σε τυφλούς και άτομα με μειωμένη όραση.

Μια συλλογή από 10 έργα τέχνης, που ονομάζονται Layers of Vision, έχουν εξερευνήσει διαφορετικές μορφές όρασης που αντιπροσωπεύουν προσωπικές εμπειρίες οπτικής αναπηρίας με στόχο να αμφισβητήσουν τις κοινές πρακτικές σχετικά με την πρόσβαση και την ένταξη της αναπηρίας στις τέχνες.

Αυτό εμπνεύστηκε από τη συνεχιζόμενη έρευνα για το πώς τα μουσεία κάνουν την τέχνη προσβάσιμη σε άτομα με απώλεια όρασης, και περιλάμβανε τους καλλιτέχνες Aaron McPeake, Alice Christina-Corrigan, Bianca Raffaella, Clarke Reynolds, David Johnson, Fae Kilburn, Mickel aka Ebony Rose Dark, Natalie Doig , Sally Booth και Zoe Partington.

Η Katharina C Husemann, ανώτερη λέκτορας μάρκετινγκ στο King's Business School, δήλωσε: «Οι καλλιτέχνες παρήγαγαν έργα που διοχετεύουν τη δημιουργικότητά τους και την εμπειρία τους με συναρπαστικούς νέους τρόπους. Αναπόσπαστο σε αυτό ήταν η υιοθέτηση της άποψής τους για το πώς να γίνει η τέχνη προσβάσιμη για τυφλούς και άτομα με μειωμένη όραση. Και το έκαναν από την αρχή της δημιουργικής τους διαδικασίας, όχι ως «πρόσθετο» στο τέλος.

«Το αποτέλεσμα είναι μια έκθεση που αφηγείται πολύ προσωπικές ιστορίες, προσφέρει πλούσιες πολυαισθητηριακές εμπειρίες και είναι διασκεδαστική. Η έκθεση δείχνει τι είναι δυνατό για οργανισμούς και επιχειρήσεις που βάζουν δημιουργικά την πρόσβαση και τη συμπαραγωγή στον πυρήνα αυτού που κάνουν. Το κάνει πιο ελκυστικό για όλους».

Το Layers of Vision παρουσιάστηκε από το King’s Business School, με χρηματοδότηση από το KBS Innovation Fund.

Πηγή https://www.opticianonline.net/news/exhibition-probes-sight-impaired-access-to-art