Μία νέα λειτουργία προστέθηκε πρόσφατα στις συσκευές Alexa με δυνατότητα για τη σύνδεση ατόμων με απώλεια όρασης στη γραμμή βοήθειας του Royal National Institute of Blind People (RNIB).
Η γραμμή βοήθειας προσφέρει μια πύλη για την υποστήριξη υπηρεσιών για τυφλούς και άτομα με μειωμένη όραση.
Ο Jamie Dormandy, επικεφαλής συμβουλών και εξυπηρέτησης πελατών της RNIB, δήλωσε ότι η γραμμή βοήθειας έχει παράσχει «ζωτική υποστήριξη και συμβουλές» και θα συνεχίσει να το κάνει έτσι ώστε να διευκολύνονται οι περιορισμοί.
«Η διατήρηση συνδέσεων με άλλους ήταν ιδιαίτερα σημαντική κατά τη διάρκεια περιόδων lockdown», πρόσθεσε ο Dormandy, συνεχίζοντας: «Τώρα, απλώς λέγοντας Alexa, καλέστε τη γραμμή βοήθειας RNIB», τα άτομα θα έχουν άμεση πρόσβαση στη βοήθεια και υποστήριξη μέσω της συσκευής τους.
«Ανοίγει νέες δυνατότητες για σχεδόν άμεση πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών RNIB, συμπεριλαμβανομένων των βιβλίων ομιλίας RNIB, ομάδων συζήτησης και υποστήριξης, πρακτικής και συναισθηματικής υποστήριξης και συμβουλών για τα πάντα, από τους κανόνες κοινωνικής απόστασης έως τα κοινωνικά μέσα», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Η έναρξη της νέας λειτουργίας ακολουθεί μια συνεργασία μεταξύ της Amazon και του RNIB για να επιτρέψει στους χρήστες της Alexa να ακούσουν επαληθευμένες από το RNIB πληροφορίες σχετικά με την απώλεια όρασης.
Έρευνες από το φιλανθρωπικό ίδρυμα έδειξαν ότι η μειωμένη όραση εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο στην πρόσβαση στο Διαδίκτυο, με τη φωνητική τεχνολογία να αποτελεί έναν βασικό τρόπο βελτίωσης της προσβασιμότητας των διαδικτυακών πληροφοριών.
Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Alexa, οι καλούντες θα μπορούν να μιλούν με έναν σύμβουλο χωρίς να χρειάζεται να αγγίξουν τα τηλέφωνά τους ή να τα συνδέσουν με μια συσκευή Alexa.
New Alexa function launched to support people with sight loss (aop.org.uk)