Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Ερευνητές της ομάδας BLINK (Bifocal Lenses In Nearsighted Kids) δημοσίευσαν τον Αύγουστο του 2020 τα αποτελέσματα έρευνας, διάρκειας τριών ετών, σε 294 παιδιά ηλικίας 7-11 ετών, σχετικά με την επιβράδυνση της εξέλιξης της μυωπίας με τη βοήθεια της χρήσης μαλακών πολυεστιακών φακών επαφής.

Σύμφωνα με τους οπτομετρικούς ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στο πανεπιστήμιου του Οχάιο και το πανεπιστήμιο του Χιούστον, τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα στα παιδιά που χρησιμοποίησαν πολυεστιακούς φακούς επαφής με addition high έναντι αυτών που χρησιμοποίησαν τους ίδιους φακούς επαφής με addition low ή μονοεστιακούς φακούς επαφής.

https://invisionmag.com/multifocal-contact-lenses-slow-myopia-progression-in-children-study-finds/

Σύμφωνα με στοιχεία της TechCrunch, η εταιρεία Warby Parker έλαβε χρηματοδότηση 245 εκατομμυρίων δολαρίων. Έτσι η αξία της εταιρείας σήμερα ανέρχεται σε 3 δισ. δολάρια, ενώ μέχρι το 2018, σύμφωνα με το «Fortune», η αξία της έφτανε τα 1,75 δισ. δολάρια.

https://invisionmag.com/warby-parker-gets-245m-in-funding/

Από 1ης Οκτωβρίου 2020 στη Νότια Καρολίνα είναι υποχρεωτικός ο έλεγχος της οπτικής οξύτητας προκειμένου να γίνει ανανέωση διπλώματος οδήγησης.

Μάλιστα, οι αρμόδιοι θα εξοπλίσουν όλα τα αρμόδια γραφεία του υπουργείου Μεταφορών (SCDMV) με τις κατάλληλες οθόνες για τη διεξαγωγή του ελέγχου της οπτικής οξύτητας.

https://invisionmag.com/south-carolina-requires-vision-test-for-drivers-license-renewal/

Η EssilorLuxottica επιβεβαιώνει ότι άσκησε έφεση κατά της απόφασης του δικαστηρίου που απορρίπτει την προηγούμενη καταγγελία της εταιρείας για αποκάλυψη πληροφοριών από την GrandVision.

https://invisionmag.com/essilorluxottica-updates-on-legal-proceedings-to-obtain-information-from-grandvision/

Το νέο λογισμικό που προέκυψε από τη συνεργασία των Essilor, Luxottica και Eyemed υπόσχεται πρόσβαση σε όλη τη συλλογή των συνεργαζόμενων brands, καθώς και δοκιμή οποιουδήποτε σκελετού από τον πελάτη, ανεξαρτήτου διαθεσιμότητας στο φυσικό κατάστημα.

Στόχος τους η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών με ταυτόχρονη αύξηση του κέρδους για το οπτικό κατάστημα.

https://essilorpro.com/programs-services/essilorluxottica360/