Η OrCam Technologies και η εταιρεία τεχνολογίας ακοής Starkey συνεργάζονται για τη σύνδεση των συσκευών τους με σκοπό την παροχή ενιαίας λύσης παροχής στην υποστήριξη ατόμων με απώλεια ακοής και όρασης.
Οι εταιρείες σχεδιάζουν τη σύζευξη της συσκευής OrCam MyEye με τα ακουστικά βαρηκοΐας Livio Edge AI, μέσω ασύρματης σύνδεσης. Η φορητή συσκευή OrCam MyEye συνδέεται με ένα ζευγάρι γυαλιών και μπορεί να διαβάσει έντυπα και ψηφιακά κείμενα δυνατά στον χρήστη. Η συσκευή μπορεί να αναγνωρίζει επίσης πρόσωπα, καταναλωτικά προϊόντα, χρώματα και χρήματα.
Τα ακουστικά βαρηκοΐας Livio Edge AI, εν τω μεταξύ, διενεργούν ανάλυση βάσει τεχνητής νοημοσύνης του ακουστικού περιβάλλοντος, κάνοντας προσαρμογές και υποστηρίζοντας την επεξεργασία ήχου για δύσκολα περιβάλλοντα ακρόασης. Οι εταιρείες επισημαίνουν πως όταν είναι συνδεδεμένες οι συσκευές, ο ήχος από το OrCam MyEye μεταδίδεται ασύρματα στο ακουστικό βαρηκοΐας.
Οι ασθενείς θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία αυτή μέσω του επαγγελματία της όρασης ή της ή ακοής στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Aυτό το φθινόπωρο θα είναι μια ιστορία δύο πόλεων ή δύο τύπων πόλεων. Θα υπάρξουν εκείνες που περιμένουν έως ότου συμβούν τα πράγματα για να ενεργοποιηθούν και να δράσουν. Και θα υπάρχουν κι εκείνες που σχεδίασαν μπροστά και είναι έτοιμες, με σχέδια έκτακτης ανάγκης, για να χειριστούν ό,τι συμβαίνει γύρω τους.
Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τις επιχειρήσεις. Κάποιοι ανοίγουν τις πόρτες τους κάθε μέρα και ελπίζουν για το καλύτερο. Άλλοι θα προγραμματίσουν και θα είναι έτοιμοι για οτιδήποτε εμφανιστεί μπροστά τους.
Τώρα είναι η ώρα να προγραμματίσετε.
Πώς θα συνεχίσει το κατάστημά σας με έναν υπάλληλο ο οποίος ξαφνικά γίνεται φορέας του ιού; Ποιος θα τον αντικαταστήσει τις δύο εβδομάδες που θα λείψει, λόγω καραντίνας; Υπάρχει περίπτωση να χάσετε το 1/4 του προσωπικού σας για μεγάλο χρονικό διάστημα; Τι θα συμβεί αν χάσετε το 1/3 του προσωπικού σας; Ακόμα και το 1/2; Πώς θα προφυλάξετε τους πελάτες και ασθενείς σας; Πώς θα αντιμετωπίσετε παλτά και καπέλα που θα μπορούσαν να μεταφέρουν τον ιό εντός του καταστήματος σας; Πώς θα αντιμετωπίσετε ένα κλείσιμο σε περίπτωση που το κράτος ή η τοπική αυτοδιοίκηση προχωρήσουν σε ένα τέτοιο μέτρο; Πώς θα αντιμετωπίσετε τον φόβο των πελατών σας όσον αφορά την αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση; Τι τεχνολογίες θα έχετε στη διάθεσή σας, οι οποίες δεν χρειάζονται άμεση επαφή με τον ασθενή, για να πραγματοποιήσετε εξετάσεις ή να πωλήσετε γυαλιά; Πώς θα πληρώσετε το ενοίκιο, τους μισθούς και τους πωλητές σας, εάν κλείσετε ξανά;
Το Safilo Group ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «The Ocean Clean-up» (οργανισμός από τη Δανία που ασχολείται με την προστασία του περιβάλλοντος) για την κατασκευή σκελετού από ανακυκλωμένα πλαστικά.
Η πρώτη ύλη του σκελετού προέρχεται από τη συλλογή πλαστικών από το Great Pacific Garbage Patch (GPGP), τα οποία με ένα πρωτοποριακό τρόπο, ενώ στο παρελθόν ήταν δύσκολο να ανακυκλωθούν, μετατρέπονται σε άριστης ποιότητας υλικό προς επεξεργασία.
Τα αντίτυπα του σκελετού θα είναι λίγα και κάθε σκελετός θα φέρει ένα μοναδικό QR κωδικό τον οποίο ο αγοραστής του θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να δει περισσότερες λεπτομέρειες του project, καθώς και την ακριβή γεωγραφική τοποθεσία από την οποία έγινε η συλλογή των απορριμμάτων-πρώτης ύλης!
Η έξυπνη εφαρμογή της Luxottica με το όνομα Smart Shopper παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ινδία. Οι δυνατότητες της είναι απεριόριστες, καθώς με τη συγκεκριμένη εφαρμογή μπορείς να έχεις στο οπτικό κατάστημα όλη τη συλλογή της Luxottica (πάνω από 15.000 μοντέλα) χωρίς τη... φυσική τους παρουσία!
Μάλιστα, ο πελάτης μπορεί να δει κάθε λεπτομέρεια του σκελετού που θέλει με τη δυνατότητα περιστροφής 360 μοιρών, καθώς και με τη δυνατότητα μεγέθυνσης.
Τέλος υπάρχει και η επιλογή ο πελάτης να μην εμφανιστεί καν στο κατάστημα και να μπορέσει από το σπίτι του, με ασφάλεια λόγω και των συνθηκών με την Covid-19, να διαλέξει τον σκελετό που του ταιριάζει.
Η «Κρητική» ομάδα της Unilens καλωσορίζει τους συνεργάτες της στο νέο υποκατάστημά της στο Ηράκλειο της Κρήτης, που έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του από τις 5 Οκτωβρίου 2020.
«Είμαστε μια δυναμική ομάδα, με κέφι και ενθουσιασμό, και προσβλέπουμε σε μια αμοιβαία συνεργασία, με μοναδικό μας σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Η εκπλήρωση των στόχων σας θα είναι η ανταμοιβή μας! Καθημερινά, η ομάδα μας θα βρίσκεται δίπλα σας παρέχοντας, σε εσάς και στους πελάτες σας, τα υψηλής ποιότητας και αισθητικής προϊόντα Unilens & Hoya, τα οποία εξασφαλίζουν ιδανική όραση και βέλτιστη ποιότητα ζωής στους διοπτροφόρους», αναφέρει η ομάδα στη σχετική ανακοίνωσή της.
Παράλληλα, μας καλεί να δούμε το βίντεο του νέου της υποκαταστήματος στο κανάλι της Unilens στο YouTube, αλλά και να ενημερωθούμε γι' αυτήν και τα προϊόντα της στο Facebook, Instagram, YouTube.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν τόσο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, όσο και το τμήμα πωλήσεων.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λεωφ. Καλοκαιρινού 63 & Αρχοντόπουλων Τ.Κ. 712 01|Ηράκλειο Κρήτης Τηλ.: 2811 810740 έως 43 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.