Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Οι επαγγελματίες φροντίδας των ματιών αποκτούν πια πρόσβαση σε λίστα με περισσότερους από 500 φακούς επαφής.

Το Compendium αποτελεί μία βάση δεδομένων με πάνω από 500 καταχωρήσεις φακών επαφής, προσφέροντας ολοκληρωμένες και ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τους φακούς επαφής, τα υγρά καθαρισμού τους, καθώς και ενυδατικές σταγόνες.

Οι λίστες διατηρούνται και ενημερώνονται τακτικά από το Κέντρο Έρευνας & Εκπαίδευσης Οφθαλμολογίας (CORE) στο Πανεπιστήμιο του Waterloo.

Ο ιστότοπος επιτρέπει στους επισκέπτες να φιλτράρουν, να συγκρίνουν και να αναζητούν φακούς επαφής, καθώς και μια ποικιλία από τα προϊόντα της κάθε εταιρείας.

Ο ιστότοπος δίνει δυνατότητα στους κατασκευαστές να συνδέονται και να ενημερώνουν απευθείας τις πληροφορίες του προϊόντος τους, ώστε να διατηρούν τις καταχωρίσεις επίκαιρες.

https://compendium.contactlensupdate.com/us

 

«Εάν θέλετε το Big Mac σας να γίνει πιο νόστιμο, αυτό θα πάρει περισσότερο χρόνο, δεδομένου ότι θα διαρκέσει περισσότερο για να μας το φτιάξουν, ενώ θα υπάρξει μια επιπλέον χρέωση 1,17 δολάρια. Επίσης, το να ζητάμε να μην μας τοποθετήσουν στο burger πίκλες είναι μια άλλη χρέωση, που απαιτεί ακόμη περισσότερο χρόνο και εξειδίκευση για την παράκαμψη του συστήματος της γραμμής παραγωγής. Έτσι, αντί για 3,99 δολάρια, το καλοφτιαγμένο Big Mac χωρίς πίκλες θα κοστίζει 5,81 δολάρια. Τώρα... θα θέλατε και πατάτες με αυτό;».

Στο παρόν άρθρο ο οπτομέτρης Gary Gerber πραγματοποιεί κάποιους από τους πιο ενδιαφέροντες παραλληλισμούς που έχουμε διαβάσει τελευταία σχετικά με τη διαχείριση της μυωπίας, την παραγγελία ενός burger και τα σιδεράκια!

Πώς ένας πελάτης μπορεί να εκτιμήσει την πολυπλοκότητα της επιπλέον εργασίας για την παρασκευή ενός burger ή μίας θεραπείας δοντιών για το παιδί του; Μήπως συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με τη διαχείριση της μυωπίας;

http://reviewofmm.com/big-macs-braces-and-myopia-management/

 

Η γνωστή εταιρεία του Philipp Plein και η καταξιωμένη στο χώρο των οπτικών επιχείρηση DeRigo ανακοίνωσαν επίσημα τη συνεργασία τους.

Η πρώτη συλλογή αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο μισό του 2021.

https://invisionmag.com/the-glaucoma-community-launches-and-more-of-what-you-need-to-know-for-october/

Η εταιρεία βιοτεχνολογίας LambdaVision, σε συνεργασία με την εταιρεία SpaceTango, θα ξεκινήσει το πρόγραμμα κατασκευής τεχνητού αμφιβληστροειδούς στον διεθνή διαστημικό σταθμό ISS. Ο εξοπλισμός μεταφέρθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, μέσω της 14ης αποστολής (NG-14) προμηθειών στον σταθμό.

Άμεσος στόχος για τους επόμενους 3 μήνες είναι  να διαπιστωθούν τα αποτελέσματα της έλλειψης βαρύτητας (microgravity) στην κατασκευή τεχνητού αμφιβληστροειδούς. Απώτερος σκοπός είναι αυτή η συνεργασία να δώσει απτά αποτελέσματα τα επόμενα τρία χρόνια για την αντιμετώπιση παθήσεων όπως ο εκφυλισμός της ωχράς κηλίδος.

https://invisionmag.com/lambdavision-to-send-artificial-retina-technology-to-international-space-station/

Αρκετές ιστοσελίδες που συνδέονται με τη Luxottica, όπως αυτή της ray-ban, παρουσίασαν πρόβλημα την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ πολλοί οπτικοί διαμαρτυρήθηκαν -μέσω των social media- για αυτή την κατάσταση. Μέχρι στιγμμής δεν υπήρξε καμία επιβεβαίωση-ενημέρωση εκ μέρους της εταιρείας για το τι ακριβώς συνέβη.

https://invisionmag.com/luxottica-suffers-major-ransomware-attack/