Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η εταιρεία NuSight Medical δημιούργησε το NuLids, μια φορητή συσκευή η οποία υπόσχεται να ανακουφίσει από τα συμπτώματα του ξηρού οφθαλμού χωρίς τη χρήση δακρύων κι ειδικών gel.

Ο τρόπος χρήσης είναι απλός, καθώς ο χρήστης αρκεί να ακουμπήσει τη συσκευή στο άνω βλέφαρο, κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ για 30 δευτερόλεπτα εκατέρωθεν, μία με δύο φορές την ημέρα. Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με την εταιρεία, προκαλείται η διέγερση της λειτουργίας των μεϊβομιανών αδένων.

Οι ασθενείς που το χρησιμοποίησαν καταγράφουν 52% μείωση των ενοχλητικών συμπτωμάτων του ξηρού οφθαλμού. Σύμφωνα με την εταιρεία, η χρήση της συσκευής αυξάνει τις εκκρίσεις των μεϊβομιανών αδένων κατά 80%. Επίσης αυξάνει τον χρόνο διάσπασης δακρύων (tear breakup time) κατά 60%.

NuLids by NuSight Medical – Dry Eye Relief…in the blink of an eye

Η γνωστή εταιρεία Cooper Vision δώρισε το ποσό των 25.000 δολαρίων στην εταιρεία EcoExploratorio για τη δημιουργία ενός ειδικού χώρου θαλάσσιας ζωής στο μουσείο επιστημών στο Πουέρτο Ρίκο. Μέσα σε αυτό το δωμάτιο θα υπάρχουν ανοιχτές δεξαμενές με είδη ψαριών τόσο από το Πουέρτο Ρίκο, όσο κι από όλο τον κόσμο.

Επίσης θα δημιουργηθεί μία δωρεάν ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα, μέσω της οποίας θα μπορούν να επικοινωνούν μαθητές, φοιτητές κι επιστήμονες από όλον τον κόσμο, με σκοπό την ενημέρωση όλων για τη σημασία της προστασίας και διατήρησης του θαλάσσιου οικοσυστήματος.

Απώτερος σκοπός της συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι αφ' ενός οι επισκέπτες του μουσείου σε τοπικό επίπεδο να δουν την επίδραση της κλιματικής αλλαγής στο περιβάλλον γύρω τους και αφ΄ετέρου, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας σε παγκόσμιο επίπεδο, να ευαισθητοποιήσουν όλο και περισσότερο κόσμο για τις επιδράσεις της κλιματικής αλλαγής στο υδάτινο οικοσύστημα.

CooperVision Partners with EcoExploratorio to Create Scientific Room of Interactive Marine Life in Puerto Rico | CooperVision

Η αυστριακή εταιρεία γυαλιών Silhouette κυκλοφόρησε ένα νέο διαδικτυακό εργαλείο που επιτρέπει στους πελάτες της να «δοκιμάσουν», μέσα από μεγάλη γκάμα, τα γυαλιά οράσεως και ηλίου της εταιρείας.

Εκτός από το ότι επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν μια ποικιλία από στιλ, ο ιστότοπος θα τους κατευθύνει επίσης στο τοπικό τους οπτικό κατάστημα που διαθέτει τους σκελετούς Silhouette.

Η νέα υπηρεσία, που ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου, θα είναι προσβάσιμη όλο το 24ωρο στον ιστότοπο της Silhouette, με σκελετούς οι οποίοι θα κατασκευάζονται κατά παραγγελία και ως επί το πλείστον με το χέρι.

Η εταιρεία σημειώνει σχετικώς: «Ορισμένοι σκελετοί Silhouette διατίθενται σε εκατοντάδες συνδυασμούς, με τους καταναλωτές να μπορούν να επιλέξουν το στιλ, το χρώμα και το σχήμα του φακού που αποτυπώνει καλύτερα την προσωπικότητα και τις προτιμήσεις τους».

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δυνατή μέσω οποιουδήποτε φορητού υπολογιστή, smartphone ή tablet με κάμερα. Αφού ο πελάτης επιλέξει ένα συγκεκριμένο στιλ για δοκιμή, το ψηφιακό εργαλείο ζητά από τους χρήστες να εγγράψουν ένα σύντομο βίντεο και να τραβήξουν μια φωτογραφία του προσώπου τους.

Στη συνέχεια, η smart κάμερα θα «βελτιστοποιήσει» το σχήμα, το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του προσώπου, προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα γυαλιά εμφανίζονται στο σωστό μέγεθος.

Ανακοινώνοντας το νέο της εργαλείο, η εταιρεία δήλωσε: «Η Silhouette εξακολουθεί να αφιερώνεται, ειδικά υπό το πρίσμα της πανδημίας, στην υποστήριξη στους οπτικούς της και τους τοπικούς πωλητές λιανικής».

https://www.aop.org.uk/ot/industry/eyewear-and-lenses/2020/12/26/silhouette-launches-virtual-tryon-tool

Οι νέοι κανόνες από την κυβέρνηση σχετικά με το κλείσιμο επιχειρήσεων επιβεβαιώνουν ότι οι οπτικοί και οι ακτινολόγοι μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά

Η νέα νομοθεσία, που εφαρμόσθηκε τη Δευτέρα, αναφέρει ότι οι οδοντιατρικές υπηρεσίες, οι οπτικοί, οι ακτινολογικές υπηρεσίες, οι χειροπράκτες, οι οστεοπαθητικοί και άλλες ιατρικές ή υγειονομικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών που σχετίζονται με την ψυχική υγεία μπορούν να παραμείνουν ανοιχτές σε περιοχές της «κατηγορίας 4».

Ο Tony Stafford, διευθυντής πολιτικής της Ένωσης Οπτομετρών, δήλωσε: «Η νέα νομοθεσία επιβεβαιώνει ρητά ότι τα οπτικά καταστήματα-πρακτικές μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως έκαναν ενώ ήταν σε χαμηλότερα επίπεδα κατηγορίας».

Η Ένωση Οπτομετρών ανακοίνωσε το μήνυμα σχετικά με τις πρακτικές και τα καταστήματα που παραμένουν ανοιχτά στα μέλη του, κοινοποιώντας τη νέα νομοθεσία στα κοινωνικά μέσα.

Επίσης, το College of Optometrists έγραψε στα μέλη του ότι οι πρακτικές θα μπορούν να παραμείνουν ανοιχτές, «δίνοντας προτεραιότητα σε επείγουσες και ουσιαστικές περιπτώσεις και πραγματοποιώντας επισκέψεις ρουτίνας μόνο εάν υπάρχει δυνατότητα».

Εν τω μεταξύ, επιβεβαιώθηκε την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου ότι οι οπτομέτρες στη Βόρεια Ιρλανδία και την Ουαλία μπορούν επίσης να παραμείνουν ανοιχτοί με ραντεβού, παρά τα διαφορετικά lockdowns που ισχύουν σε αυτές τις περιοχές .

https://www.aop.org.uk/ot/professional-support/health-services/2020/12/21/optical-practices-in-england-can-remain-open-in-tier-4-government-confirms

Ο ηγέτης της τεχνολογίας των οφθαλμικών φακών Hoya ανακοίνωσε στις 9 Δεκεμβρίου2020 την έναρξη του Hoya Learning Center.

«Περισσότερη κατάρτιση και εκπαίδευση από ποτέ πραγματοποιείται στις μέρες μας διαδικτυακά, με τους εκπαιδευόμενους να έχουν υψηλές προσδοκίες για την ποιότητα και τη διαδραστικότητα των συστημάτων μάθησης», δηλώνει σχετικώς ο Eduardo Martins, πρόεδρος της Hoya Vision Care, στη Βόρεια Αμερική. «Αυτή είναι επίσης μια ευκαιρία για τους επαγγελματίες του κλάδου μας να προσελκύσουν, να διατηρήσουν και να αναπτύξουν το ταλέντο τους στους χώρους εργασίας τους. Γνωρίζουμε άλλωστε πως όταν οι εργοδότες επενδύουν στους υπαλλήλους τους, όλοι κερδίζουν» προσθέτει ο ίδιος.

Το Hoya Learning Center θα ξεκινήσει με 10 νέα μαθήματα, τα θέματα των οποίων περιλαμβάνουν: Βασική Οπτική - Ανατομία οφθαλμού, Φυσική, Λύσεις μονοεστιακών και πολυεστιακών, Προϊόντα και τεχνολογία - Sync III, Τεχνολογία διοφθαλμικής εναρμόνισης και Ολοκληρωμένη σχεδίαση διπλής επιφάνειας, Διαχείριση και πωλήσεις - Πώληση πολλαπλών ζευγαριών Premium και Υγιεινή γραφείου.

Όπως σημειώνει ο παγκόσμιος αντιπρόεδρος εκπαίδευσης της εταιρείας, Randy Richardson, «αυτό που είναι πραγματικά συναρπαστικό είναι η ευκαιρία να επιβραβεύσετε το προσωπικό σας με πιστοποιήσεις, να δημιουργήσετε νέα μαθησιακά μονοπάτια, να δημιουργήσετε συναγωνισμό και την ικανότητα κοινωνικοποίησης μέσω του Εκπαιδευτικού Κέντρου. Αυτό θα είναι μονόδρομος για όλες τις εξελίξεις».

Νέα μαθήματα και δυνατότητες θα διατίθενται σε συνεχή βάση καθ 'όλη τη διάρκεια του 2021 και οι συμμετέχοντες θα ειδοποιούνται μέσω της πρόσβασης στη διαδικτυακή πύλη, των πωλήσεων και των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών.

https://www.opticaljournal.com/hoya-learning-center-launched/