Η Rodenstock πρόκειται να εξαγοραστεί από την παγκόσμια εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Apax Funds, τμήμα της Compass Partners. Η εξαγορά αναμένεται να στηρίξει τις φιλοδοξίες ανάπτυξης της Rodenstock μέσω της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης.
Η συναλλαγή υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις από την Ε.Ε. και αναμένεται να κλείσει στα μέσα του 2021.
Η Apax Funds επενδύει σε διάφορους τομείς παγκόσμια, συμπεριλαμβανομένης της υγειονομικής περίθαλψης. Η εξαγορά πρόκειται να υποστηρίξει τους στόχους της Rodenstock για επιτάχυνση της ανάπτυξης μέσω της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης.
Η Rodenstock είχε τεράστια ανάπτυξη το 2020, κυρίως οφειλόμενη στην τεχνολογία βιομετρικών έξυπνων γυαλιών (B.I.G Vision), η οποία όπως λέει η εταιρεία «μας βοήθησε να αναδυθούμε από την κρίση της πανδημίας της COVID-19 ισχυρότεροι από τους περισσότερους ανταγωνιστές μας».
Σχολιάζοντας την εξαγορά, ο Tim Wright, συνεργάτης της Compass Partners, δήλωσε: «Τα τελευταία πέντε χρόνια η Rodenstock έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο ηγέτη στους οφθαλμικούς φακούς».
Η Rodenstock, που ιδρύθηκε το 1877, εκπροσωπείται σε περισσότερες από 85 χώρες. Η εταιρεία σημείωσε ρεκόρ το 2019, με τις πωλήσεις να αυξάνονται στα 450 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 388 εκατομμύρια δολάρια σε τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες).
Η φίρμα συνεργάστηκε με το αρχιτεκτονικό στούντιο AAS Gonzalez Haase που εδρεύει στο Βερολίνο για το σχεδιασμό του νέου καταστήματος της Αμβέρσας.
Η AAS έχει αποκτήσει καθιερωμένη φήμη για τις εξαιρετικά καινοτόμες χωρικές ιδέες τους και ο σχεδιασμός αυτού του τελευταίου καταστήματος διατηρεί την αλληλεπίδραση μεταξύ φωτός και αρχιτεκτονικής στην πρώτη γραμμή.
Για τη ναυαρχίδα της KOMONO στην Αμβέρσα, η AAS τόνισε τη χωρική τους γλώσσα, δημιουργώντας μια σαφή γκαλερί στην οποία τα γυαλιά, τα ρολόγια και το σχετικό προϊόν βρίσκονται στο επίκεντρο. Μια μειωμένη παλέτα υλικών, σε συνδυασμό με την «έξυπνη» χρήση του χώρου, εστιάζει στη μετάδοση του φωτός και δημιουργεί ένα ευάερο οπτικό εφέ.
Από ημιδιαφανές έως ιριδίζον, τα υλικά συναρμολογούνται σε απλά και επαναλαμβανόμενα σχήματα για να αποφευχθούν περιττές λεπτομέρειες. Οι μεγάλοι καθρέφτες διαχωρίζονται από τις κύριες βιτρίνες και μετατρέπονται σε μεγάλα γυάλινα παράθυρα, έτσι ώστε το φως να ρέει φυσικά στον χώρο και να διαθλάται μεταξύ των εκθεσιακών σημείων.
Τα φωτεινά οριζόντια τοποθετημένα φώτα οροφής τονίζουν τα προϊόντα που παρουσιάζονται και ενισχύουν περαιτέρω αυτήν την έννοια της ευρυχωρίας.
Κατανεμημένο σε επτά ορόφους, αυτό το καταπληκτικό κατάστημα γυαλιών αποτίει φόρο τιμής στη σχεδιαστική κληρονομιά της Βαρκελώνης και τη ζωντανή της κουλτούρα.
Ο εμβληματικός χώρος λιανικής πώλησης 800m2 της Etnia Barcelona είναι ένας «ναός» για τα γυαλιά, με τους υπέροχους εσωτερικούς χώρους Lázaro Rosa-Violán να κάνουν το τέλειο σκηνικό για τα μοναδικά γυαλιά σχεδιαστών που εκτίθενται.
Η μονάδα διαθέτει δύο ορόφους αφιερωμένους σε καταστήματα λιανικής, καθώς και εκθεσιακούς χώρους, εργαστήρια και ένα ιδιωτικό μπαρ στη βεράντα, στον τελευταίο όροφο, με θέα στην εκπληκτική Basilica de Santa Maria del Mar.
Η ταυτότητα της μάρκας περιστρέφεται γύρω από το χρώμα, την τέχνη και τον πολιτισμό, με μια δημιουργική αλληλεπίδραση παράδοσης και καινοτομίας, που ενσταλάζεται σε κάθε μία από τις πρωτότυπες, υψηλής ποιότητας δημιουργίες της. Σύμφωνα με το όραμα και τις αξίες των δημιουργών του, το κατάστημα εμπνέεται από την εσωτερική διακόσμηση ενός παραδοσιακού διαμερίσματος της Βαρκελώνης, συνδυάζοντας φωτισμό και επίπλωση σε στιλ της δεκαετίας του '40, με μοντέρνες βιομηχανικές αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες.
Η De Rigo και η Fila Luxembourg, η παγκόσμια μητρική εταιρεία της μάρκας Fila, ανανεώνουν τη συμφωνία αδειοδότησης για τον σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή επώνυμων σκελετών οράσεως και ηλίου με επωνυμία Fila στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, την EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) και την Αμερική.
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτήν την ανανέωση που επιβεβαιώνει περαιτέρω τη μακροχρόνια και σταθερή σχέση μεταξύ των εταιρειών μας, η οποία ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια με την κυκλοφορία της πρώτης συλλογής γυαλιών Fila. Τα χρόνια που συνεργαζόμαστε έχουμε προχωρήσει πολύ και θα συνεχίσουμε να φέρνουμε το εικονικό στιλ της μάρκας στον κόσμο των γυαλιών», δήλωσε η Michele Aracri, διευθύνων σύμβουλος της De Rigo Vision, προσθέτοντας: «Οι συλλογές γυαλιών Fila χαρακτηρίζονται από ευέλικτα γυαλιά, ιδανικά για διαμονή στην πόλη και ελεύθερο χρόνο, αθλητικά γυαλιά για αθλητές που αναζητούν μέγιστη ανθεκτικότητα και λειτουργικότητα και γυαλιά μόδας για όσους αναζητούν τα τελειότερα αξεσουάρ».
Η OPSM δέχτηκε «πυρά» από τα αυστραλιανά Μέσα Ενημέρωσης, καθώς ορισμένα από τα καταστήματά της ανέφεραν μεγάλες περικοπές πληρωμών στο προσωπικό της αλυσίδας.
Σύμφωνα με το περιοδικό «Stuff», η OPSM στο Auckland εγγυείτο μόνο το 25% των συνηθισμένων μισθών κατά τη διάρκεια του τριήμερου lockdown επιπέδου 3, για τον Φεβρουάριο του 2021.
Ωστόσο, εκπρόσωπος της μητρικής εταιρείας Luxottica είπε ότι αυτό ήταν λάθος. «Ενώ η Covid-19 συνεχίζει να δημιουργεί αβεβαιότητα για την επιχείρησή μας, η Luxottica λαμβάνει όλες τις δυνατές ενέργειες για να διατηρήσει τους υπαλλήλους μας απασχολημένους και να προστατεύσει την επιχείρηση ταυτοχρόνως. Υποστηρίζουμε τους υπαλλήλους μας, πληρώνοντας το 80% του κανονικού συντελεστή αμοιβής, σύμφωνα με τα προηγούμενα μακροπρόθεσμα lockdown. Ακόμα και σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο, η Luxottica επιβεβαιώνει ότι οι εργαζόμενοί της είναι το πιο σημαντικό πλεονέκτημά της», σημείωσε.
Όταν ρωτήθηκε δε για την προσέγγιση της Specsavers στα lockdowns, ο διευθυντής της Specsavers NZ, Brendan Thompson, είπε ότι διατηρούσε ολόκληρη την ομάδα με πλήρη αμοιβή. «Αυτή είναι μια απόφαση που έχουμε λάβει… όπως και οι συνεργάτες μας στα καταστήματά τους και όλοι πιστεύουμε ότι είναι η σωστή απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη τις περιστάσεις.