Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Johnson & Johnson Vision υπέγραψε δεκαετή συμφωνία που θα προβλέπει ότι το 100% του ηλεκτρικού της ρεύματος στα κεντρικά της, στο Jacksonville στη Φλόριντα,  θα προέρχονται από ηλιακή ενέργεια.

Η εταιρεία δεσμεύτηκε  να προμηθεύεται το 100% της ηλεκτρικής της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές έως το 2025, καθώς και να επιτυγχάνει ουδετερότητα εκπομπής άνθρακα στις δραστηριότητές της έως το 2030.

Η συμφωνία με τον προμηθευτή JEA της Φλόριντα σημαίνει ότι όλοι οι φακοί επαφής της μάρκας Acuvue θα κατασκευάζονται με 100% ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια, με το εργοστάσιο παραγωγής στο Limerick στην Ιρλανδία να είναι ήδη 100% τροφοδούμενο από αιολική ενέργεια.

J&J signs solar power deal - Optician (opticianonline.net)

Η αυξημένη προσοχή στον παγκόσμιο επιπολασμό της μυωπίας παρακινεί τους γιατρούς, τους γονείς και τους κατασκευαστές να ανταποκριθούν. Ο τελευταίος συμμετέχων είναι η Johnson & Johnson Vision, η οποία ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει πόρους, προϊόντα και υπηρεσίες με το όνομα «Acuvue Abiliti» έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη συγκεκριμένα είδη, αλλά σε δελτίο Τύπου της εταιρείας γίνεται αναφορά σε ετήσιες αγορές  προϊόντων Abiliti. Η εταιρεία, επίσης, αναφέρει ότι αυτές οι συναλλαγές θα βοηθήσουν στην παροχή δωρεάν ολοκληρωμένης εξέτασης ματιών για τα άτομα με ανάγκη από το «Sight for Kids», ένα κοινό πρόγραμμα από την Johnson & Johnson Vision και το Lions Club.

Η κίνηση έρχεται ως συνέχεια της  πρόσφατης ανακοίνωσης συνεργασίας μεταξύ της J&J και της Menicon για την αντιμετώπιση της μυωπίας, με βάση την οποία η Menicon θα αναπτύξει προϊόντα και η J&J θα βοηθήσει στη διανομή, για να διευρύνει την εμβέλειά τους παγκοσμίως. Η εταιρεία συνεργάστηκε, επίσης, προσφάτως με διάφορους οργανισμούς για να εκπονήσει έναν οδηγό, με τον τίτλο «Διαχείριση Μυωπίας: Μια κλινική ανταπόκριση στην αυξανόμενη επιδημία».

J&J Preps Entry into Myopia Control Market (reviewofoptometry.com)

Aγαπητοί συνεργάτες,

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 ξεκίνησε και όλα δείχνουν ότι θα είναι άκρως συναρπαστικό!

F1 glass of Brixton F1Ο βασιλιάς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, από τις 28 Μαρτίου έως τις 12 Δεκεμβρίου, θα μας καθηλώνει μπροστά από τις οθόνες μας με τους γεμάτους θέαμα, ιλιγγιώδη ταχύτητα και εκρηκτικό σασπένς αγώνες του.

Όλα τα βλέμματα λοιπόν είναι στραμμένα στη μεγάλη μάχη! Μια τιτανομαχία ανάμεσα στη Mercedes, τη Red Bull, τη Ferrari, τη Mclaren, την Aston Martin και τις υπόλοιπες ομάδες.

 

Μπορεί να είναι αμφίρροπο το πρωτάθλημα η Pole Position όμως είναι δεδομένη!

Την έχουν κατακτήσει τα γυαλιά The Glass of Brixton!

Έχουν κάνει συμφωνία με την CosmoteTV και έχουν εξασφαλίσει δυνατή προβολή!

Σε κάθε πίστα, σε όλα τα δοκιμαστικά, στις κατατακτήριες δοκιμές και φυσικά σε όλους τους αγώνες θα προβάλλεται διαφημιστικό spot το οποίο τοποθετεί τα γυαλιά The Glass of Brixton στην πρώτη θέση προτίμησης!

Σας προωθούμε το calendar των αγώνων στους οποίους θα προβάλλεται το spot μας!

F1 calendar

 

The Glass of Brixton logoΔείτε το spot στα social media

Instagram
https://www.instagram.com/p/CNuYVRlpRwf/

Facebook
https://fb.watch/4VaXzavXwQ/

 

#theglassofbrixton #formula1 #grandprix #opticalframes #sicarasvision #eyewear

 

glass of Brixton

 

Aποκλειστική διάθεση:

BF0094 C2Ευριπίδου 6 10559 Αθήνα
Τ. : + 30 210 32 50 101-2, + 30 210 32 45 530, 210 32 50 990
F: + 30 210 32 50701
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
www.sicaras.gr

Η Johnson & Johnson Vision ανακοίνωσε μια παγκόσμια στρατηγική συνεργασία με την Menicon, μία από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευαστών φακών επαφής. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Menicon θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει φακούς επαφής για να βοηθήσει στη διαχείριση της εξέλιξης της μυωπίας στα παιδιά, ενώ η Johnson & Johnson Vision θα επικεντρωθεί στην επέκταση της διαθεσιμότητας αυτών των φακών σε όλο τον κόσμο.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη.

«Για δεκαετίες η Johnson & Johnson Vision έχει επενδύσει σε ερευνητικές συνεργασίες με ακαδημαϊκά κέντρα, ερευνητικά ινστιτούτα και κορυφαίους παγκόσμιους οργανισμούς υγείας που μοιράζονται το όραμά μας να ηγηθούμε με την επιστήμη για να αναμορφώσουμε το μέλλον της μυωπίας και της υγείας των ματιών», δήλωσε ο Peter Menziuso, ως παγκόσμιος πρόεδρος της Johnson & Johnson Vision Care, σε ανακοίνωση της εταιρείας. «Η συνεργασία μας με την Menicon σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα μπροστά για να φέρουμε ένα χαρτοφυλάκιο διαφοροποιημένων προϊόντων για να βοηθήσουμε στη διαχείριση της εξέλιξης της μυωπίας στα παιδιά, καθώς εργαζόμαστε βάσΕΙ του οράματός μας, το οποίο είναι να βοηθήσουμε τον κόσμο να δει καλύτερα και να ζήσει καλύτερα», προσθέτει ο ίδιος.

Οι πάροχοι φροντίδας ματιών που θέλουν να μάθουν περισσότερα για μελλοντικά προϊόντα και υπηρεσίες από την Johnson & Johnson Vision για να βοηθήσουν στη διαχείριση της εξέλιξης της μυωπίας μπορούν να μεταβούν στην ακόλουθη διεύθυνση:

J&J Vision Announces Collaboration with Menicon to Bring Forward Contact Lenses for Children – Eyewire News

Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από το Vision Council στις ΗΠΑ αποκάλυψαν πτώση 17,4% στα έσοδα της αγοράς φροντίδας της όρασης, αξίας περίπου 36 δισ. δολαρίων, μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

Αναλύοντας τις τάσεις των καταναλωτών και τις επιδόσεις του κλάδου μεταξύ Δεκεμβρίου 2019 και Δεκεμβρίου 2020, η έκθεση VisionWatch υπολόγισε ότι σχεδόν το 15% του ενήλικου πληθυσμού είχε περιορίσει την αγορά οφθαλμικών προϊόντων ή βοηθημάτων και των γυαλιών για οικονομικούς και υγειονομικούς λόγους.

Παρά τη γενική αύξηση του πληθυσμού, που σημαίνει ότι περίπου 600.000 επιπλέον άτομα θα χρειαστούν κάποια μορφή διόρθωσης της όρασης κατά τη διάρκεια της περιόδου των 12 μηνών, η έκθεση έδειξε ότι η διόρθωση της όρασης δεν συμβαδίζει με την ανάπτυξη.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις, επίσης, αυξήθηκαν με περίπου 9,1 εκατομμύρια ζεύγη γυαλιών να πωλούνται -ετήσια αύξηση 22%.

Decline in US market - Optician (opticianonline.net)