Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Specsavers εισήλθε στην αγορά της Βόρειας Αμερικής με την εξαγορά μιας καναδικής επιχείρησης με 18 οπτικά καταστήματα. Η Specsavers δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τις Κάτω Χώρες, τη Νορβηγία, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Φινλανδία, την Ισπανία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Η βρετανική πολυεθνική επιβεβαίωσε ότι αγόρασε την αλυσίδα Image Optometry από τον ιδιοκτήτη της, Dr Alan Boyco, για ένα μη γνωστό ποσό.

Η Image Optometry απασχολεί 55 άτομα, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας υποστήριξης επιχειρήσεων, και λειτουργεί 10 ιδιόκτητα καταστήματα και οκτώ καταστήματα franchise εντός και γύρω από την περιοχή του Βανκούβερ, της Βρετανικής Κολομβίας.

Η Specsavers, που ιδρύθηκε το 1984, είναι ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος οπτομετρίας στον κόσμο, με περισσότερους από 3.500 οπτομέτρες, συνεργάτες λιανικής και ακοολόγους, που κατέχουν και λειτουργούν 2.350 καταστήματα, υποστηριζόμενοι από 40.000 συνεργάτες.

Η εταιρεία επεκτάθηκε στην Αυστραλία το 2008 και πέρυσι γιόρτασε το 400ό κατάστημά της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Από τότε, έχει ανακοινώσει περαιτέρω επέκταση.

Ο επικεφαλής στρατηγικής της Specsavers, Nigel Parker, δήλωσε στο Vision Monday: «Όπως πολλές από τις υπάρχουσες αγορές μας, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία, η βιομηχανία οπτομετρίας στον Καναδά είναι ένα ελεγχόμενο περιβάλλον πλήρους εμβέλειας με το οποίο είμαστε πολύ εξοικειωμένοι,οπότε ήταν λογικό βήμα για να καλωσορίσουμε το Image Optometry και τους franchisees, τους συναδέλφους και τους πελάτες του στην οικογένεια Specsavers.

»Αυτή τη στιγμή αξιολογούμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την Image να συνεχίσει να εξυπηρετεί πελάτες στη Βρετανική Κολομβία για να κάνει μια θετική διαφορά στη ζωή τους και εν τω μεταξύ είναι πολλή δουλειά ως συνήθως».

Specsavers acquires first Canadian practices - Insight (insightnews.com.au)

Από το 1951, που ο Kyoichi Tanaka δημιούργησε εκ του μηδενός τον πρώτο κερατοειδικό φακό επαφής στην Ιαπωνία, η Menicon είναι αφοσιωμένη στην εξασφάλιση της οφθαλμικής υγείας, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα, με σκοπό να παρέχει σε όλους τους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο τη χαρά της όρασης, συνδυάζοντας όλες τις αισθήσεις!
Η Menicon, αποτελεί πλέον παγκόσμια επιχείρηση που εκπροσωπείται σε περισσότερες από 80 χώρες.


Menicon: Αυθεντικότητα, δημιουργία, πρόκληση

Η Menicon αποτελεί τον πρώτο κατασκευαστή που προσφέρει πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών έρευνας, ανάπτυξης, κατασκευής και προώθησης, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες όλων των πελατών παγκοσμίως.
Σκληροί κερατοειδικοί (RGP) και σκληρικοί φακοί επαφής από αεροδιαπερατά υλικά, μαλακοί φακοί επαφής από υλικά νέας γενιάς (υδρογέλης και σιλικόνης υδρογέλης), διαλύματα φροντίδας και καθαρισμού φακών επαφής, συστήματα διαχείρισης ελέγχου της μυωπίας!
Η Menicon, διαθέτει μακρά ιστορία στον χώρο της όρασης και των φακών επαφής!


Προτεραιότητα στην οφθαλμική υγεία του τελικού χρήστη

Η Menicon κατασκευάζει ιατροτεχνολογικά προϊόντα με γνώμονα την ικανοποίηση του τελικού χρήστη. Η ασφάλεια, η όραση και η οφθαλμική υγεία του χρήστη, μέσω των προϊόντων υψηλής ποιότητας, παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος της συνεχούς ανάπτυξης και επιτυχίας της Menicon.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μοναδική και επαναστατική συσκευασία με τεχνολογία Smart Touch™, η οποία χρησιμοποιείται στους Miru 1 Day Menicon Flat Pack, σχεδιασμός που επιτρέπει την εισαγωγή του φακού επαφής στο μάτι χωρίς την επαφή των δακτύλων με την εσωτερική επιφάνεια του φακού!


Νέο όραμα για ένα καλύτερο κόσμο και μια καλύτερη κοινωνία

Το 2021, η Menicon ανανέωσε το όραμά της: «Miru σημαίνει να βλέπεις, αλλά και να απολαμβάνεις τον κόσμο μέσω των πέντε αισθήσεων και της ενσυναίσθησης».
H Menicon, αφοσιωμένη στην αειφόρο ανάπτυξη για μια καλύτερη κοινωνία, παρέχει ασφαλή και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα στον χώρο της όρασης και εφαρμόζει βιώσιμα μέτρα στα εργοστάσιά της.


Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη

Η contact-lenses.gr στηρίζει τη Menicon, τις αξίες της και τα επιτεύγματά της στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης και σας προσκαλεί να γνωρίσετε τις αρχές και τη λαμπρή ιστορία της ιαπωνικής τεχνολογίας.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη στην εταιρεία Contact-lenses.gr και στα προϊόντα της ιαπωνικής Menicon!

Menicon Celebrates Milestone 70th Anniversary - YouTube

Το Vision Council έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της «Έκθεσης επιρροής στο Διαδίκτυο». Η έκθεση καταναλωτών ειδικού ενδιαφέροντος, που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020, εξετάζει τον ρόλο του διαδικτύου μεταξύ των καταναλωτών που αγόρασαν πρόσφατα διαφορετικούς τύπους γυαλιών. Το Vision Council προώθησε την έρευνα σε 4.909 ενήλικες καταναλωτές.

Εκτός από την καταγραφή άμεσων διαδικτυακών αγορών γυαλιών, φακών επαφής, γυαλιών ηλίου και έτοιμων πρεσβυωπικών, η έκθεση διερευνά τις διάφορες λειτουργίες «παραθύρων αγορών» που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν προσωπική αγορά σε κατάστημα λιανικής, συμπεριλαμβανομένης της εύρεσης παρόχου γυαλιών, της εξέτασης διαφορετικών μορφών γυαλιών και της σύγκρισης τιμών.

Η έκθεση εξετάζει, επίσης, διάφορα εμπόδια που εμποδίζουν τους ανθρώπους να αγοράζουν γυαλιά στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με την αναμενόμενη μελλοντική διαδικτυακή δραστηριότητα αγοράς γυαλιών. Η έκθεση παρέχει μια τάση σύγκρισης με προηγούμενες έρευνες από το 2017 και το 2018, καθώς και τις δημογραφικές διαφορές στα μοτίβα απαντήσεων για τους αγοραστές στο διαδίκτυο το 2020.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 2020, περισσότερο από το 44% των ενηλίκων που αγόρασαν γυαλιά χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να τους βοηθήσει στην απόκτηση συνταγογραφούμενων γυαλιών, από 22% το 2017. Η έκθεση διαπίστωσε, ακόμη, ότι το 20% των πρόσφατων αγοραστών γυαλιών ισχυρίστηκε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για οποιαδήποτε βοήθεια όταν αγοράσει ξανά γυαλιά στο μέλλον. Το υπόλοιπο 80% των πρόσφατων αγοραστών ανέφερε ότι θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο σε κάποιον βαθμό κατά την αγορά γυαλιών στο μέλλον.

The Vision Council Releases Results of the 2020 Internet Influence Report – Eyewire News

Οι εταιρείες Marcolin και Guess ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 2013 και σήμερα ανακοίνωσαν την ανανέωση της αποκλειστικής τους σύμπραξης για τον σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή σε παγκόσμιο επίπεδο των σκελετών ηλίου κι οράσεως Guess και Marciano μέχρι το 2030!

Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια της συνεργασίας τους η εταιρεία Guess κατάφερε να αποτελεί τη «ναυαρχίδα» του ομίλου Marcolin, καθώς συνδυάζει με επιτυχία σε κάθε της συλλογή την πρωτοτυπία στον σχεδιασμό με τις εκάστοτε απαιτήσεις της μόδας.

Marcolin And GUESS Renew Early Their Eyewear Licensing Agreement Until 2030 | Markets Insider (businessinsider.com)

Η εταιρεία Binovi Technologies, που αποτελεί ηγέτη στην έρευνα της νευροοπτικής επιστήμης, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τις ακαδημίες τένις John McEnroe, μέσω ενός προγράμματος Vision Training, με υπεύθυνη την Dr. Anne Hanna της Gold Coast Optometric Vision Performance, στη Νέα Υόρκη.

Στόχος της ακαδημίας όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας της είναι να βοηθήσει τους νέους αθλητές να αξιοποιήσουν , με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τις ικανότητές τους στον τομέα του τένις. Ταυτοχρόνως, όμως, τους υποστηρίζει με κάθε τρόπο στη σχολική τους πορεία και στην προσωπική ζωή, με κύριο άξονα την υγεία και την ισορροπία.

Σύμφωνα με τη Binovi, το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ιδανικό για την περιφερική όραση και τη μελέτη των σακαδικών κινήσεων και οι αθλητές που μέχρι στιγμής το έχουν χρησιμοποιήσει δηλώνουν ότι αρχικώς βρήκαν πολύ ενδιαφέρουσες τις ασκήσεις και στη συνέχεια παρατήρησαν διαφορές στην απόδοσή τους στους αγώνες.

Μπορεί βασικός στόχος της εταιρείας μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας να είναι η εκπαίδευση των αθλητών στην επεξεργασία, όσο το δυνατόν ταχύτερα και με ακρίβεια, της οπτικής πληροφορίας που λαμβάνουν, με μία ματιά σε συνθήκες έντονου σωματικού και ψυχικού στρες, απώτερος σκοπός όμως είναι αυτή η ικανότητα να τους οδηγήσει σε σημαντική βελτίωση της καθημερινής τους ζωής και έξω από τα γήπεδα.

Sports Vision Training for Tennis Players (gcovisionperformance.com)