Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Οι τιμές πώλησης των γυαλιών που παρήγαγε η Luxottica κατέληξαν στο... σταυροδρόμι της Γαλλικής Αντιμονοπωλιακής Αρχής, η οποία επέβαλε πρόστιμο άνω των 125 εκατομμυρίων ευρώ.
Η Αντιμονοπωλιακή Αρχή προχώρησε στη συγκεκριμένη κίνηση για την εκ μέρους της εταιρείας επιβολής τιμών λιανικής στη Γαλλία σε οπτικούς, καθώς και για την αποτροπή τους από την πώληση των προϊόντων στο διαδίκτυο. LVMH και Chanel τιμωρήθηκαν με πρόστιμα 500.000 και 130.000 ευρώ αντιστοίχως, στην πρώτη περίπτωση για τους ίδιους λόγους, στη δεύτερη αποκλειστικώς για την απαγόρευση των διαδικτυακών πωλήσεων.

Αυτές οι κακές πρακτικές έχουν επηρεάσει τις «μεγάλες εθνικές εταιρείες» οπτικών, όπως οι Alain Afflelou, Krys, Grandvision ή Optical Center, εξήγησε η Antitrust.

Η Luxottica, η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με την Essilor και απέκτησε την ίδια την Grandvision, μεταξύ 2005 και 2014 διέθεσε προτεινόμενες τιμές σε διανομείς και τους ενθάρρυνε να διατηρήσουν ένα ορισμένο επίπεδο λιανικής για τα προϊόντα της για τα γυαλιά Chanel, Ray Ban, Oakley, Prada, Burberry, Bulgari, Dolce & Gabbana, Armani, Michael Kors, Miu Miu, Ralph Lauren.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Αρχή, έχει συνάψει συμβάσεις διανομής που ερμηνεύονται ως απαγόρευση εκπτώσεων και προώθησης στις λιανικές πωλήσεις και επέβαλε περιορισμούς στους διανομείς για τη διαφήμιση των τιμών. Οι οπτικοί που επιμένουν να αγνοούν τα μηνύματα της Luxottica υποβλήθηκαν σε αντίποινα, δήλωσε η Αντιμονοπωλιακή Αρχή, προσθέτοντας ότι οι συμφωνίες αδειοδότησης και μεταπώλησης απαγόρευαν την ηλεκτρονική πώληση γυαλιών ηλίου και οράσεως.

Η αντίδραση της Luxottica ήρθε άμεσα. Η EssilorLuxottica εκφράζει τη βαθιά διαφωνία της με την απόφαση της Αρχής και πιστεύει ότι η κύρωση είναι δυσανάλογη και αβάσιμη.

Luxottica, multa francese da 125 milioni per i prezzi degli occhiali. La società: "Sproporzionata e senza fondamento" - la Repubblica

Η Luxottica ανακοίνωσε την απόκτηση του Ινστιτούτου Έρευνας και Μελετών Οπτικής και Οπτομετρίας (IRSOO) στο Vinci (FI), μια ιστορική σχολή οπτικής και οπτομετρίας, από τις πιο διάσημες στην Ιταλία.

Η επένδυση στην Τοσκάνη θα επιτρέψει την ενίσχυση της ιταλικής αριστείας, τη διατήρηση της ποιότητας και της αυτονομίας της και την παροχή πόρων για τη στήριξη της μελλοντικής της ανάπτυξης, ωφελώντας ολόκληρο τον τομέα. Μαζί με την IRSOO, η Luxottica θα είναι σε θέση να επενδύσει στην περαιτέρω υποστήριξη και διάδοση του επαγγέλματος οπτικών, προκειμένου να διασφαλίζει σχεδόν 100% απασχόληση.

Η συμμετοχή στο IRSOO αποτελεί μέρος μιας σειράς εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών που ξεκίνησαν και ενισχύθηκαν τα τελευταία χρόνια από την εταιρεία, όχι μόνο προς όφελος των εργαζομένων, αλλά και για τους οπτικούς πελάτες παγκοσμίως. Η EssilorLuxottica κυκλοφόρησε πρόσφατα το Leonardo, μια νέα εκπαιδευτική πλατφόρμα εμπνευσμένη από τον Ιταλό επιστήμονα, εφευρέτη και καλλιτέχνη που γεννήθηκε στο Anchiano, ένα χωριουδάκι του Βίντσι, δημιουργώντας έναν ακόμη ιδανικό σύνδεσμο για ολόκληρη την περιοχή της Φλωρεντίας.

Η ομάδα διαχείρισης του Ινστιτούτου, η οποία συνέβαλε στην ενίσχυση του κύρους του IRSOO για αρκετά χρόνια, θα εργαστεί για να διασφαλίσει την πορεία της συνέχειας και της ανάπτυξης της νέας ιδιοκτησίας. Ο Alessandro Fossetti θα παραμείνει διευθυντής και επικεφαλής Εκπαίδευσης του IRSOO και το σχολείο θα διατηρήσει την έδρα του στο σημερινό ιστορικό κτήριο στην πόλη Vinci.

«Το IRSOO θα συνεχίσει να είναι ένα κέντρο αριστείας για την κατάρτιση και τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση, με σταθερή βάση τα επιστημονικά στοιχεία και στον τομέα της οφθαλμικής οπτικής και της οπτομετρίας, ενεργώντας επίσης ως σημείο αναφοράς στην ιταλική σκηνή για όσους θέλουν να εκπαιδευτούν ή  και να εργαστούν στον κλάδο», τονίζει ο διευθυντής Εκπαίδευσης του IRSOO, Alessandro Fossetti.

Luxottica invests in Tuscany and announces the acquisition of the Institute of Research and Studies in Optics and Optometry in Vinci | Luxottica

Η Hoya Vision Care συνεργάζεται με την εταιρεία εκπαίδευσης για τη μυωπία Myopia Profile για τη δημιουργία σειράς εκπαίδευσης για επαγγελματίες φροντίδας των ματιών.

Με τη βοήθεια της παγκόσμιας πλατφόρμας κατάρτισης της Hoya, τα συν-δημιουργημένα πιστοποιημένα εκπαιδευτικά μαθήματα αποσκοπούν στο να «εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να ενδυναμώσουν» τους επαγγελματίες φροντίδας των ματιών ώστε να συνταγογραφήσουν οφθαλμικούς φακούς σε παιδιά για τη διαχείριση της μυωπίας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πιστοποιημένα μαθήματα γενικής γνώσης σχετικώς με τη μυωπία και τη διαχείριση της, καθώς και εκπαίδευση αναφορικά με τον φακό Miysomart της Hoya.

Ο Randy Richardson, αντιπρόεδρος παγκόσμιας εκπαίδευσης στο Hoya Vision Care, δήλωσε ότι η στρατηγική συνεργασία με το Myopia Profile ευθυγραμμίζεται με τις βασικές αποστολές της εταιρείας φακών για την παροχή πληροφοριών και λύσεων σε επαγγελματίες, «καθώς αντιμετωπίζουμε παγκοσμίως το εκθετικά αυξανόμενο πρόβλημα της μυωπίας στο παιδιά». Προσθέτει, δε, ότι «η κατανόηση και η διαχείριση της μυωπίας στα παιδιά είναι κρίσιμη όχι μόνο για όλους εμάς στη βιομηχανία, αλλά και για τις τρέχουσες και τις μελλοντικές γενιές, καθώς η υγεία των ματιών και η σαφής όραση είναι επιτακτική ανάγκη για παραγωγικές κοινωνίες».

Σχολιάζοντας τη συνεργασία, ο Δρ Paul Gifford και η Δρ Kate Gifford, ιδρυτές του Myopia Profile, αναφέρουν: «Η τεκμηριωμένη, υπεύθυνη κλινική επικοινωνία και συνταγογράφηση για μυωπικά παιδιά είναι υψίστης σημασίας. Η δουλειά του Myopia Profile στο να θέσει τα θεμέλια για τις συνέπειες, τις παρεμβάσεις και τις κλινικές προσεγγίσεις της μυωπίας κινείται παράλληλα με την εκπαίδευση της Hoya Vision Care στο Miyosmart, για να παρέχει ολοκληρωμένη βάση για τους επαγγελματίες που επιδιώκουν να κάνουν τη διαφορά στην εξέλιξη της παιδικής μυωπίας σε όλο τον κόσμο.

https://www.aop.org.uk/ot/industry/eyewear-and-lenses/2021/07/16/hoya-and-myopia-profile-partner-for-training-courses

Η EssilorLuxottica δημιουργεί έναν νέο κόμβο καινοτομίας αφιερωμένο σε «έξυπνα» γυαλιά και ηλεκτροχρωματικές τεχνολογίες. Η εταιρεία σημειώνει ότι η συγκεκριμένη κίνηση θα βοηθήσει στην επιτάχυνση των πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των αναγκών των καταναλωτών και θα συμβάλλει στην «αξιοποίηση πλήρως του δυναμικού αυτού του ταχέως αναπτυσσόμενου τμήματος φορητών συσκευών», με τους ηγέτες της εταιρείας να προβλέπουν ότι η πρώτη της καινοτομία στον τομέα θα μπορούσε να αποκαλυφθεί τους επόμενους μήνες.

Το Smart Eyewear Technologies Center θα βρίσκεται εντός της βιομηχανικής εγκατάστασης της εταιρείας στη Ντιζόν της Γαλλίας, συντονίζοντας σχετικούς ιστοτόπους έρευνας και ανάπτυξης (Ε&Α) και εκβιομηχάνισης στην Τουλούζη και την Créteil, καθώς και σε συνεργασία με τις ομάδες Ε&Α στο Agordo της Ιταλίας.

Η εταιρεία πραγματοποιεί «σημαντικές επενδύσεις» στην εγκατάσταση της Ντιζόν για ομάδες και εξοπλισμό, καθώς και για την επέκταση του υπάρχοντος ιστοτόπου.

Οι εγκαταστάσεις αναμένεται να λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του 2021 και η εταιρεία προσδοκά να κυκλοφορήσουν τα πρώτα προϊόντα «στο εγγύς μέλλον».

Το κέντρο αναμένεται να επιτρέψει στην EssilorLuxottica να καλύψει ολόκληρη την αλυσίδα -από την έρευνα έως την παραγωγή- συγκεντρώνοντας περισσότερους από 50 εμπειρογνώμονες και αξιοποιώντας περισσότερα από δέκα χρόνια Ε&Α στον τομέα.

Οι Francesco Milleri και Paul du Saillant, διευθύνων σύμβουλος και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος αντιστοίχως της EssilorLuxottica, δήλωσαν σχετικώς: «Επιταχύνουμε τις επενδύσεις μας και ενισχύουμε την ικανότητά μας να φέρουμε την ψηφιακή τεχνολογία στα γυαλιά, στην υπηρεσία της καλής όρασης».

EssilorLuxottica introduces smart eyewear hub (aop.org.uk)

Η Safilo και η Carolina Herrera, η παγκοσμίως αναγνωρισμένη μάρκα μόδας, ανακοίνωσαν πενταετή παγκόσμια συμφωνία αδειοδότησης για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή των επώνυμων γυαλιών της Carolina Herrera από τη Safilo. Η άδεια χρήσης θα ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2022.

«Η Carolina Herrera είναι μια εμβληματική μάρκα μόδας πολυτελείας, πολύ δημοφιλής και γνωστή σε όλο τον κόσμο για την προσέγγισή της στις γυναίκες και την εξαιρετική κομψότητα της», δήλωσε ο Angelo Trocchia, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Safilo και πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ξεκινάμε αυτή τη νέα συνεργασία, η οποία αποτελεί σημαντική ευκαιρία για περαιτέρω πρόοδο και ενίσχυση της εικόνας μας, χάρη στις μοναδικές δυνατότητες σχεδιασμού και διανομής προϊόντων. Καθώς εργαζόμαστε για να αναδιαμορφώνουμε το χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων μας, η Carolina Herrera θα ενισχύσει την πρότασή μας προς το γυναικείο κοινό. Αυτή η νέα είσοδος  συνάδει με την επιχειρηματική μας στρατηγική και τις βασικές πρωτοβουλίες που επιτελέστηκαν τα τελευταία χρόνια για να εδραιωθούμε και να αναπτυχθούμε περαιτέρω ως κορυφαίοι στην αγορά των γυαλιών».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε τη συνεργασία μας με τη Safilo, έναν παγκοσμίως αναγνωρισμένο ηγέτη στην κατηγορία των γυαλιών. Η Safilo μοιράζεται το πάθος μας για δημιουργικότητα, καινοτομία και ποιότητα. Μαζί, δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε μια συλλογή γυαλιών ως επέκταση της τάσης της μόδας που ορίζεται από τον δημιουργικό διευθυντή μας, Wes Gordon. Με την τεχνογνωσία της Safilo και την ευρεία απήχησή της, είμαστε βέβαιοι ότι η συνεργασία μας θα ενθουσιάσει τον παγκόσμιο κοινό με τα εξαιρετικά μας προϊόντα», δήλωσε από την πλευρά της η Emilie Rubinfeld, πρόεδρος της Carolina Herrera Ltd.

Safilo and Carolina Herrera Announce Agreement | The Optical Journal