Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Σήμερα τα τζάκια διατίθενται σε μια σειρά επιλογών: παραδοσιακά που καίνε ξύλο και καύσιμο, καθώς και φυσικό αέριο, ηλεκτρικά, ακόμα και σε ψηφιακές εκδόσεις.

Πολλά βρίσκονται πίσω από γυαλί, εξ ολοκλήρου μέσα στον τοίχο.

Εκτός από τη θέρμανση, τα τζάκια μπορούν να εκτελέσουν μια σειρά από αισθητικούς και πρακτικούς ρόλους, από την παροχή του τέλειου μέρους για να κρεμαστούν στολίδια μέχρι να προσφέρουν στους ασθενείς ένα άνετο μέρος για να περιμένουν την εξέταση.

Τα οπτικά καταστήματα που παρουσιάζονται στον παρακάτω σύνδεσμο τα βρίσκουμε από το παγωμένο Bismarck έως το τροπικό Χιούστον και οι εσωτερικοί τους χώροι εκτείνονται από τη ρουστίκ διακόσμηση έως τη σύγχρονη -αλλά όλα χρησιμοποιούν τζάκια για να δημιουργήσουν μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία για ασθενείς και πελάτες.

Check Out These 6 Sizzling Eyecare Office Fireplaces | INVISIONMAG.COM

Η M&S Opticians και η Owl Optical σχεδιάζουν να επεκτείνουν το δίκτυο καταστημάτων λιανικής σε 55 τοποθεσίες έως τον Απρίλιο του 2023, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων περιοχών όπως το Birmingham, το Southampton και το Kent.

Ο Nicholas Georgevic, πρόεδρος της Owl Optical, δήλωσε: «Σε συνεργασία με την M&S σκοπεύουμε να προσφέρουμε μια κορυφαία στην αγορά υπηρεσία στα οπτικά και στην ακουστική φροντίδα σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο».

Ο Sacha Berendji, διευθυντής Ανάπτυξης Καταστημάτων και Πληροφορικής στην M&S δήλωσε, από την πλευρά του: «Τα σχόλια από τη δοκιμή έδειξαν ότι οι πελάτες λάτρεψαν την ευκολία να έχουν οπτικά τα κατάστημά μας και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε την υπηρεσία στα περισσότερα καταστήματα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, δίνοντας έτσι στους πελάτες μας ακόμη περισσότερους λόγους για να ψωνίσουν στη M&S».

M&S Opticians plans national expansion - Optician (opticianonline.net)

Θέλουν κάτι μαγικό! Στιγμές ζεστής φιλοξενίας, το γνώριμο και το ασφαλές στις σημερινές αβέβαιες στιγμές. Θέλουν να μπορούν να ονειρεύονται! Όχι αδίκως λοιπόν, ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός της βιτρίνας σας πρέπει να σας απασχολεί, αφού οι προσδοκίες των πελατών είναι μεγάλες, ενώ η Χριστουγεννιάτικη βιτρίνα σας πρέπει να ετοιμαστεί αρκετά νωρίτερα και να παραμείνει στημένη για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα!

Η δημιουργική ομάδα της Silhouette προτείνει την τέλεια Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση ώστε να εντυπωσιάσει τους περαστικούς και να τους μαγνητίσει προς στο εσωτερικό του καταστήματός σας!

Δημιουργεί βιτρίνες με φως και αντιθέσεις. Έμμεσος και άμεσος φωτισμός, ώστε το σύνολο να αποδίδει ένα ζεστό αποτέλεσμα. Οι χρωματικοί συνδυασμοί αναδεικνύουν τους σκελετούς και δημιουργούν σε ένα αρμονικό οπτικό σύνολο, το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με το μέγεθος της βιτρίνας σας.

Τα Silhouette οπτικοποιούν την ιστορία τους η οποία και θα κλέψει τις εντυπώσεις, επιβάλλοντας μια δόση μαγείας! Παρουσιάζουν ένα σκηνικό, βάσει μιας θεματικής, στο οποίο συμμετέχουν οι σκελετοί.

Επικοινωνήστε άμεσα με τον πωλητή σας και δημιουργήστε το κατάλληλο χριστουγεννιάτικο “σκηνικό”!

silhouette logo

Aποκλειστική διάθεση:

sykaras logo

Η EssilorLuxottica ανέφερε την Παρασκευή ότι τα ενοποιημένα έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της GrandVision -η οποία ενοποιήθηκε από την 1η Ιουλίου, μόνο για το τρίτο τρίμηνο- ανήλθαν σε 14,2 δισ. ευρώ στο 9μηνο του 2021. Σε συγκρίσιμη βάση, τα ενοποιημένα έσοδα ανήλθαν σε 5,4 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου και 15,9 δισ. ευρώ το εννεάμηνο, αυξημένα κατά 9,3% και 6,2% αντιστοίχως σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες σε σύγκριση με τις ίδιες περιόδους του 2019, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Η EssilorLuxottica σημείωσε ότι, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19, η σύγκριση με τα στοιχεία του 2020, τόσο για το τρίτο τρίμηνο όσο και για την περίοδο των εννέα μηνών, δεν είναι σχετική. Κατά συνέπεια, η εταιρεία συνέκρινε τις καθαρές πωλήσεις της με το 2019.

Ο Francesco Milleri και ο Paul du Saillant, διευθύνων σύμβουλος και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της EssilorLuxottica, δήλωσαν: «Είμαστε περήφανοι για την απόδοση εσόδων που σημείωσε η εταιρεία μας το τρίτο τρίμηνο του έτους, διατηρώντας τον ρυθμό της ταχείας ανάκαμψης που είχε ήδη καταγραφεί το δεύτερο τρίμηνο. Συμπεριλαμβανομένης της GrandVision, κατά το πρώτο τρίμηνο της ενσωμάτωσής της στον Όμιλο, τα συγκρίσιμα έσοδα της EssilorLuxottica αυξήθηκαν ακόμη πιο γρήγορα, κατά 9,3% έναντι των προ-COVID επιπέδων, σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

https://www.visionmonday.com/business/financial/article/essilorluxottica-3q-revenue-for-2021-including-grandvision-grew-93-percent-over-2019/

Πηγή https://www.essilorluxottica.com/

Το έγκριτο επιστημονικό site Optometry Times® διενήργησε δημοσκόπηση στο κοινό του από τις 8 Οκτωβρίου 2021 έως τις 22 Οκτωβρίου 2021 με την ακόλουθη ερώτηση: Ποια είναι η μεγαλύτερη απογοήτευσή σας με την εφαρμογή φακών επαφής;

Η δημοσκόπηση εμφανίστηκε στο optometrytimes.com και προωθήθηκε σε διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η μεγαλύτερη απογοήτευση των οπτομετρών με την εφαρμογή φακών επαφής ήταν η απώλεια εσόδων από ασθενείς που αγόραζαν φακούς από αλλού.

Ειδικότερα:

9 απάντησαν: «Κακή συμμόρφωση ασθενών με τα χρονοδιαγράμματα χρήσης».
2 απάντησαν: «Κακή συμμόρφωση ασθενών με τον καθαρισμό και την απολύμανση φακών».
4 απάντησαν: «Αντιμετώπιση προβλημάτων προσαρμογής φακών επαφής».
4 απάντησαν: «Ενοχλήσεις εφαρμογών φακών επαφής Rx».
10 απάντησαν: «Απώλεια εσόδων από ασθενείς που αγοράζουν φακούς από αλλού».

CooperVision to launch MyDay multifocal at Academy 2021 (optometrytimes.com)