Ρεκόρ συμμετοχών υποβλήθηκαν για τα βραβεία Love Eyewear, τα οποία περιλαμβάνουν φέτος 11 κατηγορίες. Τα βραβεία αποτελούν μέρος της εβδομάδας Love Eyewear Week (18-24 Απριλίου), αφιερωμένη στα γυαλιά από ανεξάρτητους και μεγάλους σχεδιαστές, κατασκευαστές και εμπόρους λιανικής.
Στα φετινά βραβεία οι εταιρείες μπορούσαν να συμμετάσχουν σε 11 διαφορετικές κατηγορίες σε προσεγγίσεις γυαλιών, σχεδιασμού και πρακτικής. Οι υποβολές υποψηφιοτήτων έφθασε σε αριθμό ρεκόρ το 2022, με τον 100% optical director show Nathan Garnett να σχολιάζει: «Ο τεράστιος αριθμός των συμμετοχών είναι απόδειξη του απίστευτου ταλέντου που έχουμε στη βιομηχανία και κάθε χρόνο το πρότυπο απλώς γίνεται όλο και καλύτερο».
Τα Mac Eyewear έχουν επιλεγεί για μια σειρά από κατηγορίες. Μιλώντας στο O.T., ο Mark Carpenter, διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε υποψήφιοι σε τέσσερις κατηγορίες βραβείων Love Eyewear. Είναι το αποκορύφωμα 16 ετών σκληρής δουλειάς, στα οποία προσπαθήσαμε να φέρουμε αποκλειστικές συλλογές σε ανεξάρτητους οπτικούς στο Ηνωμένο Βασίλειο, βοηθώντας τους να ξεχωρίσουν πραγματικά από το πλήθος».
Τα γυαλιά Modo έχουν προκριθεί σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, με τον σκελετό «7050 – R 1000 + Titanium» να περιλαμβάνεται στην κατάταξη «Unisex σκελετός της χρονιάς». Επίσης, η eco σειρά της Modo μπήκε στη λίστα με το «Sustainable frame of the year» με ένα μοντέλο bio acetate.
Η Bayfields Opticians and Audiologists έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ιατρείων σε 33, με την απόκτηση 11 ιατρείων σε όλο το Λονδίνο, τη Νότια και Νοτιοανατολική και Βορειοδυτική Βρετανία και το Γιορκσάιρ.
Οι πρόσφατες εξαγορές, οι οποίες ολοκληρώθηκαν στα τέλη Ιανουαρίου, περιλαμβάνουν την αγορά των Cottam and Glaister Optometrists, στο Lytham St Annes και της Duffield & Duffield Ophthalmic Opticians, στο South Woodham Ferrers στο Essex.
«Κάθε πρακτική έχει δημιουργήσει μια ισχυρή φήμη στην τοπική κοινότητα και σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της επωνυμίας», δήλωσε ο Bayfield, προσθέτοντας ότι «εισάγουμε νέες υπηρεσίες σε ορισμένες τοποθεσίες».
Η Bayfields υποστηρίζεται από τον επενδυτή αναπτυξιακού κεφαλαίου BGF για να χρηματοδοτήσει την επέκτασή της.
Ο Chris Boyes, επενδυτής της BGF, σχολίασε τις πρόσφατες εξαγορές: «Το 2022 είναι άλλη μια συναρπαστική χρονιά ευκαιριών και ανάπτυξης για την Bayfields και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η ομάδα θα πετύχει το ορόσημο των 50 πρακτικών μέχρι το τέλος του 2023».
Η αυστριακή μάρκα γυαλιών Silhouette International ανακοίνωσε σχέδια για δωρεές πόρων και παροχή νέων ευκαιριών εργασίας για Ουκρανούς πρόσφυγες.
Ειδικότερα, ο γνωστός κατασκευαστής δωρίζει έως και 10.000 ζευγάρια γυαλιών στο Δίκτυο Υποστήριξης Πολωνών Οπτικών. Ο τελευταίος θα διανείμει 3.000 ζευγάρια γυαλιών σε Ουκρανούς πρόσφυγες στην ευρύτερη περιοχή της Βαρσοβίας.
Η εταιρεία δημιουργεί επίσης 10 μόνιμες θέσεις για πρόσφυγες στα κεντρικά της γραφεία στο Linz και στο δεύτερο εργοστάσιο παραγωγής της, στην Τσεχική Δημοκρατία. Ακόμη θα παρέχεται εκπαίδευση, μαζί με υποστήριξη για την προσαρμογή στη ζωή στην Αυστρία.
Οι εργαζόμενοι της Silhouette που μιλούν Ουκρανικά θα λειτουργήσουν ως μέντορες για να βοηθήσουν το προσωπικό να συνεχίσει την καριέρα του.
Η Ύπατη Αρμοστεία των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες (UNHCR) ανέφερε ότι περισσότεροι από 10 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ουκρανία έχουν εκτοπιστεί, με 3,7 εκατομμύρια πρόσφυγες να εγκαταλείπουν τη χώρα. Περισσότεροι από 2,3 εκατομμύρια πρόσφυγες από την Ουκρανία έχουν φτάσει στην Πολωνία (μέχρι τις 30 Μαρτίου) εκτιμά η υπηρεσία προσφύγων.
Κυκλοφόρησε το ανανεωμένο Spring Summer Vision Journal, με τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας "ΣΥΚΑΡΑΣ".
Στη συνοδευτική επιστολή, η εταιρεία αναφέρει:
«Σταθερά συνεχίζουμε, την βελτίωση και την ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, για να προσφέρουμε την καλύτερη ικανοποίηση και εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Για κάθε προϊόν και εταιρία που αντιπροσωπεύουμε προσπαθούμε να προάγουμε την ιδιαιτερότητα του, έτσι ώστε οι τελικοί χρήστες να βλέπουν καλύτερα, να φαίνονται καλύτερα και να αισθάνονται καλύτερα!
Όλη η ομάδα είμαστε στη διάθεσή σας, για την καλύτερη υποστήριξη και εξυπηρέτησή σας.»
Ξεφυλλίστε το SpringSummer2022 VisionJournal από την "ΣΥΚΑΡΑΣ", εδώ
Στο Action24 και την εκπομπή «Χ 2», με τον Γιάννη Πολίτη, όπου συζητήθηκε ο αντίκτυπος του πολέμου και της νέας ενεργειακής κρίσης στην αγορά, συμμετείχε ο Πάρις Παπαβασιλείου, CEO του ομώνυμου Οπτικού Οίκου και πρόεδρος του Κύκλου Νέων Επιχειρηματιών.
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου «εάν μπαίνει κόσμος στα μαγαζιά», ο κ. Παπαβασιλείου ήταν αφοπλιστικός. Όπως εξήγησε, με τις αυξήσεις που έχουν σημειωθεί στα τιμολόγια του ρεύματος και του φυσικού αερίου, η μέση ελληνική οικογένεια επιβαρύνεται -πέρα των παγίων εξόδων της- και με ένα επιπλέον κόστος από 800 έως 1.200 ευρώ. Άρα, όπως τόνισε, ένα νοικοκυριό με συνολικό εισόδημα κάτω από τα 2.500 ευρώ δεν θα μπορέσει να διαθέσει ούτε ένα ευρώ για κατανάλωση τον Μάρτιο.
Όπως εξήγησε ο κ. Παπαβασιλείου, η αγορά διένυσε μία «συμπαθητική» περίοδο για τη λιανική από τον περσινό Μάιο ως τον Σεπτέμβριο, ακολούθησε ένας πολύ δύσκολος χειμώνας, από τον Νοέμβριο έως τον Φεβρουάριο, όπου η έξαρση της μετάλλαξης «Ο», αλλά και ο χιονιάς, περιόρισαν την επιχειρηματική δραστηριότητα, ήρθε ο Φεβρουάριος, όπου τονώθηκε η ζήτηση, αλλά στο τέλος του συγκεκριμένου μήνα ξέσπασε η πολεμική σύρραξη στην Ουκρανία. Το αποτέλεσμα ήταν, εκεί που πήγε η αγορά να «ανασάνει», να βρίσκεται πάλι σε μια κατάσταση χειρότερη από αυτή των μνημονίων.
Ο κ. Παπαβασιλείου δεν φάνηκε καθόλου αισιόδοξος για το μέλλον της μέσης ελληνικής επιχείρησης, η οποία -λόγω και της χαμηλής πιστοληπτικής ικανότητάς της- δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την επιβίωσή της, αφού βρίσκεται αντιμέτωπη με τη χειρότερη ενεργειακή κρίση των τελευταίων ετών, γεγονός που μόνο διαχειρίσιμο δεν είναι, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πρόσθεσε δε ότι η εμπόλεμη κατάσταση την οποία βιώνουμε στην Ουκρανία δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει, καθώς κάθε πρόβλεψη σε αυτές τις περιπτώσεις είναι επισφαλής...
Δείτε την τοποθέτηση του κ. Πάρη Παπαβασιλείου μετά το 19.40: