Για πολλούς ανεξάρτητους οπτομέτρες, το branding είναι ο όλεθρος της ύπαρξής τους (ίσως ένας από τους πολλούς!). Το να προσδιορίσετε ποιος είστε ως επιχείρηση και, στη συνέχεια, να το μεταφράσετε με επιτυχία και οικονομικά στο κοινό σας, μπορεί να είναι ανυπέρβλητο καθήκον.
Γιατί το branding είναι τόσο σημαντικό
Για τον Mark Overton, διευθυντή της Ideology Consulting, μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμού και υλοποίησης μάρκετινγκ σε ανεξάρτητους οπτομέτρες, η σημασία του branding δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. «Πριν από δεκαπέντε χρόνια ήταν ωραία να μπω τη Δευτέρα το πρωί και να ανοίξω το ιατρείο, να εκκινήσω τον υπολογιστή και να δω μερικούς ασθενείς. Αυτό ήταν το μόνο που έπρεπε να κάνουμε. Όμως το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι πολύ διαφορετικό σήμερα. Υπάρχουν μεγάλοι και πολύ αποτελεσματικοί ανταγωνιστές που ακολουθούν το μερίδιο αγοράς σας. Αν δεν κάνετε τίποτα, θα σας δυσκολέψουν τα πράγματα».
Η Lynley Matthews, ιδιοκτήτρια του Matthews Eyecare, ενός κέντρου από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα στην Νέας Ζηλανδίας, λέει ότι η ισχυρή τοποθέτηση της επωνυμίας είναι απολύτως απαραίτητη. «Μια επωνυμία είναι η στενογραφία που χρησιμοποιούν οι πελάτες για να λαμβάνουν αποφάσεις. Η τοποθέτηση επωνυμίας σάς επιτρέπει να διαφοροποιείτε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές μεταφέροντας τις αξίες και την προσωπικότητα της εταιρείας σας. Ως ανεξάρτητη επιχείρηση οπτομετρίας, έχετε φήμη –είτε την καλλιεργείτε είτε όχι– επομένως μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια στρατηγική branding που μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε τον έλεγχο».
Μια ισχυρή στρατηγική branding μπορεί επίσης να προσθέσει στο τελικό αποτέλεσμα, λέει ο Matthews, καθώς θα βοηθήσει στην πλοήγηση στις αποφάσεις μάρκετινγκ που έχετε. «Σας βοηθά να προσελκύσετε ασθενείς που εκτιμούν αυτό που κάνετε, σε αντίθεση με το να ξοδεύετε πολλά χρήματα προσπαθώντας να προσελκύσετε όλους και οποιονδήποτε».
Ο Campbell Wiltshire, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης και μάρκετινγκ στον Independent Optometry Group, συμφωνεί με τον Matthews. «Καμία μεμονωμένη πρακτική δεν θα έχει ποτέ το ίδιο είδος κάλυψης ή ικανότητας μόχλευσης που έχει μια μεγάλη εταιρεία. Το κόλπο δεν είναι να προσπαθήσετε να ανταγωνιστείτε αυτό, αλλά να δημιουργήσετε τη δική σας προσωπικότητα, που θα έχει απήχηση στους ανθρώπους της κοινότητάς σας. Το πιο κρίσιμο μέρος της επωνυμίας για ανεξάρτητη οπτομετρία είναι η διασφάλιση ότι η επωνυμία ταιριάζει με αυτούς που κατέχουν και εργάζονται στο ιατρείο».
Βασικά στοιχεία ενός μεγάλου brand.
Κατά τη γνώμη του Overton, υπάρχουν τέσσερα στοιχεία που συνθέτουν μια επιτυχημένη μάρκα. «Πρέπει να είναι μοναδική, αναγνωρίσιμη, εύκολη στη χρήση και βιώσιμη». Για αυτόν, η συνέπεια είναι το κλειδί και ο Μάθιους συμφωνεί πλήρως.
«Το κοινό βομβαρδίζεται με μηνύματα», λέει ο Matthews. «Είναι υπερσυνδεδεμένοι μέσω ενός ψηφιακού κόσμου και το να "σπάσεις τον θόρυβο" μπορεί να είναι δύσκολο. Οι ασυνέπειες στα στοιχεία της επωνυμίας υπονομεύουν άμεσα τον αντίκτυπό τους. Έχοντας έναν οδηγό που καθορίζει τα πράγματα, όπως το πώς θα χρησιμοποιηθεί το λογότυπό σας, τα χρώματα που χρησιμοποιείτε και ο τόνος της φωνής, συμβάλλει στη συνοχή."
Η ευθυγράμμιση των προσδοκιών των ασθενών με την πραγματικότητα της πρακτικής σας είναι ζωτικής σημασίας, λέει ο Wiltshire. «Προσπαθήστε να δώσετε μια σαφή εντύπωση για το τι θα βιώσει ένας ασθενής όταν μπει στο ιατρείο. Η επωνυμία σας έχει να κάνει με το ποιοι είναι οι οπτομέτρες, ποιος είναι ο οπτικός.Εκτός από την προσωπικότητα του ιατρείου, θα πρέπει να συμβολίζει τα επίπεδα υπηρεσιών που θα λάβει ο ασθενής. Εάν η επωνυμία σας προσφέρεται για εξαιρετικές υπηρεσίες και υπέροχους ανθρώπους, συμβάλλει πολύ στη μεγιστοποίηση της αξίας σας στην τοπική κοινότητα».
Πρόκειται για το ισχυρότερο εργαλείο στα χέρια των οπτικών ! Η βιτρίνα του καταστήματός σας προσφέρει την πρώτη επαφή με τα προϊόντα σας, ενισχύει τη δύναμή τους και είναι εκείνο το σημείο που μαγνητίζει και προσελκύει τους περαστικούς ! Η εταιρία ΣΥΚΑΡΑΣ σας δίνει τη δυνατότητα να ανανεώσετε τη βιτρίνα σας με τρόπο που να κλέβει τις εντυπώσεις και να δημιουργείται ένα ζεστό αποτέλεσμα.
Επιλέγοντας τις προτάσεις της Silhouette η βιτρίνα σας αποκτά ένα απαλό και ρευστό σχήμα που θυμίζει σύννεφα ή κύματα προσφέροντας έτσι μια αίσθηση ελαφρότητας. Οι σκελετοί μοιάζουν να αιωρούνται και η μορφή τους αλλάζει ανάλογα με την γωνία από την οποία τους κοιτάζετε. Από μπροστά το σχέδιό τους στηρίζεται σε ίσιες και ομοιόμορφες γραμμές ενώ από το πλάι οι ίδιες γραμμές μοιάζουν κυρτές και στρογγυλές. Σε συνδυασμό με τα μοναδικά POPMaterial της Silhouette καιshopinshop έπιπλα όπως stands και specialsolutions που μπορείτε να βρείτε μέσα από εμάς το κατάστημά σας λαμβάνει μια αρμονική εικόνα που δύσκολα μένει απαρατήρητη !
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Η διακόσμηση προσαρμόζεται ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματός σας.
# Try it. Wear it. Love it.
Aποκλειστική διάθεση:
Ευριπίδου 6 10559 Αθήνα Τ: 210 32 50 101-2, 210 32 45 530 Ε: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. www.sicaras.gr
Η ACUVUE®σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε τον κόσμο διαφορετικά, να ζήσετε χωρίς συμβιβασμούς και να προκαλέσετε το κατεστημένο. Δεσμευόμαστε για βιώσιμες λύσεις που σας βοηθούν να βλέπετε τον κόσμο και διασφαλίζουν ότι είναι ένα μέρος που αξίζει να βλέπετε.
Η ACUVUE® είναι αφοσιωμένη στο να δίνεται προτεραιότητα στον πλανήτη και στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους μας. Αυτό σημαίνει υψηλής ποιότητας προϊόντα, κατασκευασμένα με υπευθυνότητα για την προστασία του πλανήτη, τα οποία ταυτόχρονα προσφέρουν την ποιότητα όρασης, την ευκολία και την άνεση που γνωρίζετε και αγαπάτε.
Θέλουμε να κάνουμε μια θετική διαφορά ελαχιστοποιώντας την επίδρασή μας στο κλίμα, αντιμετωπίζοντας τα απόβλητα και προστατεύοντας τον φυσικό μας κόσμο. Κάνουμε ένα ταξίδι και είμαστε ενθουσιασμένοι που σας έχουμε μαζί μας!
Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τα βασικά ζητήματα που μας επηρεάζουν όλους, από τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην παραγωγή του ACUVUE® OASYS 1-Day (πακέτο 90 τμχ.) κατά 12%1 έως την περικοπή του αποτυπώματος άνθρακα της μεταφοράς των φακών επαφής κατά 13% με μετάβαση από την αεροπορική στη θαλάσσια μεταφορά2 και τη μείωση του χαρτιού που χρησιμοποιείται στη συσκευασία των φακών επαφής ACUVUE® OASYS 1-Day (πακέτο 90 τμχ.) κατά 60% (για προϊόν που έχει παραχθεί στις ΗΠΑ).3 Επιπλέον, στην παραγωγική μας διεργασία, το 90% των αχρησιμοποίητων υλικών ανακυκλώνονται στις εγκαταστάσεις παραγωγής της ACUVUE®.4
Όμως δεν σταματά εδώ. Είμαστε υπερήφανοι που τα προϊόντα μας απέκτησαν παγκόσμια αναγνώριση βιωσιμότητας, όπως οι φακοί επαφής ACUVUE® OASYS 1-Day που ανακηρύχθηκαν Προϊόν της Χρονιάς από το Πρόγραμμα Environmental Leader το 2017 για τη βιώσιμη συσκευασία.5 Ολόκληρη η συσκευασία των φακών επαφής μας (κουτί και φυλλάδιο) έχει λάβει πιστοποίηση είτε από το Συμβούλιο Διαχείρισης Δασών (FSC), το Πρόγραμμα για την Προώθηση της Δασικής Πιστοποίησης (PEFC) ή την Πρωτοβουλία για την Αειφόρο Δασοκομία (SFI).6
Θα συνεχίσουμε να απαιτούμε περισσότερα από τους εαυτούς μας, καθώς καταβάλλουμε προσπάθειες για το όραμά μας για τη βιωσιμότητα στο μέλλον και για τη δημιουργία ενός πιο υγιούς πλανήτη.
Δεσμευόμαστε επίσης για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα και την προστασία των υδάτινων πόρων με:
Εξοικονόμηση 42.000 τόνων CO2 ανά έτος μέσω των πρωτοβουλιών ανανεώσιμης ενέργειας και ενεργειακής απόδοσης, γεγονός που ισοδυναμεί με την απόσυρση 9.074 αυτοκινήτων από τους δρόμους.7
Εισαγωγή 100% ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας από τον άνεμο στην εγκατάσταση παραγωγής στο Limerick της Ιρλανδίας.8
Περιορισμό της χρήσης του νερού μέσω βιώσιμων αλλαγών στην παραγωγή μας.
Ενεργή παρότρυνση όλων των χρηστών των φακών επαφής ACUVUE® να μην απορρίπτουν τους φακούς στην τουαλέτα.
Και δεν σταματά εδώ. Έως το 2025, δεσμευόμαστε για τη χρήση 100% του ηλεκτρικού ρεύματος που χρειαζόμαστε από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας σε όλες τις διαδικασίες μας έως το 2030. 9
1. JJVDataonFile 2021. Αξιώσεις μείωσης ενέργειας και αερίων θερμοκηπίου για το ACUVUE® OASYS 1-Day (90 τμχ.)
2. JJV Data on File 2020. Έργο από τον Αέρα στον Ωκεανό.
6. JJV Data on File 2021. Τεκμηρίωση δεδομένων για αξίωση πιστοποίησης χάρτινης συσκευασίας.
7. JJV Data on File 2021. Τεκμηρίωση δεδομένων για έργα ενεργειακής απόδοσης και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις εγκαταστάσεις παρασκευής φακών επαφής της ACUVUE® στις ΗΠΑ και την Ιρλανδία.
8. JJV Data on File 2020. Στατιστικά στοιχεία βιωσιμότητας για την παρασκευή φακών επαφής ACUVUE®.
Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και ανάγκη ανανέωσης της εταιρικής της ταυτότητας, η εταιρεία Optofix προχώρησε σε διαγωνισμό για τον σχεδιασμό του νέου της λογοτύπου δίνοντας την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη διαδικασία μαθητές και μαθήτριες της Α΄& Β΄τάξης της ειδικότητας Γραφικών Τεχνών-Ηλεκτρονικής Σχεδίασης Εντύπου της 2η ΕΠΑΣ Μαθητείας Θεσσαλονίκης - ΔΥΠΑ.
Η συμμετοχή στον διαγωνισμό ξεπέρασε τις προσδοκίες της διοίκησης και διακρίθηκαν αρκετοί λογότυποι. Αυτός που ξεχώρισε ήταν ο λογότυπος της μαθήτριας Χριστίνας Τζέλη, ο οποίος και τελικά επιλέχθηκε από την εταιρεία, εκφράζοντας την αλλαγή στη νέα εποχή, ταυτόχρονα με το ανανεωμένο της website και το όραμά της για μια σύγχρονη επιχειρηματικότητα στον κλάδο των οπτικών.
Με αυτή της την ενέργεια η Optofix θέλει να τονίσει ότι δίνει ίσες ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους να προσφέρουν και να νιώθουν ικανοποίηση και αυτοπεποίθηση για την προσπάθειά τους, χωρίς δισταγμό, στην ανάδειξη της δημιουργικότητας.
Η Optofix ευχαριστεί τη διευθύντρια της Σχολής Αγγελική Φιλιππίδου και τον υπεύθυνο της ειδικότητας Θεόδωρο Πιτουρά, καθώς και τον καθηγητή Θεόφιλο Στουπιάδη.
H NEA ΟΠΤΙΚΗ Α.Ε., με μεγάλη χαρά, στηρίζει τον Μη Κυβερνητικό «Οργανισμό Σκύλοι Οδηγοί Λάρα-Lara Guide Dog School» στο πολύτιμο έργο που πράττει βελτιώνοντας τη ζωή των ανθρώπων με απώλεια όρασης!
Η ανάγκη εκμάθησης κινητικότητας και προσανατολισμού με λευκό μπαστούνι είναι μεγάλη στην περιφέρεια, καθώς η πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι μέχρι και σήμερα «αστικοκεντρική» (συνολικά 8 εκπαιδευτές συγκεντρωμένοι σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Πάτρα). Αρκετοί τυφλοί ενηλικιώνονται και συνεχίζουν τη ζωή τους εξαρτημένοι από έναν συνοδό. Τα μαθήματα κινητικότητας τους προσφέρουν την πολυπόθητη αυτονομία με σκοπό να καταργήσουν την απομόνωση και τον αποκλεισμό που υφίστανται.
Η εκπαιδεύτρια Λίνα Καλλέ, η οποία έχει αναλάβει την εκπαίδευση των τυφλών, αναφέρει σχετικώς: «Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων με λευκό μπαστούνι ένας άνθρωπος με οπτική βλάβη μαθαίνει να αποδέχεται την κατάστασή του, να προσανατολίζεται στο περιβάλλον, διδάσκεται τεχνικές λευκού μπαστουνιού, εξερεύνηση γνωστού και άγνωστου χώρου, εντοπισμό βλεπόντων στο δρόμο και επικοινωνία μαζί τους, εξοικείωση με γνωστές διαδρομές κ.ά.».
Η εκπαίδευση στην κινητικότητα και τον προσανατολισμό αφορά και παιδιά όλων των ηλικιών, με τη μορφή της πρώιμης παρέμβασης από τη διάγνωση της οπτικής βλάβης και έπειτα, με γνώμονα και την εκπαίδευση της οικογένειας.
Οι ωφελούμενοι του προγράμματος εντοπίστηκαν μέσω επικοινωνίας της Σχολής Λάρα με τον Σύλλογο Τυφλών και Φίλων Ηπείρου «Ελπίδα», ο οποίος εδρεύει στην Άρτα, και είναι στην πλειονότητά τους παιδιά, αν και συμμετέχουν και ενήλικες. Όλοι οι ωφελούμενοι μένουν όλοι στην Άρτα, στα Ιωάννινα και στη Λευκάδα.