Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η δέσμευση μεταξύ των επαγγελματιών οφθαλμικής φροντίδας (ECP) που χρησιμοποιούν τους πόρους του Myopia Profile έχει αυξηθεί σημαντικά μετά τη συνεργασία με την EssilorLuxottica για τη δημιουργία και την κοινή χρήση εκπαιδευτικών εργαλείων.

Το Myopia Profile και η EssilorLuxottica δήλωσαν ότι σημειώθηκε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας» τον τελευταίο χρόνο μεταξύ των ECP και τετραπλάσια αύξηση των αναζητήσεων από μέλη του κοινού.

Η Δρ Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile, δήλωσε: «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. '

Σχεδιάστηκε μια σειρά από podcast σχετικά με την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές αρχές για το ξεκίνημα στην παροχή υπηρεσιών σε οπτικές πρακτικές.

Η Olga Prenat, επικεφαλής ιατρικού μάρκετινγκ, επαγγελματικών σχέσεων και εκπαίδευσης φροντίδας της όρασης στην EssilorLuxottica, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τέτοια πρόοδο από τη συνεργασία μας με το Myopia Profile, έναν οργανισμό που μοιράζεται το όραμά μας για το μέλλον, για να ενθαρρύνει περισσότερη υιοθέτηση λύσης ελέγχου της μυωπίας, συμβάλλοντας στην καλύτερη όραση και υγεία των ματιών για τα παιδιά».

Πηγή https://www.opticianonline.net/news/increase-in-searches-for-myopia

 

Η ομάδα του Lenshop κέρδισε το διαγωνισμό καλύτερης βιτρίνας (γιορτάζοντας τα 20 χρόνια της Etnia Barcelona) και
επισκέφτηκε τη Βαρκελώνη για να δει από κοντά όλη τη διαδικασία παραγωγής και
τη φιλοσοφία πίσω από τους μοναδικούς σκελετούς της εταιρίας.

tumblr 2d496e5ec7729334dac8e1c662a42533 c722ce7a 540
Η ομάδα τους, δημιουργεί κάθε χρόνο υπέροχους σκελετούς με ένα μοναδικό συνδυασμό χρωμάτων
πάντα με την υπογραφή και την εγγύηση της Etnia Barcelona.

tumblr d7b11a42423551d648d05868afd866c2 3d5ce9d6 540

Η αγάπη τους και η αφοσίωση τους σε αυτό που κάνουν, τους βοηθάει κάθε χρόνο να εξελίσσονται και
να μας εκπλήσσουν με τη δημιουργίες τους καθώς και με το παντρεύουν αρμονικά ιδιαίτερους σχεδιασμούς
με εκκεντρικά χρώματα και την απαράμιλλη ποιότητα της Etnia Barcelona.

Διαβάστε περισσότερα: https://lenshop.gr/post/274-LenshopEtnia-Barcelona-diagonismos-kalyteris-bitrinas



Η αναγνώριση νέων δυνατοτήτων είναι μέρος του Empowered by Lightness και της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, παίρνουμε στα σοβαρά την ευθύνη που έχουμε απέναντι στον πλανήτη. Στη Silhouette υπάρχει ένα ξεκάθαρο όραμα για το μέλλον – Empowered by Lightness, σε ο,τι και αν κάνουμε και ιδιαίτερα σε ο,τι αφορά τη βιωσιμότητα. Επιθυμία μας είναι να γίνουμε πρωτοπόροι στην βιώσιμη καινοτομία και να είμαστε πάντα εναρμονισμένοι με την προστασία του περιβάλλοντος.

im1Ωστόσο δεν σταματάμε εδώ. Οι εναπομείναντες ποσότητες CO2 αντισταθμίζονται με πρωτοβουλίες που έχουν επικυρωθεί από τη μη κυβερνητική οργάνωση Gold Standard Foundation, που προσφέρει ηλιακή ενέργεια στον Νότο. Πρόκειται για ένα project που συμβάλει στην ποιότητα του αέρα και τις συνθήκες διαβίωσης, καθώς επίσης τις ευκαιρίες απασχόλησης.

Ως ηγέτες της αγοράς έχουμε την ευκαιρία να διαμορφώσουμε ενεργά το μέλλον και να ενθαρρύνουμε τους συνεργάτες και λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη να βρίσκονται πάντα σε αφύπνιση, να αμφισβητούν και να υπερασπίζονται τις αλλαγές με θάρρος και αποφασιστικότητα. Μόνο έτσι μπορούμε να μετατρέψουμε τα οράματά μας σε πραγματικότητα.

Το Empowered by Lightness βρίσκεται στην καρδιά της Silhouette

Μπορείς να συμβάλεις και εσύ στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου κόσμου επενδύοντας στα προϊόντα μας

Αποκλειστική διάθεση:

sicaras logoΕυριπίδου 6 10559 Αθήνα
Τ: 210 32 50 101-2, 210 32 45 530
Ε: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.sicaras.gr

Η EssilorLuxottica εξαγόρασε το υπόλοιπο 50% της εταιρείας οφθαλμικών φακών Kibbutz Shamir που δεν κατείχε.

Πριν από τη συγχώνευσή της με τη Luxottica, η Essilor απέκτησε το 50% των μετοχών της Shamir έναντι 130 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2011. Οι όροι της τελευταίας συναλλαγής δεν γνωστοποιήθηκαν. Μια επιστολή προς βασικούς πελάτες από τη Shamir που αναφέρθηκε σε διεθνή μέσα εμπορίου αποκάλεσε την τελευταία συναλλαγή ένα εκπληκτικό ορόσημο. «Τώρα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε μοναδικές ευκαιρίες για την ενίσχυση των συμπληρωματικών δικτύων διανομής, των γνωστών εμπορικών σημάτων και των κορυφαίων οπτικών προϊόντων και λύσεών μας… Μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να ενισχύουμε τη συνεργασία μεταξύ των εμπορικών μας ομάδων και των ομάδων Ε&Α για να αξιοποιήσουμε τομείς αριστείας και να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε την παρουσία της Shamir στην αγορά».

Η Shamir ιδρύθηκε το 1972 και σήμερα δραστηριοποιείται σε 23 χώρες, μέσω 18 διεθνών οπτικών εργαστηρίων, και απασχολεί περισσότερους από 2.500 υπαλλήλους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Shamir Optical, Yagen Moshe, θα συνεχίσει να ηγείται της εταιρείας και θα αναφέρεται απευθείας στον διευθύνοντα σύμβουλο της EssilorLuxottica, Francesco Milleri. «Η Shamir έχει μια πολύ αναγνωρίσιμη εταιρική κουλτούρα με μια ισχυρή οικογενειακή αίσθηση και μια προσωπική επαφή που ένιωθαν οι πελάτες μας εδώ και δεκαετίες – η προσέγγισή μας θα παραμείνει η ίδια», δήλωσε ο Moshe στο Vision Monday.

Πηγή:https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/essilorluxottica-buys-shamir-outright/

Για πολλούς ανεξάρτητους οπτομέτρες, το branding είναι ο όλεθρος της ύπαρξής τους (ίσως ένας από τους πολλούς!). Το να προσδιορίσετε ποιος είστε ως επιχείρηση και, στη συνέχεια, να το μεταφράσετε με επιτυχία και οικονομικά στο κοινό σας, μπορεί να είναι ανυπέρβλητο καθήκον.

Γιατί το branding είναι τόσο σημαντικό

Για τον Mark Overton, διευθυντή της Ideology Consulting, μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμού και υλοποίησης μάρκετινγκ σε ανεξάρτητους οπτομέτρες, η σημασία του branding δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. «Πριν από δεκαπέντε χρόνια ήταν ωραία να μπω τη Δευτέρα το πρωί και να ανοίξω το ιατρείο, να εκκινήσω τον υπολογιστή και να δω μερικούς ασθενείς. Αυτό ήταν το μόνο που έπρεπε να κάνουμε. Όμως το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι πολύ διαφορετικό σήμερα. Υπάρχουν μεγάλοι και πολύ αποτελεσματικοί ανταγωνιστές που ακολουθούν το μερίδιο αγοράς σας. Αν δεν κάνετε τίποτα, θα σας δυσκολέψουν τα πράγματα».

Η Lynley Matthews, ιδιοκτήτρια του Matthews Eyecare, ενός κέντρου από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα στην Νέας Ζηλανδίας, λέει ότι η ισχυρή τοποθέτηση της επωνυμίας είναι απολύτως απαραίτητη. «Μια επωνυμία είναι η στενογραφία που χρησιμοποιούν οι πελάτες για να λαμβάνουν αποφάσεις. Η τοποθέτηση επωνυμίας σάς επιτρέπει να διαφοροποιείτε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές μεταφέροντας τις αξίες και την προσωπικότητα της εταιρείας σας. Ως ανεξάρτητη επιχείρηση οπτομετρίας, έχετε φήμη –είτε την καλλιεργείτε είτε όχι– επομένως μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια στρατηγική branding που μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε τον έλεγχο».

Μια ισχυρή στρατηγική branding μπορεί επίσης να προσθέσει στο τελικό αποτέλεσμα, λέει ο Matthews, καθώς θα βοηθήσει στην πλοήγηση στις αποφάσεις μάρκετινγκ που έχετε. «Σας βοηθά να προσελκύσετε ασθενείς που εκτιμούν αυτό που κάνετε, σε αντίθεση με το να ξοδεύετε πολλά χρήματα προσπαθώντας να προσελκύσετε όλους και οποιονδήποτε».

Ο Campbell Wiltshire, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης και μάρκετινγκ στον Independent Optometry Group, συμφωνεί με τον Matthews. «Καμία μεμονωμένη πρακτική δεν θα έχει ποτέ το ίδιο είδος κάλυψης ή ικανότητας μόχλευσης που έχει μια μεγάλη εταιρεία. Το κόλπο δεν είναι να προσπαθήσετε να ανταγωνιστείτε αυτό, αλλά να δημιουργήσετε τη δική σας προσωπικότητα, που θα έχει απήχηση στους ανθρώπους της κοινότητάς σας. Το πιο κρίσιμο μέρος της επωνυμίας για ανεξάρτητη οπτομετρία είναι η διασφάλιση ότι η επωνυμία ταιριάζει με αυτούς που κατέχουν και εργάζονται στο ιατρείο».

Βασικά στοιχεία ενός μεγάλου brand.

Κατά τη γνώμη του Overton, υπάρχουν τέσσερα στοιχεία που συνθέτουν μια επιτυχημένη μάρκα. «Πρέπει να είναι μοναδική, αναγνωρίσιμη, εύκολη στη χρήση και βιώσιμη». Για αυτόν, η συνέπεια είναι το κλειδί και ο Μάθιους συμφωνεί πλήρως.

«Το κοινό βομβαρδίζεται με μηνύματα», λέει ο Matthews. «Είναι υπερσυνδεδεμένοι μέσω ενός ψηφιακού κόσμου και το να "σπάσεις τον θόρυβο" μπορεί να είναι δύσκολο. Οι ασυνέπειες στα στοιχεία της επωνυμίας υπονομεύουν άμεσα τον αντίκτυπό τους. Έχοντας έναν οδηγό που καθορίζει τα πράγματα, όπως το πώς θα χρησιμοποιηθεί το λογότυπό σας, τα χρώματα που χρησιμοποιείτε και ο τόνος της φωνής, συμβάλλει στη συνοχή."

Η ευθυγράμμιση των προσδοκιών των ασθενών με την πραγματικότητα της πρακτικής σας είναι ζωτικής σημασίας, λέει ο Wiltshire. «Προσπαθήστε να δώσετε μια σαφή εντύπωση για το τι θα βιώσει ένας ασθενής όταν μπει στο ιατρείο. Η επωνυμία σας έχει να κάνει με το ποιοι είναι οι οπτομέτρες, ποιος είναι ο οπτικός.Εκτός από την προσωπικότητα του ιατρείου, θα πρέπει να συμβολίζει τα επίπεδα υπηρεσιών που θα λάβει ο ασθενής. Εάν η επωνυμία σας προσφέρεται για εξαιρετικές υπηρεσίες και υπέροχους ανθρώπους, συμβάλλει πολύ στη μεγιστοποίηση της αξίας σας στην τοπική κοινότητα».

Πηγή:https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/branding-on-a-budget/