Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Η σημασία ενός σχεδίου ανθρώπινου δυναμικού

Φανταστείτε πώς θα ευδοκιμούσε η επιχείρησή σας εάν κάθε υπάλληλος ήταν κορυφαίος, με κίνητρο και αφοσιωμένος στο να κάνει το καλύτερο δυνατό και αν ταίριαζε ιδανικά με την κουλτούρα που φιλοδοξείτε. Αυτό δεν είναι ένα όνειρο αδύνατο . Mε λίγη διορατικότητα και προσεκτικό σχεδιασμό, μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Πυλώνας κάθε επιτυχημένης επιχείρησης είναι η επαγγελματική διαχείριση των εργαζομένων της.

Η απόκτηση κορυφαίων επιδόσεων από καθεμία από την ομάδα σας απαιτεί καλή κατανόηση των παραγόντων της – ποια πράγματα στο χώρο εργασίας σας πατούν τα κουμπιά τους, τι θέλουν από εσάς και ποιο περιβάλλον θα τους επιτρέψει να ανθίσουν; Πώς λοιπόν αποκτάτε αυτή την κατανόηση;

Βελτιώστε την εμπειρία των εργαζομένων

Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος εργαζόμενος ρίξει το βλέμμα του στη αγγελία εργασίας, η εμπειρία του ξεκινά. Από τη διαδικασία αίτησης έως τη λήψη επικοινωνίας σχετικά με το ρόλο, τη συνέντευξη, τις διαπραγματεύσεις για την αμοιβή και τους όρους, την προσφορά, τη συζήτηση σχετικά με την ημερομηνία έναρξης, τη διαδικασία επιβίβασης και την εισαγωγή, στη συνέχεια την καθημερινή εργασία και την εμπειρία των εργαζομένων τους.                                        Ελέγξτε όλα τα συστήματα, τις διαδικασίες και τις πρωτοβουλίες των ανθρώπων σας για να δείτε εάν βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία των εργαζομένων. Ίσως χρειαστεί να εισαγάγετε νέα ή να βελτιώσετε τα τρέχοντα συστήματα ή να κάνετε κάποιες μεγάλες αλλαγές.

Lift engagement

Η δέσμευση είναι βασική προτεραιότητα για κάθε εργοδότη. Δεν αφορά μόνο την παροχή ουσιαστικής εργασίας που γίνεται κατανοητή και απολαμβανόμενη από κάθε εργαζόμενο, αλλά περιλαμβάνει επίσης ολόκληρη την κουλτούρα του οργανισμού σας και το πώς νιώθεις να είσαι μέρος της.

Δημιουργήστε ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι θέλουν να συμμετέχουν και να δεσμεύονται

Μάθετε τι θέλουν οι υπάλληλοί σας από τον χώρο εργασίας τους και τι νιώθουν όταν εργάζονται για εσάς. Κάνετε αυτό μέσω ενός συνδυασμού σύντομων, απότομων ερευνών δέσμευσης και συζήτησης. Αγκαλιάστε τις προτάσεις τους, εφαρμόστε διορθώσεις για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους και μετά αξιολογήστε ξανά τα συναισθήματά τους.

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς τι πρέπει να γίνει, αλλά στη φασαρία της καθημερινής δουλειάς, οι ενέργειες που απαιτούνται συχνά θάβονται κάτω από τις καθημερινές επιχειρησιακές κρίσεις. Ο μόνος τρόπος για να το ξεπεράσετε και να ολοκληρώσετε την προσπάθειά σας να κάνετε την ομάδα σας το καλύτερο που μπορεί είναι να έχετε ένα σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού.

Το απολύτως απαραίτητο σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού

Ένα σαφές και επικοινωνιακό σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της εμπειρίας των εργαζομένων. Ανυψώνει το ηθικό και το κίνητρο και διαβεβαιώνει το προσωπικό σας ότι τα εκτιμάτε – όλα είναι βασικά για τη διατήρηση καλών ανθρώπων. Δίνει επίσης κατεύθυνση και επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση όλων των πτυχών του HR που επηρεάζουν την επιχείρησή σας.Ο καθορισμός του τρόπου με τον οποίο θα βελτιώσετε την οργανωσιακή σας κουλτούρα με απλό και πρακτικό τρόπο, σας δίνει στόχους, προθεσμίες και έναν τρόπο μέτρησης της προόδου σας.

Ένα σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού συνήθως περιλαμβάνει:

Βασικοί επιχειρηματικοί στόχοι

Μια συνολική στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού

Προσδιορισμός των βασικών τομέων HR στην επιχείρησή σας που θα υποστηρίξουν την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων. Για παράδειγμα, στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού, στρατολόγηση, επικοινωνία, δέσμευση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ηγεσίας, διαχείριση απόδοσης, πολιτισμός, πολιτικές ανθρώπινου δυναμικού, τεκμηρίωση ανθρώπινου δυναμικού, προγραμματισμός πόρων, αμοιβές

Ένας στόχος που σχετίζεται με καθεμία από τις προσδιορισμένες περιοχές

Δράσεις προτεραιότητας που πρέπει να γίνουν

Ανατεθειμένες ευθύνες

Οι προθεσμίες διαμορφώθηκαν σε ένα χρονοδιάγραμμα

Επικοινωνία σχεδίου ανθρώπινου δυναμικού

Ένα επιτυχημένο σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού είναι αυτό που ενσωματώνεται στη μηνιαία ανασκόπηση των βασικών δεικτών επιχειρηματικής επιτυχίας. Με αυτόν τον τρόπο, τα βασικά στοιχεία δράσης HR παρακολουθούνται, μετρώνται και τελειοποιούνται. Γίνονται επίσης μέρος της επιχειρηματικής σας κουλτούρας, καθώς συνδέονται με άλλους βασικούς δείκτες επιτυχίας, είναι ένα από τα συνηθισμένα θέματα στις συναντήσεις διαχείρισης και αποτελούν τα κορυφαία θέματα δράσης. Αυτή η αυξημένη εστίαση στο ανθρώπινο δυναμικό δεν θα χαθεί στους υπαλλήλους σας και η κουλτούρα που οραματίζεστε θα αποκτήσει έλξη.

Με ένα σταθερό σχέδιο HR θα είστε έτοιμοι να ανταποκριθείτε σε όλες τις προκλήσεις ανθρώπινου δυναμικού και να εξασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας. Με το 2023 να σας φανερώνει, ποια καλύτερη στιγμή για να αναπτύξετε το σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού σας από τώρα;

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/the-importance-of-an-hr-plan/

Φωτό hr

Η EssilorLuxottica και το Myopia Profile συνεχίζουν τη συνεργασία τους για την αντιμετώπιση της αυξανόμενης ανάγκης για βέλτιστη πρακτική διαχείρισης μυωπίας μεταξύ των οπτομετρών για να σταματήσει η παγκόσμια αύξηση του επιπολασμού της μυωπίας σε παιδιά και εφήβους.

Η συνεργασία έχει ήδη ενισχύσει τη δέσμευση των επαγγελματιών με τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Myopia Profile, δήλωσε η Dr Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile. Το Myopia Profile σημείωσε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας».

«Υπήρξε μια κολοσσιαία αύξηση της δέσμευσης με τις ψηφιακές μας πλατφόρμες από τότε που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την EssilorLuxottica», δήλωσε η Δρ Gifford. «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. Υπάρχει σίγουρα μια δίψα για γνώση και πληροφορίες σχετικά με τους φακούς γυαλιών που ελέγχουν τη μυωπία και στοχεύουμε να προσφέρουμε περισσότερα από αυτά μέσω της συνεργασίας μας με την EssilorLuxottica».

Οι συνεργάτες είπαν ότι θα κυκλοφορήσουν μια σειρά podcast που θα καλύπτει την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές πρακτικές για να ξεκινήσετε τη διαχείριση της παιδικής μυωπίας. Τα 10 επεισόδια του podcast θα επικεντρωθούν σε πρακτικές συμβουλές για τους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας και θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην πλατφόρμα ανοιχτής μάθησης της EssilorLuxottica, Leonardo.

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/myopia-profile-and-essilorluxottica-renew-partnership/

 

Ο Όμιλος Rodenstock πουλά την επιχείρηση γυαλιών του στην ιταλική εταιρεία σκελετών De Rigo, καθώς η γερμανική εταιρεία εντείνει την εστίασή της στην τεχνολογία οφθαλμικών φακών.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2023, με τον γενικό διευθυντή της Rodenstock Australia, κ. Tim McCann, να δηλώνει ότι η εταιρεία θα διασφαλίσει την ομαλή μετάβαση των γυαλιών Porsche Design και των σκελετών με την επωνυμία Rodenstock στα χέρια της De Rigo's Australia and New.

Τιμ ΜακΚαν

Η De Rigo περιγράφεται ως ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς οικογενειακής ιδιοκτησίας στον σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή γυαλιών υψηλής ποιότητας.

«Για τους Αυστραλούς πελάτες μας, θα διασφαλίσουμε ότι όλα θα πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν πιο ομαλά και εργαζόμαστε για την οικοδόμηση μιας πραγματικά στενής σχέσης μεταξύ της Rodenstock και της De Rigo σε τοπικό επίπεδο».

Η γενική διευθύντρια της De Rigo Vision Australia, κα Angelina Chee, πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που έχουμε αυτές τις κορυφαίες, ποιοτικές μάρκες γυαλιών έτοιμες να ενταχθούν στο χαρτοφυλάκιο μας και να συνεργαστούμε με τη Rodenstock για τη μετάβαση».

Οι σκελετοί γυαλιών αποτελούν μέρος της επιχείρησης Rodenstock από την ίδρυσή της το 1877. Ο McCann είπε ότι ο ιδρυτής της εταιρείας Josef Rodenstock σχεδίασε τον αρχικό σκελετό που ήταν το πρώτο κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας προϊόν του είδους του στον κόσμο

 

 Πηγή https://www.insightnews.com.au/rodenstock-selling-eyewear-business-to-de-rigo-vision-s-p-a/

 

Οι βρετανικές εταιρείες γυαλιών International Eyewear και Inspecs συγχωνεύτηκαν για να παρουσιάσουν περισσότερες μάρκες και να βελτιώσουν την παροχή υπηρεσιών.

Το χαρτοφυλάκιο επωνυμιών της Inspecs περιλαμβάνει Superdry, O'Neill, Caterpillar, Radley και βιώσιμες μάρκες όπως η Botaniq Eyewear, ενώ τώρα προστίθενται οι συλλογές της International Eyewear, συμπεριλαμβανομένων των Hero For Men, Puccini, Episode και Eyestuff.

Ο Steve Tulba, διευθύνων σύμβουλος της Inspecs, δήλωσε: «Μέσω του συνδυασμού των βασικών τομέων εστίασής μας, θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας μια ισχυρότερη και πιο αποτελεσματική υπηρεσία, προσφέροντάς τους ένα ευρύτερο φάσμα ποιοτικών προϊόντων γυαλιών και λύσεων για τις απαιτήσεις τους. Ως μεγαλύτερη και πιο διαφοροποιημένη επιχείρηση, έχουμε τώρα μια ισχυρότερη πλατφόρμα για να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας στην ανεξάρτητη αγορά γυαλιών του Ηνωμένου Βασιλείου».

 Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/british-eyewear-merger/