Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η EssilorLuxottica και το Myopia Profile συνεχίζουν τη συνεργασία τους για την αντιμετώπιση της αυξανόμενης ανάγκης για βέλτιστη πρακτική διαχείρισης μυωπίας μεταξύ των οπτομετρών για να σταματήσει η παγκόσμια αύξηση του επιπολασμού της μυωπίας σε παιδιά και εφήβους.

Η συνεργασία έχει ήδη ενισχύσει τη δέσμευση των επαγγελματιών με τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Myopia Profile, δήλωσε η Dr Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile. Το Myopia Profile σημείωσε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας».

«Υπήρξε μια κολοσσιαία αύξηση της δέσμευσης με τις ψηφιακές μας πλατφόρμες από τότε που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την EssilorLuxottica», δήλωσε η Δρ Gifford. «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. Υπάρχει σίγουρα μια δίψα για γνώση και πληροφορίες σχετικά με τους φακούς γυαλιών που ελέγχουν τη μυωπία και στοχεύουμε να προσφέρουμε περισσότερα από αυτά μέσω της συνεργασίας μας με την EssilorLuxottica».

Οι συνεργάτες είπαν ότι θα κυκλοφορήσουν μια σειρά podcast που θα καλύπτει την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές πρακτικές για να ξεκινήσετε τη διαχείριση της παιδικής μυωπίας. Τα 10 επεισόδια του podcast θα επικεντρωθούν σε πρακτικές συμβουλές για τους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας και θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην πλατφόρμα ανοιχτής μάθησης της EssilorLuxottica, Leonardo.

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/myopia-profile-and-essilorluxottica-renew-partnership/

 

Ο Όμιλος Rodenstock πουλά την επιχείρηση γυαλιών του στην ιταλική εταιρεία σκελετών De Rigo, καθώς η γερμανική εταιρεία εντείνει την εστίασή της στην τεχνολογία οφθαλμικών φακών.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2023, με τον γενικό διευθυντή της Rodenstock Australia, κ. Tim McCann, να δηλώνει ότι η εταιρεία θα διασφαλίσει την ομαλή μετάβαση των γυαλιών Porsche Design και των σκελετών με την επωνυμία Rodenstock στα χέρια της De Rigo's Australia and New.

Τιμ ΜακΚαν

Η De Rigo περιγράφεται ως ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς οικογενειακής ιδιοκτησίας στον σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή γυαλιών υψηλής ποιότητας.

«Για τους Αυστραλούς πελάτες μας, θα διασφαλίσουμε ότι όλα θα πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν πιο ομαλά και εργαζόμαστε για την οικοδόμηση μιας πραγματικά στενής σχέσης μεταξύ της Rodenstock και της De Rigo σε τοπικό επίπεδο».

Η γενική διευθύντρια της De Rigo Vision Australia, κα Angelina Chee, πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που έχουμε αυτές τις κορυφαίες, ποιοτικές μάρκες γυαλιών έτοιμες να ενταχθούν στο χαρτοφυλάκιο μας και να συνεργαστούμε με τη Rodenstock για τη μετάβαση».

Οι σκελετοί γυαλιών αποτελούν μέρος της επιχείρησης Rodenstock από την ίδρυσή της το 1877. Ο McCann είπε ότι ο ιδρυτής της εταιρείας Josef Rodenstock σχεδίασε τον αρχικό σκελετό που ήταν το πρώτο κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας προϊόν του είδους του στον κόσμο

 

 Πηγή https://www.insightnews.com.au/rodenstock-selling-eyewear-business-to-de-rigo-vision-s-p-a/

 

Οι βρετανικές εταιρείες γυαλιών International Eyewear και Inspecs συγχωνεύτηκαν για να παρουσιάσουν περισσότερες μάρκες και να βελτιώσουν την παροχή υπηρεσιών.

Το χαρτοφυλάκιο επωνυμιών της Inspecs περιλαμβάνει Superdry, O'Neill, Caterpillar, Radley και βιώσιμες μάρκες όπως η Botaniq Eyewear, ενώ τώρα προστίθενται οι συλλογές της International Eyewear, συμπεριλαμβανομένων των Hero For Men, Puccini, Episode και Eyestuff.

Ο Steve Tulba, διευθύνων σύμβουλος της Inspecs, δήλωσε: «Μέσω του συνδυασμού των βασικών τομέων εστίασής μας, θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας μια ισχυρότερη και πιο αποτελεσματική υπηρεσία, προσφέροντάς τους ένα ευρύτερο φάσμα ποιοτικών προϊόντων γυαλιών και λύσεων για τις απαιτήσεις τους. Ως μεγαλύτερη και πιο διαφοροποιημένη επιχείρηση, έχουμε τώρα μια ισχυρότερη πλατφόρμα για να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας στην ανεξάρτητη αγορά γυαλιών του Ηνωμένου Βασιλείου».

 Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/british-eyewear-merger/

 

Η Tokai Optical πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της στην πολυεστιακή μάρκα φακών NEURO SELECT στην Αυστραλία, προσφέροντας εξατομικευμένους φακούς για άτομα που απολαμβάνουν διαφορετικές δραστηριότητες και τρόπους ζωής.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο προοδευτικός φακός υψηλών προδιαγραφών εκμεταλλεύεται τη νευροεπιστήμη αιχμής και επιλέγεται από τον εγκέφαλο, ανάλογα με το άτομο και τον τρόπο ζωής του. Οι φακοί έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Ινστιτούτο Φυσιολογικών Επιστημών, αξιολογώντας τον τρόπο εμφάνισης των εικόνων στον εγκέφαλο και αξιολογώντας την καθαρότητα των περιφερειακών περιοχών των φακών.

Ο NEURO SELECT διαθέτει μια μοναδική βασική σχεδίαση που εισάγει τρεις τύπους τεχνολογίας: N-style Binocular Link Design , έλεγχος μεταβλητής ζώνης και αποκλειστικό σύστημα Multi Optima, σε όλες τις κατηγορίες.

«Ο σχεδιασμός N-style Binocular Link είναι η βασική τεχνολογία για τον NEURO SELECT, η οποία επαληθεύει τα αποτελέσματα των φακών με τη βοήθεια της νευροεπιστήμης χρησιμοποιώντας μαγνητοεγκεφαλογραφία και προσεγγίζει την όραση και των δύο ματιών», δήλωσε η Tokai.

Πηγή  https://www.insightnews.com.au/tokai-optical-exploiting-neuroscience-in-latest-progressive-design/

 

Σε μια προσπάθεια να τιμήσει τις προσπάθειες βιωσιμότητας στη βιομηχανία γυαλιών, η Mido κυκλοφόρησε ένα Certified Sustainable Eyewear Award για τα πιο βιώσιμα γυαλιά και θήκες από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.

Κάθε εκθέτης της Mido 2023 μπορεί να προτείνει ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, σκελετούς γυαλιών ή θήκη για να διαγωνιστεί σε έξι κατηγορίες. Μια διεθνής επιτροπή κριτών θα αξιολογήσει τα ανταγωνιστικά προϊόντα, τα οποία πρέπει να πληρούν τα κριτήρια ότι έχουν παραχθεί σύμφωνα με βιώσιμες πρακτικές, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, της εξάλειψης αποβλήτων, της δυνατότητας ανακύκλωσης και της χρήσης ανανεώσιμων πόρων.

Τα βραβεία, που κυκλοφόρησαν σε συνεργασία με την Ιταλική Ένωση Κατασκευαστών Οπτικών και το Ιταλικό Ινστιτούτο Πιστοποίησης Οπτικών Προϊόντων, θα απονεμηθούν στη Mido, από τις 4 έως τις 6 Φεβρουαρίου 2023.

 Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/mido-launches-sustainability-award/