Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Στη μεταπανδημική εποχή, η υγεία και η ευεξία έχουν αναδειχθεί σε κορυφαίες προτεραιότητες σχεδιασμού σε δομημένα περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών που επιθυμούν εμπορικούς χώρους που προωθούν συναισθηματικά, σωματικά και κοινωνικά οφέλη, αναφέρει το Frame. Αυτό αντανακλάται στον αυξανόμενο αριθμό φιλόδοξων έργων λιανικής που βρίσκουν λεπτούς αλλά καθηλωτικούς τρόπους για να αξιοποιήσουν την οικονομία ευεξίας ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Ουσιαστικά, τα ψώνια έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν πολλαπλές διαστάσεις της ευημερίας παρέχοντας δραστηριότητες προσανατολισμένες στον ελεύθερο χρόνο και δημιουργώντας κοινωνική συνοχή για την κοινότητα», λέει ο Mardi Najafi, αντιπρόεδρος στρατηγικής και σχεδιασμού λιανικής στο Figure3, ένα πολυεπιστημονικό στούντιο που λειτουργεί σε όλα τα λιανικά καταστήματα. , χώρο εργασίας, κατοικία και φιλοξενία  «Βλέπουμε τώρα σύνθετες ιδέες λιανικής να αναδύονται σε όλο τον κόσμο, όπως η περιοχή Porta Nuova στο Μιλάνο ή το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης, που περιλαμβάνουν την ευεξία ως μέρος της βασικής στρατηγικής τους».

Τέτοια στοιχεία έχουν τη δυνατότητα να αναζωογονήσουν τα κατά τα άλλα προβληματικά σχήματα  λιανικής, επιτυγχάνοντας μια ισορροπία μεταξύ διεγερτικών και επανορθωτικών χαρακτηριστικών.

«Η ευκαιρία στις εξελίξεις στο λιανικό εμπόριο είναι να παρέχουμε ένα περιβάλλον που αποπνέει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και επανατοποθετεί το μυαλό του σε νέες δυνατότητες – ένα περιβάλλον που ξεπερνά τον χώρο του», λέει η Melissa Gonzalez, Διευθύντρια στην παγκόσμια εταιρεία αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού MG2 και The Lionesque.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο κοινοτικός χαρακτήρας των εξελίξεων λιανικής θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή τους. «Υπάρχει μια ευκαιρία να εφεύρουμε εκ νέου την εμπειρία του εμπορικού κέντρου και να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά με έναν τρόπο που ενθαρρύνει τη σύνδεση, λειτουργώντας ως η καρδιά και το κεντρικό μέρος συγκέντρωσης για την κοινότητα», λέει ο Najafi.

 Πηγή https://invisionmag.com/well-well-well-malls-of-the-future/

 

Η Warby Parker Inc. (Νέα Υόρκη), μια μάρκα γυαλιών που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή, σχεδιάζει να ανοίξει 40 καταστήματα πρόσθετων προϊόντων φέτος. Η εταιρεία έκανε αυτή τη γνωστοποίηση κατά την αναφορά των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο λιανοπωλητής άνοιξε έξι νέα καταστήματα, συνολικά 204 στις ΗΠΑ και τον Καναδά και τον υπόλοιπο χρόνο, σχεδιάζει να ανοίξει τουλάχιστον 36 ακόμη.

«Ενώ συνεχίζουμε να είμαστε προσεκτικοί σχετικά με τις βραχυπρόθεσμες τάσεις, δεδομένης της αβέβαιης μακροοικονομικής προοπτικής, παραμένουμε αισιόδοξοι για το μέλλον της Warby Parker», δήλωσε ο συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος Neil Blumenthal. «Είμαστε ακόμη στα πρώτα στάδια της δημιουργίας του αποτυπώματος του καταστήματός μας και της ανάπτυξης της προσφοράς του ολιστικού οράματός μας και βλέπουμε έναν μακρύ διάδρομο για διαρκή, κερδοφόρα ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια».

Τα κυριότερα σημεία από τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της εταιρείας περιλαμβάνουν καθαρά έσοδα 172 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 12,2 τοις εκατό από πέρυσι, και καθαρές ζημίες GAAP 10,8 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένες κατά 23,3 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με πέρυσι.

Η Warby Parker ιδρύθηκε το 2010 ως επιχείρηση μόνο στο διαδίκτυο. Άρχισε να ανοίγει καταστήματα τρία χρόνια αργότερα.

 Πηγή https://invisionmag.com/warby-parker-plans-40-new-stores-this-year/

 

‍Η εταιρεία μας ανανέωσε τον ιστότοπο της με ένα νέο σύγχρονο website, απόλυτα καινοτόμο ως προς το σχεδιασμό, τις δυνατότητες και την παρουσίαση των προϊόντων μας, το οποίο θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα προϊόντα, προσφορές και ενημερωτικό υλικό για τον κόσμο της όρασης.

Ο επισκέπτης μπορεί να βρει πλήρη ενημέρωση για τα προϊόντα και τις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία, να ανακαλύψει χρήσιμα άρθρα που είναι διαθέσιμα στο blog, καθώς και να περιηγηθεί στο δίκτυο των συνεργαζόμενων οπτικών καταστημάτων.

Θα χαρούμε να είμαστε σε επαφή μαζί σας. Σας περιμένουμε στο www.standgema.gr

 

www.standgema.gr

 
Η μεγαλύτερη πρόκληση της εποχής μας είναι η ενότητα, καθώς καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε σοβαρά επαγγελματικά θέματα που απαιτούν συλλογική απάντηση.
Ο Θείος λόγος και η θυσία της Σταύρωσης ας καθοδηγούν την κάθε σκέψη μας για να βλέπουμε πίσω με κατανόηση, μπροστά με ελπίδα, γύρω μας με αγάπη!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλες και όλους τις/τους συναδέλφους.
Εκ μέρους του ΔΣ της Ομοσπονδίας Συλλόγων Οπτικών και Οπτομετρών Ελλάδος

Ο Πρόεδρος
Θωμάγγελος Μιχαλάκης
 
 

Η γαλλική μάρκα γυαλιών Izipizi διπλασιάζει την παρουσία της στο Λονδίνο, προσθέτοντας δύο νέα καταστήματα στη λιανική αυτή την άνοιξη

Αντικατοπτρίζοντας έξι χρόνια «φήμης και επιτυχίας» στο Λονδίνο με χώρους στα Harrods, Selfridges, Tate Museum και Fortnum & Mason, η μάρκα φιλοξένησε επίσης δύο pop-up καταστήματα στο Kings Cross St Pancras Station και το Battersea Power Station.

Ο Quentin Couturier, συνιδρυτής της Izipizi, δήλωσε: «Μετά από μια σημαντική ανάπτυξη στο Παρίσι τα τελευταία χρόνια, ήταν φυσικό να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας στο Λονδίνο, με νέες εμβληματικές διευθύνσεις στην πόλη. Είναι μεγάλη υπερηφάνεια για όλη την ομάδα να πραγματοποιήσει αυτό το όμορφο έργο σε αυτήν την πόλη που αγαπάμε και που συχνά περιγράφεται ως «το κέντρο του κόσμου του λιανικού εμπορίου».

Το λιανικό εμπόριο γυαλιών μόδας είναι ένας σημαντικός κλάδος ανάπτυξης από το τέλος της πανδημίας, με πολλές μάρκες, εγχώριες και διεθνείς, να επεκτείνονται σε βασικούς τομείς λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων δρόμων και των εμπορικών κέντρων.

 Πηγή https://ww.fashionnetwork.com/news/Izipizi-opens-more-london-eyewear-stores,1500978.html