Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Με τον «αέρα» του καλού πελάτη, που θέλει να αγοράσει ένα ακριβό ζευγάρι γυαλιά ηλίου, αλλά και με απίστευτο θράσος ταυτόχρονα, εμφανίστηκε επίδοξος κλέφτης σε γνωστό κατάστημα οπτικών, το οποίο βρίσκεται στην «καρδιά» της Θεσσαλονίκης.

Δείτε το περιστατικό εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=VFhflZ2Qm2A&t=58s

Παριστάνοντας τον πελάτη, ο άνδρας μπήκε στο κατάστημα, ζητώντας αρχικά από την ιδιοκτήτρια της επιχείρησης, να του δείξει κάποιο επώνυμο ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Όταν όμως εκείνη γύρισε την πλάτη της στον υποτιθέμενο πελάτη, τότε εκείνος, έβαλε γρήγορα τα γυαλιά ηλίου στο πίσω μέρος του παντελονιού του. Η ιδιοκτήτρια, που αντιλήφθηκε αμέσως τις ύποπτες κινήσεις του δράστη, τον ανάγκασε να της επιστρέψει τα γυαλιά, ενώ στη συνέχεια κατά τη διάρκεια ενός έντονου διαλόγου, εκείνος την έσπρωξε, πριν η ίδια καταφέρει να τον οδηγήσει τελικά στην έξοδο.

https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1386973/prospoiithike-pelati-kai-prospathise-na-klepsei-katastima-optikon

Η Mojo Vision, η πρώτη εταιρεία ανάπτυξης έξυπνων φακών επαφής AR, σταμάτησε να αναπτύσσει τον Mojo Lens λόγω έλλειψης χρηματοδότησης και αβέβαιου μέλλοντος. Αντίθετα, η Mojo Vision στρέφει την εστίασή της στην τεχνολογία Micro-LED.

Σε μια ανάρτηση στο blog, ο διευθύνων σύμβουλος της Mojo Vision, Drew Perkins, έγραψε ότι η εταιρεία έχει προχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια με την ανάπτυξη του Mojo Lens και έδειξε το πρωτότυπο του φακού. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην άντληση κεφαλαίων που προκαλούνται από την καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας, τις στενές κεφαλαιαγορές και τις μη αποδεδειγμένες δυνατότητες προϊόντων AR. Η Mojo Vision δεν μπόρεσε να βρει ιδιωτική χρηματοδότηση για να επιταχύνει την ανάπτυξη του Mojo Lens.

Όπως αναφέρει ο επίσημος ιστότοπος, «Ο Mojo Lens χρησιμοποιεί μοναδικά, ειδικά κατασκευασμένα μικροηλεκτρονικά και την πιο πυκνή, δυναμική οθόνη microLED στον κόσμο για να δώσει ψηφιακές εικόνες και πληροφορίες». Ο χρήστης του φακού μπορεί να λάβει πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας μέσω AR. Για παράδειγμα, αν τρέχατε έναν μαραθώνιο, μέσω του φακού, θα βλέπατε απρόσκοπτα την πρόοδό σας, τον χάρτη, τον αριθμό των χιλιομέτρων που είχατε τρέξει και παρόμοιες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να ελέγξετε καμία συσκευή.

Η εταιρεία στρέφει τώρα την επιχειρηματική της εστία στην τεχνολογία Micro-Led της Mojo, η οποία αναπτύχθηκε ως βασικό συστατικό του φακού Mojo. Η εταιρεία πιστεύει ότι η Micro-LED θα διαταράξει και θα φέρει τη βιομηχανία οθονών 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων πιο κοντά στην επιτυχία.

 Πηγή https://mpost.io/mojo-vision-halts-ar-smart-contact-lens-development-lays-off-75-of-staff/

 

Η μητρική εταιρεία του Facebook Meta εξαγόρασε τη Luxexcel, την Ολλανδική δημιουργό 3D εκτυπωμένων φακών, σηματοδοτώντας την τελευταία κίνηση της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των έξυπνων γυαλιών.

Η Luxexcel που ιδρύθηκε το 2009 χρησιμοποιεί τρισδιάστατη εκτύπωση για την κατασκευή συνταγογραφούμενων φακών για γυαλιά. Πιο πρόσφατα, η εταιρεία έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε έξυπνους φακούς, οι οποίοι μπορούν να εκτυπωθούν με ενσωματωμένη τεχνολογία όπως οθόνες LCD και ολογραφικό φιλμ.

Η εξαγορά ανακοινώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου 2022 και θα επιτρέψει στη Meta να παράγει γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας με συνταγή (AR) χρησιμοποιώντας φακούς που παράγονται με την αποκλειστική τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης της Luxexcel, VisionPlatform 7.

Το VisionPlatform 7 είναι τεχνολογικά αγνωστικό και ενσωματώνει αντικείμενα όπως κυματοδηγούς, ολογραφικά οπτικά στοιχεία και φύλλα υγρών κρυστάλλων κατά τη διαδικασία της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει υλικό υψηλής τεχνολογίας, ιδιόκτητα υλικά και προηγμένο λογισμικό για τη δημιουργία συνταγογραφούμενων έξυπνων γυαλιών κατά παραγγελία.

Η Luxexcel κέρδισε την κατηγορία «Augmented Reality & Virtual Reality» στα Prism Awards 2022 για το VisionPlatform. Τα Prism Awards παρέχουν αναγνώριση σε εταιρείες που δημιουργούν προϊόντα που κάνουν τη διαφορά, λύνουν προβλήματα και βελτιώνουν τη ζωή μέσω της φωτονικής.

 Πηγή https://www.insightnews.com.au/meta-acquires-luxexcel-creator-of-3d-printed-lenses/

 

Η σημασία ενός σχεδίου ανθρώπινου δυναμικού

Φανταστείτε πώς θα ευδοκιμούσε η επιχείρησή σας εάν κάθε υπάλληλος ήταν κορυφαίος, με κίνητρο και αφοσιωμένος στο να κάνει το καλύτερο δυνατό και αν ταίριαζε ιδανικά με την κουλτούρα που φιλοδοξείτε. Αυτό δεν είναι ένα όνειρο αδύνατο . Mε λίγη διορατικότητα και προσεκτικό σχεδιασμό, μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Πυλώνας κάθε επιτυχημένης επιχείρησης είναι η επαγγελματική διαχείριση των εργαζομένων της.

Η απόκτηση κορυφαίων επιδόσεων από καθεμία από την ομάδα σας απαιτεί καλή κατανόηση των παραγόντων της – ποια πράγματα στο χώρο εργασίας σας πατούν τα κουμπιά τους, τι θέλουν από εσάς και ποιο περιβάλλον θα τους επιτρέψει να ανθίσουν; Πώς λοιπόν αποκτάτε αυτή την κατανόηση;

Βελτιώστε την εμπειρία των εργαζομένων

Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος εργαζόμενος ρίξει το βλέμμα του στη αγγελία εργασίας, η εμπειρία του ξεκινά. Από τη διαδικασία αίτησης έως τη λήψη επικοινωνίας σχετικά με το ρόλο, τη συνέντευξη, τις διαπραγματεύσεις για την αμοιβή και τους όρους, την προσφορά, τη συζήτηση σχετικά με την ημερομηνία έναρξης, τη διαδικασία επιβίβασης και την εισαγωγή, στη συνέχεια την καθημερινή εργασία και την εμπειρία των εργαζομένων τους.                                        Ελέγξτε όλα τα συστήματα, τις διαδικασίες και τις πρωτοβουλίες των ανθρώπων σας για να δείτε εάν βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία των εργαζομένων. Ίσως χρειαστεί να εισαγάγετε νέα ή να βελτιώσετε τα τρέχοντα συστήματα ή να κάνετε κάποιες μεγάλες αλλαγές.

Lift engagement

Η δέσμευση είναι βασική προτεραιότητα για κάθε εργοδότη. Δεν αφορά μόνο την παροχή ουσιαστικής εργασίας που γίνεται κατανοητή και απολαμβανόμενη από κάθε εργαζόμενο, αλλά περιλαμβάνει επίσης ολόκληρη την κουλτούρα του οργανισμού σας και το πώς νιώθεις να είσαι μέρος της.

Δημιουργήστε ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι θέλουν να συμμετέχουν και να δεσμεύονται

Μάθετε τι θέλουν οι υπάλληλοί σας από τον χώρο εργασίας τους και τι νιώθουν όταν εργάζονται για εσάς. Κάνετε αυτό μέσω ενός συνδυασμού σύντομων, απότομων ερευνών δέσμευσης και συζήτησης. Αγκαλιάστε τις προτάσεις τους, εφαρμόστε διορθώσεις για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους και μετά αξιολογήστε ξανά τα συναισθήματά τους.

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς τι πρέπει να γίνει, αλλά στη φασαρία της καθημερινής δουλειάς, οι ενέργειες που απαιτούνται συχνά θάβονται κάτω από τις καθημερινές επιχειρησιακές κρίσεις. Ο μόνος τρόπος για να το ξεπεράσετε και να ολοκληρώσετε την προσπάθειά σας να κάνετε την ομάδα σας το καλύτερο που μπορεί είναι να έχετε ένα σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού.

Το απολύτως απαραίτητο σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού

Ένα σαφές και επικοινωνιακό σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της εμπειρίας των εργαζομένων. Ανυψώνει το ηθικό και το κίνητρο και διαβεβαιώνει το προσωπικό σας ότι τα εκτιμάτε – όλα είναι βασικά για τη διατήρηση καλών ανθρώπων. Δίνει επίσης κατεύθυνση και επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση όλων των πτυχών του HR που επηρεάζουν την επιχείρησή σας.Ο καθορισμός του τρόπου με τον οποίο θα βελτιώσετε την οργανωσιακή σας κουλτούρα με απλό και πρακτικό τρόπο, σας δίνει στόχους, προθεσμίες και έναν τρόπο μέτρησης της προόδου σας.

Ένα σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού συνήθως περιλαμβάνει:

Βασικοί επιχειρηματικοί στόχοι

Μια συνολική στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού

Προσδιορισμός των βασικών τομέων HR στην επιχείρησή σας που θα υποστηρίξουν την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων. Για παράδειγμα, στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού, στρατολόγηση, επικοινωνία, δέσμευση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ηγεσίας, διαχείριση απόδοσης, πολιτισμός, πολιτικές ανθρώπινου δυναμικού, τεκμηρίωση ανθρώπινου δυναμικού, προγραμματισμός πόρων, αμοιβές

Ένας στόχος που σχετίζεται με καθεμία από τις προσδιορισμένες περιοχές

Δράσεις προτεραιότητας που πρέπει να γίνουν

Ανατεθειμένες ευθύνες

Οι προθεσμίες διαμορφώθηκαν σε ένα χρονοδιάγραμμα

Επικοινωνία σχεδίου ανθρώπινου δυναμικού

Ένα επιτυχημένο σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού είναι αυτό που ενσωματώνεται στη μηνιαία ανασκόπηση των βασικών δεικτών επιχειρηματικής επιτυχίας. Με αυτόν τον τρόπο, τα βασικά στοιχεία δράσης HR παρακολουθούνται, μετρώνται και τελειοποιούνται. Γίνονται επίσης μέρος της επιχειρηματικής σας κουλτούρας, καθώς συνδέονται με άλλους βασικούς δείκτες επιτυχίας, είναι ένα από τα συνηθισμένα θέματα στις συναντήσεις διαχείρισης και αποτελούν τα κορυφαία θέματα δράσης. Αυτή η αυξημένη εστίαση στο ανθρώπινο δυναμικό δεν θα χαθεί στους υπαλλήλους σας και η κουλτούρα που οραματίζεστε θα αποκτήσει έλξη.

Με ένα σταθερό σχέδιο HR θα είστε έτοιμοι να ανταποκριθείτε σε όλες τις προκλήσεις ανθρώπινου δυναμικού και να εξασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας. Με το 2023 να σας φανερώνει, ποια καλύτερη στιγμή για να αναπτύξετε το σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού σας από τώρα;

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/the-importance-of-an-hr-plan/

Φωτό hr