Για άλλη μια χρονιά η Novax Free Form Lenses είχε δυναμική παρουσία με δικό της booth στην πασίγνωστη Mido Milan. Η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά την νέα της διαφημιστική καμπάνια για το 2023 με νέα γραφιστικά . Επίσης έγινε εκτενής παρουσίαση και προώθηση της νέας τεχνολογίας myopia control lenses και συγκεκριμένα των καινοτόμων φακών Myopi-X. Η Premium Vision αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Novax στην Ελλάδα είναι πανέτοιμη να παρουσιάσει και να παραδώσει στην Ελληνική αγορά τους φακούς Myopi-X.
T. 2310.226111 | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | www.novax.gr
Η CooperVision γιορτάζει ένα σημαντικό ορόσημο με την πρωτοβουλία της για την πλαστική ουδετερότητα που εμποδίζει την είσοδο στους ωκεανούς ισοδύναμου περισσότερων από 100 εκατομμυρίων πλαστικών φιαλών.
Η εταιρεία είπε ότι το επίτευγμα έχει επιτευχθεί σε συνεργασία με επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας, χρήστες φακών επαφής και την Plastic Bank, η οποία χρησιμοποιεί 1 κιλό πλαστικό για να ισοδυναμεί με 50 μπουκάλια.
Η CooperVision πρωτοστάτησε στο πλαστικό ουδέτερο μοντέλο για τη βιομηχανία φακών επαφής το 2021 και συνέχισε να επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής της παγκόσμιας πρωτοβουλίας. Οι κοινότητες που επηρεάστηκαν αυξήθηκαν από 171 το 2021 σε 345 το 2022, σύμφωνα με τον «πίνακα ελέγχου αντίκτυπου» της Plastic Bank.
Ο κατασκευαστής φακών επαφής χρηματοδοτεί τη συλλογή, την επεξεργασία και την επαναχρησιμοποίηση γενικών πλαστικών απορριμμάτων από την Plastic Bank, τα οποία είναι ίσα με το βάρος του πλαστικού που περιέχεται στα συμμετέχοντα προϊόντα σε 27 χώρες σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό.
Ο κ. Aldo Zucaro, ανώτερος διευθυντής εταιρικής ευθύνης στην CooperCompanies, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι ευγνώμων στους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας και στους χρήστες φακών επαφής που συμμερίζονται τη δέσμευση της CooperVision για βιωσιμότητα.
«Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο ευγνώμονες σε όλους όσους βοήθησαν αυτό το πρόγραμμα να γίνει απόλυτη επιτυχία. Κάθε πλαστικός ουδέτερος φακός επαφής που συνταγογραφείται και φοριέται κάνει τη διαφορά», είπε.
«Μαζί, κάνουμε τους ωκεανούς μας, τις κοινότητές μας - και το μέλλον μας - καλύτερους. Έχουμε ήδη το βλέμμα μας στα επόμενα 100 εκατομμύρια».
Με τον «αέρα» του καλού πελάτη, που θέλει να αγοράσει ένα ακριβό ζευγάρι γυαλιά ηλίου, αλλά και με απίστευτο θράσος ταυτόχρονα, εμφανίστηκε επίδοξος κλέφτης σε γνωστό κατάστημα οπτικών, το οποίο βρίσκεται στην «καρδιά» της Θεσσαλονίκης.
Παριστάνοντας τον πελάτη, ο άνδρας μπήκε στο κατάστημα, ζητώντας αρχικά από την ιδιοκτήτρια της επιχείρησης, να του δείξει κάποιο επώνυμο ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Όταν όμως εκείνη γύρισε την πλάτη της στον υποτιθέμενο πελάτη, τότε εκείνος, έβαλε γρήγορα τα γυαλιά ηλίου στο πίσω μέρος του παντελονιού του. Η ιδιοκτήτρια, που αντιλήφθηκε αμέσως τις ύποπτες κινήσεις του δράστη, τον ανάγκασε να της επιστρέψει τα γυαλιά, ενώ στη συνέχεια κατά τη διάρκεια ενός έντονου διαλόγου, εκείνος την έσπρωξε, πριν η ίδια καταφέρει να τον οδηγήσει τελικά στην έξοδο.
Η Mojo Vision, η πρώτη εταιρεία ανάπτυξης έξυπνων φακών επαφής AR, σταμάτησε να αναπτύσσει τον Mojo Lens λόγω έλλειψης χρηματοδότησης και αβέβαιου μέλλοντος. Αντίθετα, η Mojo Vision στρέφει την εστίασή της στην τεχνολογία Micro-LED.
Σε μια ανάρτηση στο blog, ο διευθύνων σύμβουλος της Mojo Vision, Drew Perkins, έγραψε ότι η εταιρεία έχει προχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια με την ανάπτυξη του Mojo Lens και έδειξε το πρωτότυπο του φακού. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην άντληση κεφαλαίων που προκαλούνται από την καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας, τις στενές κεφαλαιαγορές και τις μη αποδεδειγμένες δυνατότητες προϊόντων AR. Η Mojo Vision δεν μπόρεσε να βρει ιδιωτική χρηματοδότηση για να επιταχύνει την ανάπτυξη του Mojo Lens.
Όπως αναφέρει ο επίσημος ιστότοπος, «Ο Mojo Lens χρησιμοποιεί μοναδικά, ειδικά κατασκευασμένα μικροηλεκτρονικά και την πιο πυκνή, δυναμική οθόνη microLED στον κόσμο για να δώσει ψηφιακές εικόνες και πληροφορίες». Ο χρήστης του φακού μπορεί να λάβει πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας μέσω AR. Για παράδειγμα, αν τρέχατε έναν μαραθώνιο, μέσω του φακού, θα βλέπατε απρόσκοπτα την πρόοδό σας, τον χάρτη, τον αριθμό των χιλιομέτρων που είχατε τρέξει και παρόμοιες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να ελέγξετε καμία συσκευή.
Η εταιρεία στρέφει τώρα την επιχειρηματική της εστία στην τεχνολογία Micro-Led της Mojo, η οποία αναπτύχθηκε ως βασικό συστατικό του φακού Mojo. Η εταιρεία πιστεύει ότι η Micro-LED θα διαταράξει και θα φέρει τη βιομηχανία οθονών 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων πιο κοντά στην επιτυχία.
Η μητρική εταιρεία του Facebook Meta εξαγόρασε τη Luxexcel, την Ολλανδική δημιουργό 3D εκτυπωμένων φακών, σηματοδοτώντας την τελευταία κίνηση της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των έξυπνων γυαλιών.
Η Luxexcel που ιδρύθηκε το 2009 χρησιμοποιεί τρισδιάστατη εκτύπωση για την κατασκευή συνταγογραφούμενων φακών για γυαλιά. Πιο πρόσφατα, η εταιρεία έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε έξυπνους φακούς, οι οποίοι μπορούν να εκτυπωθούν με ενσωματωμένη τεχνολογία όπως οθόνες LCD και ολογραφικό φιλμ.
Η εξαγορά ανακοινώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου 2022 και θα επιτρέψει στη Meta να παράγει γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας με συνταγή (AR) χρησιμοποιώντας φακούς που παράγονται με την αποκλειστική τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης της Luxexcel, VisionPlatform 7.
Το VisionPlatform 7 είναι τεχνολογικά αγνωστικό και ενσωματώνει αντικείμενα όπως κυματοδηγούς, ολογραφικά οπτικά στοιχεία και φύλλα υγρών κρυστάλλων κατά τη διαδικασία της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει υλικό υψηλής τεχνολογίας, ιδιόκτητα υλικά και προηγμένο λογισμικό για τη δημιουργία συνταγογραφούμενων έξυπνων γυαλιών κατά παραγγελία.
Η Luxexcel κέρδισε την κατηγορία «Augmented Reality & Virtual Reality» στα Prism Awards 2022 για το VisionPlatform. Τα Prism Awards παρέχουν αναγνώριση σε εταιρείες που δημιουργούν προϊόντα που κάνουν τη διαφορά, λύνουν προβλήματα και βελτιώνουν τη ζωή μέσω της φωτονικής.